wat kan er na het vervangen van bdp sensor nog meer stuk zij

Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
chopp74
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2016 19:25
Actief als: particulier

wat kan er na het vervangen van bdp sensor nog meer stuk zij

Bericht door chopp74 »

Model/uitvoering :scenic automaat
Bouwjaar :2001
Brandstof :benzine

ik heb de meest domme fout gemaakt door de accukabbels verkeerd om op mn accu tte hebben gezet ,met zware accu ff overstarten 1000keer gedaan nu toch de klemmen verkkerd erop en dat maar 2sec ,,,autotje start niet meer....
heb zowieso de accu vervangen,alle zekkeringen en relais gecontrolleersd,bleek zekering van de deurvergrendeling /alarmlichten /ruitewissers stuk,ik blij en dacht gelukkig is maar zekering,starten nu,nikls nada,ja startmotor loopt rond lichtje van startbegrensing is oke eigenlijk alles oke,behalve motor springt nietaan,nu dus gaan kijken of ikbenzine en vonk heb heb benzine maar geen vonk,nu naar wat onderzoek de bdp sensor vervangen had ik 3 soorten geschikt voor mijn auto ,nu blijkt daar verschil in te zitten hoe men hem monteert en had dus verkeerde sensor gekocht morgen ruilen voor de andere die ik moethebben bij mij moeten er koperen met schroefdraad voorziene busjes op bevestingsgaten zitten anders zit ie erniet goed in en krijg je m noooit goed gemonteerd..ik hoop dat het dat is en morgen de auto weer loopt...kan ik nog meer dingetjes verwachten morgen na plaatsen sensor ???dat is eigenlijk mijn vraag...wat zou er dan mis kunnen zijnals ie morgen geen vonk geeft....
graag info...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



kaleido 1
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1604
Lid geworden op: 18 mar 2015 10:16
Actief als: particulier

Re: wat kan er na het vervangen van bdp sensor nog meer stuk

Bericht door kaleido 1 »

Besturingselectronika defect , als hij na de bdp sensor nog niet loopt , de dealer hem laten uit lezen , ben je sneller klaar , dan dat je van alles gaat proberen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht