Tja, dat is ook zo. Uiteindelijk gedragen ze zich meer als een tussenpersoon ('Middle-man'), wat op zich niet erg is. Of nu de oorspronkelijke klant of de uiteindelijke derde eigenaar de motor laat vervangen, maakt uiteindelijk niet uit. De auto zou ooit een keer met de fout terugkomen, hoe vaak hij ook is doorverkocht. Hij is alleen in Frankrijk gekocht, dus dan zouden ze door de fane dealer/Renault Frankrijk vergoed moeten worden oid. Tenminste, met mijn geringe kennis van de sector (understatement) kan dat een verkeerd beeld zijn.
De Zoe is overigens gisteren geholpen; resultaat is een perfect stille Zoe (op het 'Warp 9... Engage!' geluid na en de pedestrian horn welke ik uitzet). Ze hebben gelijk een aantal kleinere dingen verholpen; zo is de kentekenplaat rechtgezet (hij zat niet in het midden, daar stoorde ik me aan) en het embleem vervangen. Ze weten nog niet zeker wat precies wel en niet onder garantie valt, maar dat zou ik vandaag horen.
Zelfs de extra punten waarmee ik aankwam gisterenmorgen allemaal gedaan, dus een erg prettige ervaring.
Alleen ik krijg nog steeds de flitsermeldingen niet uit, ze hebben gisteren de firmware geupdate. Ik heb alles uitgezet in de navigatieservices (onder instellingen), maar nog steeds gaat mijn muziek zacht elke keer als er een flitser is (wat erg vaak is in de randstad...).
Mocht iemand weten hoe dit te verhelpen valt, dan ben ik erg dankbaar