Nieuwe Espace V; Twijfel

Algemeenheden Espace, chit-chat, dingen die niet in andere forumdelen passen
Plaats reactie

Topic author
Pboke
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 5
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 sep 2016 10:37
Actief als: particulier

Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door Pboke »

Ik ben op zoek naar een tweedehands gezinsauto. Nu hebben een aantal Renault dealers in Nederland jonge Espace exemplaren uit Duitsland staan. Het gaat dus om het nieuwe model.

Onlangs heb ik dus proefgereden in de Espace 200TCE. Laat ik eerst zeggen dat ik de auto prachtig vind en ook de "ipad" qua snelheid en overzicht goed vindt werken. Met nog een aantal andere fijne zaken, so far so good.

Wat brengt mij dan aan het twijfelen?
De testauto had namelijk een paar merkwaardigheden en vroeg ik mij of deze herkenbaar zijn:
* de automaat leek wat schokkerig bij wegrijden. Op de snelweg schakelde hij prima. Dat zou ook aan de sportstand kunnen liggen?
* de navigatie gaf alleen een pijl aan maar geen kaart. Nog al vreemd bij een nagenoeg nieuwe auto.
* het was een warme dag; de airco leek het echter niet aan te kunnen. Misschien een instelling die ik niet gevonden heb, maar ook op de hardste stand werd het niet koel in de auto.
* de auto was verre van geruisloos op hoge snelheid. Sterker nog hij maakte vrij veel lawaai.
* de auto had een melding voor onderhoud. Dat lijkt me wel snel na 15k.

Daarnaast las ik dat de electrische klep niet geactiveerd mag worden, omdat deze spontaan open kan gaan?

Ik ben hoe dan ook zeer gecharmeerd van de auto. Als ik eenkeer extra naar de garage moet voor onderhoud of update vind ik niet erg, want daarvoor rijd je wel iets unieks. Echter bovenstaande zaken vind ik dusdanig van belang en vindt dat dit allemaal gewoon goed moeten werken.

Mijn vraag is of bovenstaande zaken herkenbaar zijn? En of er wellicht middels updates, voor zover jullie weten, een en ander is verholpen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 5
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door DHL »

Is dat een officiele dealer? Waarom Duitse wagens gaan invoeren als je dealer bent? Zijn deze wagens ongevalvrij?
De automaat is inderdaad vrij agressief bij het wegrijden. Beetje gewoon worden. Heeft niet direct iets met de sportstand te maken.
Navigatie is normaal gezien ook met de kaart erbij.
Met de airco had ik nooit de indruk dat die tekort kwam. Moet de richtmonden op je lichaam zetten en dan is het perfect.
Zo'n Espace hoort mooi stil te zijn op hoge snelheid. Lijkt me dat er iets verkeerd was met het exemplaar waarmee je test reed.
En met die electr klep waren er inderdaad probs waardoor deze niet met de voet bedienbaar is.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Pboke
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 5
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 sep 2016 10:37
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door Pboke »

Dat de Nederlandse (officiele) Renault dealers deze auto's kopen heeft met de BPM te maken. Een auto van een jaar oud is over het algemeen een stuk goedkoper wanneer deze uit Duitsland wordt gehaald. Er staan er tal nu te koop bij de dealers.

Er is verzekerd dat de auto ongevalvrij is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 5
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door DHL »

Bizar dat dit toegelaten wordt door de invoerder hee

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Pboke
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 5
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 sep 2016 10:37
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door Pboke »

Tjah...het scheelt veel geld. :D
Maar even weer on topic.

Samengevat;
Is de Espace V aan te raden of niet? Of krijg je te maken met vele (vervelende) kinderziektes?

(Als je het Duitse Forum bekijkt dan zijn er vrij veel klachten (ook groot land met veel inwoners, dus per definitie meer negatieve meldingen). Op Nederlandse forum vind ik de klachten echter reuze meevallen.)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mechanic
Gouden Bahco
Posts in topic: 1
Berichten: 16012
Lid geworden op: 24 apr 2008 20:47
Actief als: particulier
Locatie: Someren

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door mechanic »

Renault en uiteraard ook andere merken staan erom bekend dat de ph1 relatief veel problemen kent die de ph2 (facelift) niet meer heeft.
Beste keus is dan vaak ook de ph2 maar die is er nog niet.
Specifieke espace 5 kennis heb ik echter niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 5
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door DHL »

Ik heb ene gehad, maar vind het moeilijk om erop te antwoorden. Als je het ervoor over hebt regelmatig eens binnen te gaan voor een update of ots, dan is het wel een leuke wagen. Ik heb er graag mee gereden, maar vond de motoren te licht. Da's de reden dat ik hem niet lang gehouden heb. Downsizen ok, maar trop is teveel :)

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door rvdgaag »

Ik rij hem nu 8 maanden (35K kilometer) 160pk diesel. Ik vind het een fijne auto (3 pubers achterin), betrouwbaar en comfortabel. Er zijn wel wat kleine dingen geweest maar niets wat niet snel door de dealer is opgelost.

