j.l. zondag maar weer eens een berichtje gestuurd met de vraag wanneer er nu eindelijk updates uitkomen. Ik heb in april 2017 ruim €140,- betaald voor 3 jaar updates maar de updates komen maar mondjesmaat.
Gisteren kreeg ik het onderstaande antwoord.
Geachte heer Van der Velden,
Wij danken u hartelijk voor uw bericht dat wij op 9 september jl. ontvingen.
Het spijt ons te vernemen dat u teleurgesteld bent in de snelheid waarmee Renault updates van het Tomtom kaartmateriaal beschikbaar stelt voor het R-link systeem. Het vergt enige tijd voordat het kaartmateriaal van Tomtom geschikt is om ge-update te worden in het R-link systeem. Om die reden loopt het altijd enige versies achter bij het kaartmateriaal dat Tomtom zelf uitgeeft.
Alhoewel het navigatiesysteem slechts een hulpmiddel is om te bestemder plekke te komen, begrijpen wij dat u graag over het meest recente kaartmateriaal wil beschikken. Helaas kunnen wij daar op korte termijn geen verandering in aanbrengen. Wèl zullen wij uw opmerkingen doorsturen aan de betreffende afdeling die hierover in contact staat met ons hoofdkantoor in Parijs.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en danken u voor uw interesse in Renault.
Mocht u nog meer vragen hebben, dan kunt u ons ook telefonisch bereiken op 0800-0303 (gratis) op werkdagen van 08.30 – 17.00 uur. Tevens kunt u terecht op onze website
www.renault.nl.
Met vriendelijke groet,
Ivo GOOSENS
Customer Care Department
Renault Nederland N.V.
Zoals gewoonlijk hoef je van Renault dus niets te verwachten.