r19 verzamelaars / slopers

met betrekking tot het R19 gedeelte
Plaats reactie

Topic author
bart-fs1
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 237
Lid geworden op: 01 jan 2013 20:43
Actief als: particulier
Locatie: beveren-waas, belgië

r19 verzamelaars / slopers

Bericht door bart-fs1 »

wie kent er hier nog mensen zoals ikzelf, die al een aantal 19's hebben afgebroken, ik ben op zoek naar een paar leidingen van het originele airco systeem... heb zelf 2 donoren met airco maar in eentje is een bepaalde leiding danig verroest en een andere ontbreekt gwoon :-p of weet er og ergens iemand eentje volledig staan die ik kan ophalen en afbreken :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Woody P
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2021 21:10
Actief als: particulier

Re: r19 verzamelaars / slopers

Bericht door Woody P »

Hoi Bart, ik heb je volgens mij via Marktplaats al eens benaderd over pvc wielkuip. Nu met een andere vraag. Of eigenlijk 2.
Naast een R16 uit 1974 heb ik een Chamade van 1990, 1.4 met 58pk, kaler dan kaal. Prachtig vind ik dat. Ik zou hier graag een dashboard in willen zetten met minimaal een temperatuurmeter. Toerenteller hoeft voor mij niet perse. Zou jij zoiets nog hebben liggen? Is dat een kwestie van stekker er op en werken?

En de 2e: deze heeft natuurlijk ook geen stuurbekrachtiging. Ik vind dat prima, maar mijn vrouw en kinderen, die er ook wel eens mee rijden, zijn hierover soms aan het zeuren..... Ik neem aan dat er ook een bekrachtigd stuurhuis op past. Op de motor zit een poelie met één ouderwetse V-snaar. Heb je hier wat voor? Dus een stuurhuis, slangen, pomp, reservoir. Zou dat kunnen of gaat het nooit passen op dit instapmotortje?

Ik hoor graag van je,
groet Frans Commandeur uit Wognum

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 1443
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: r19 verzamelaars / slopers

Bericht door larsdijkstra 16v »

Wat leuk dat je een 19 hebt, en dan zo'n kale. Gaaf. Heb er zelf 2, 16v's maar helaas niet de onderdelen voor je. Groet Lars
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
bart-fs1
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 237
Lid geworden op: 01 jan 2013 20:43
Actief als: particulier
Locatie: beveren-waas, belgië

Re: r19 verzamelaars / slopers

Bericht door bart-fs1 »

ik heb wel een tellerbak van een phase 2 voor je, die heeft toerenteller en temperatuur meter en zo, die kan perfect op de plaatse van de jouwe gezet worden, maar: alle cijfers en streepjes zijn wit ipv geel, en ik heb geen idee of de bedrading / stekkers de nodige draden zullen hebben om die informatie ook weer te geven

servo installeren op zo'n auto zal niet evident zijn, ik heb alvast de stukken niet voor die motor, heb wel een servopomp en de 2 leidingen voor een 1.8 maar geen stuurhuis meer dacht ik

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in