RLink2 (2.2.19.300) en Android Pie / hulp bij activeren Android Auto

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic

Topic starter
M.thijs
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Actief als: particulier

RLink2 (2.2.19.300) en Android Pie / hulp bij activeren Android Auto

Berichtdoor M.thijs » 14 jan 2019 16:49

Na een upgrade van mijn Android smartphone (Nokia 6.1 aka Nokia 6-2018, Android One) naar Android Pie vindt het RLink2-systeem (Kadjar, voorjaar 2016) kort na het opstarten/verbinden, dat de telefoon geen signaal meer heeft. Telefoon heeft echter gewoon signaal. Binnenkomende telefoontjes kan ik nog steeds beantwoorden met de stuurwielbediening of de knoppen op het touchscreen van de RLink2, maar als ik via de RLink2 (spraak of via touschscreen) een naam of nummer wil kiezen, krijg ik op het moment dat het nummer moet worden gekozen de melding dat de telefoon geen signaal heeft.

Heeft iemand enig idee of dit samenhangt met de upgrade naar Android Pie? Mijn andere bluetooth-devices (speakers, headset) werken nog steeds naar behoren, maar daar kies ik ook geen telefoonnummers mee...

En een tweede vraag: is er iemand die daar al ervaring mee heeft die mij tegen een passende vergoeding zou willen helpen met het activeren van Android Auto op mijn RLink2? Ik ben best handig, maar hier durf ik me niet aan te wagen.
Kadjar 1.5 dCI Intens EDC - Bleu Cosmos - Pack Winter - LED koplampen (after market) - 06-2016

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “R-Link 2”