Ik zou geen begin 2015 auto kopen uit Duitsland, dit zijn auto's uit de voorproductie (demo/dealer/journalist auto's) en daar zijn de nodige klachten, die lees je op het Duitse forum. De auto's na augustus 2015 hebben die problemen doorgaans niet.

Een gedetailleerd verslag van mijn ervaring(en) lees je op autoweek bij de reviews.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Pboke
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 5
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 sep 2016 10:37
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door Pboke »

Dank voor jullie berichten.

De auto is uit juli. Als ik het goed begrijp is dit na de eerste demo modellen.

Een belangrijke reden om daarnaast voor deze auto te gaan is dat ik 3 jaar garantie krijg en daarmee hoop de jaarlijkse kosten laag te houden. Uiteraard geldt de garantie niet voor banden ed.
Een andere 2e hands auto krijgt doorgaans een half jaar en maximaal een jaar garantie.

Wat zijn jullie ervaringen met de garantie? En scheelt dit dus in de kosten?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door rvdgaag »

De 3 jaar garantie is gewoon de fabrieksgarantie van renault, met een max van 100.000 km volgens mij.

Tot op heden zijn alle garantie dingen bij mij uitstekend opgelost, morgen krijg ik een nieuwe bestuurdersstoel nadat er speling in het frame is ontstaan.

Ik zeg gewoon doen!
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 5
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door DHL »

Bij een jonge tweedehands blijft altijd de fabrieksgarantie van toepassing. Dus heb je minstens zolang garantie. Koop je een Kia van dezelfde leeftijd heb je bijna 7 jaar garantie.
De garantie van Renault is zeer soepel. Zelfs na de garantieperiode zijn er vaak tussenkomsten op voorwaarde dat je hem dealer laat onderhouden.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Cabool
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:27
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door Cabool »

Ik heb de nieuwe Espace bijna een jaar en ongeveer 30.000km. Heel tevreden van, zeer aangenaam en plezant voor de kinderen. Maar er zijn inderdaad redelijk wat kinderziektes. De meeste daarvan werden de voorbije maanden met updates verholpen. O.a. die schokjes bij het wegrijden had ik in het begin ook en is perfect opgelost. Rijdt vanaf wegrijden zeer zacht en soepel nu. Ik zou zoals DHL zegt zeker wegblijven van modellen die voor augustus 2015 gemaakt zijn. Met die eerste modellen zijn veel problemen.

Het feit dat het test model schokjes gaf bij het wegrijden en geen kaart gaf zegt me dat dat een model is dat zeker niet up-to-date is. Ik zou dus zeker enkel bij een officiele dealer kopen die die kan updaten voor het leveren.

Ik vind het een heel prettige auto en vooral het multimedia systeem met ingebouwde apps is zeer knap.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Pboke
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 5
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 sep 2016 10:37
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door Pboke »

Inmiddels enkele exemplaren gereden.

Daarbij valt op dat de wat later in 2015 geproduceerde modellen niet per definitie beter aanvoelen als een eerder geproduceerd model (april). Ik kan op het Duitse forum ook niet echt iets vinden over de eerdere modellen, welke dan ook niet inmiddels alle updates hebben gehad.

Ik neig dan toch naar een iets ouder exemplaar maar wel met alle goodies.
Wat zouden jullie doen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 5
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door DHL »

Op het eerste zicht ga je inderdaad bij het rijden weinig merken. Ik kan enkel zeggen dat ik veel in de garage heb gestaan. Ook merkte ik bvb, en da's maar een kleinigheid, dat de sensoren rondom veel beter werkten bij een exemplaar dat jonger was dan het mijne. De mijne piepte erop los, die andere deed zijn werk.
Ik spreek dan nog niet over dat 'schokje' wat een produkteigenschap blijkt te zijn...

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1444
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door larsdijkstra 16v »

Ik zou een jonger exemplaar nemen, die zijn beter. Tenzij je een iets ouder exemplaar vind helemaal vol tegen een echt scherpe prijs :wink:
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ktmboy450
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 jul 2017 20:03
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door ktmboy450 »

Nu mijn 10j. oude Laguna Break DCI 2.0L. bijna aan vervanging toe is,heb ik een Espace Intens DCI-EDC 1.6(160pk) van februari 2017 op het oog bij mijn Renault garage,zijn deze betrouwbaar en mijn volgende vraag is,zou het mogelijk zijn om onder deze wagen 20 inch velgen te plaatsen?,indien het kan zal dit waarschijnlijk wel aan comfort inboeten,wat zijn de voor en de nadelen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door rvdgaag »

Ik heb deze uitvoering met deze motor sinds jan 2016. De auto is betrouwbaar in de zin dat deze me nooit heeft laten staan maar er zijn enorm veel "kleine" klachten geweest. Voor het hele relaas wat ik de afgelopen 68K kilometer mee gemaakt heb lees dan even de myreview op autoweek https://www.autoweek.nl/autoreview/4170 ... ique-2016/

Ik heb deze auto in de lease voor 36 maanden, wanneer ik de auto prive gekocht zou hebben had ik na 6 maanden de koop ontbonden. De vele ergenissen zijn allemaal opgelost in de loop der tijd maar het duurde 1,5 jaar voor ik een storingsvrije auto had. Ik geniet nu van de auto maar ben bang dat ik het jaar wat ik nog te gaan heb niet zonder klachten blijf. Prive zou ik hem dus nooit kopen.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ktmboy450
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 jul 2017 20:03
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door ktmboy450 »

Bedankt voor de info,niet zo leuk als je dit allemaal tegenkomt,de Espace zou een 2017 model zijn waar waarschijnlijk al een update heeft op plaatsgevonden,met mijn huidige 180pk sterke face3 Laguna heb ik gelukkig nog nooit problemen gekend,ik wens je nog vele en veilige km in je prachtige Espace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Adventure
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 223
Lid geworden op: 20 feb 2017 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door Adventure »

Ik kan alleen maar zeggen dat ik voor 100% tevreden ben met de Espace V!!
Heb hem wel gekocht, en.. nog geen enkele spijt !!
"Not all those who wander are lost"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ktmboy450
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 jul 2017 20:03
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door ktmboy450 »

Adventure schreef:Ik kan alleen maar zeggen dat ik voor 100% tevreden ben met de Espace V!!
Heb hem wel gekocht, en.. nog geen enkele spijt !!
Ok bedankt voor de info,leuk om te horen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MaHeDu
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 78
Lid geworden op: 29 nov 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door MaHeDu »

ktmboy450 schreef:Nu mijn 10j. oude Laguna Break DCI 2.0L. bijna aan vervanging toe is,heb ik een Espace Intens DCI-EDC 1.6(160pk) van februari 2017 op het oog bij mijn Renault garage,zijn deze betrouwbaar en mijn volgende vraag is,zou het mogelijk zijn om onder deze wagen 20 inch velgen te plaatsen?,indien het kan zal dit waarschijnlijk wel aan comfort inboeten,wat zijn de voor en de nadelen?
Tot op de dag van vandaag geen spijt van mijn schakel Espace V. Er is ook nog nix kapot gegaan. :dance:

Voor wat betreft de banden heb ik dit gekopieerd uit mijn Oostenrijkse folder.
Afbeelding

Succes met het nemen van de juiste beslissing.
Vr. Gr.
Marcel

Je kunt je ergeren aan van alles en nog wat, maar je bent het niet verplicht :wink:
-----
Renault Clio V TCE 100 Bifeul Intens met Easy Life Pack, Pack Easy Link, Pack Style Intens Noir (bj 2020), Blanc Glacier
Renault Espace V dCi 130 Intens(!) (bj 2016) Gris Platine R-Link2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ktmboy450
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 jul 2017 20:03
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door ktmboy450 »

MaHeDu schreef:
ktmboy450 schreef:Nu mijn 10j. oude Laguna Break DCI 2.0L. bijna aan vervanging toe is,heb ik een Espace Intens DCI-EDC 1.6(160pk) van februari 2017 op het oog bij mijn Renault garage,zijn deze betrouwbaar en mijn volgende vraag is,zou het mogelijk zijn om onder deze wagen 20 inch velgen te plaatsen?,indien het kan zal dit waarschijnlijk wel aan comfort inboeten,wat zijn de voor en de nadelen?
Tot op de dag van vandaag geen spijt van mijn schakel Espace V. Er is ook nog nix kapot gegaan. :dance:

Voor wat betreft de banden heb ik dit gekopieerd uit mijn Oostenrijkse folder.
Afbeelding

Succes met het nemen van de juiste beslissing.
Bedankt voor de info,beslissing is nog niet genomen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Noreply
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 229
Lid geworden op: 11 okt 2009 17:15

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door Noreply »

Ik twijfel ook om mijn Espace IV 2.0 DCI initiale in te ruilen voor een Espace V. Teller staat inmiddels op 388dkm en gevoelsmatig kan er best nog wat bij. De prijzen van een 2e hands Espace V maken een overstap wat makkelijker. Binnenkort maar eens een proefrit zien te regelen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



TheSarge
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 241
Lid geworden op: 05 aug 2016 20:42
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door TheSarge »

Ik stap over 2 over van een Peugeot 508 GT 2.2hdi naar een Espace V 1.6 Initale Paris

Dus overstap naar benzine. Reed echt geweldig. Natuurlijk wennen aan 260nm i.p.v. 450nm.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



PHESPACE
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 aug 2019 12:16
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door PHESPACE »

Ik heb een Espace gekocht bij Carnext in Belgie.
Elke Espace die is vond was of kort ervoor of in begin van zijn leven geimporteerd uit De,Be en zelfs IT,FR.

Ik heb een volvo v60 gehad en was gewend aan adaptive Cc. Dit is in NL moeilijk te vinden en in Belgie wel veel afgenomen.

Via Carnext heb ik 2jr garantie op Espace uit juli 2015 met 105K op de teller.
Bij proefrit functioneerde alles, geen rare geluiden, automaat prima en alles functioneerde zoals het hoort.

Volgende week ophalen met transport en dan invoeren. Naast meer keuze in Belgie, langere garantie ook nog goedkoeper.

Ik hoop dat de kinderziektes eruit zijn en vele jaren kan gaan genieten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



TheSarge
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 241
Lid geworden op: 05 aug 2016 20:42
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door TheSarge »

Bijna elke Espace V in de Initale Paris uitvoering of een andere uitvoering met veel extra opties is geïmporteerd. Te duur in NL voor de consument als je deze nieuw aanschaft.

Alle kentekens die ik gecheckt heb tijdens mijn zoektocht waren import.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



PHESPACE
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 aug 2019 12:16
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door PHESPACE »

Dat is exact de reden dat ik zelf op zoek ben gegaan.
Het kost wat meer moeite, maar scheelt toch behoorlijk wat geld en er is meer keus.

Nu mooie Paris Initiale gevonden met alle pakketten erop.
https://www.carnext.com/nl-be/autos/ren ... neem-2656/

Volgende week wordt hij geimporteerd. Voordeel van Belgie is Car-Pass (NAP voor Belgie) en dat Renault alles bijhoudt (mits onderhouden bij Renault).
Zo kun je goed nagaan of km stand iig klopt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



TheSarge
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 241
Lid geworden op: 05 aug 2016 20:42
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door TheSarge »

Die van mij komt uit Frankrijk.
Volgende week ophalen bij de Renault dealer bij mij in de buurt. Eerste 30K beurt en APK erbij en rijden maar.

Originele km-stand met historie. Uit 2015 een 200TCe met minder dan 30.000km.
Demomodel geweest.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



PHESPACE
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 aug 2019 12:16
Actief als: particulier

Re: Nieuwe Espace V; Twijfel

Bericht door PHESPACE »

20 inch velgen kun je zeker onder espace bestellen.
Renault heeft zelf de Kubera velgen met 20 inch.

De vraag is of dit meerwaarde biedt. Heb zelf een Initale Paris gekocht met bijbehorende velgen.
Heb uiteindelijk voor comfort en prijs banden gekozen om voor winter en zomerbanden beide op 19inch te blijven..

Heb net zelf een initiale paris geimporteerd uit belgie bij Carnext (verkopen ex-lease auto's van leaseplan belgie).
Zeker een aanrader. Geven 1jr garantie en met 495 bijbetalen 2jr. de garantie is via elke renault dealer.

Combinatie van voordeel in aanschaf en garantie heeft mij doorslag gegeven voor deze import keuze.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht