achterlichten bij dagrijverlichting


PIMB
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 5
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jun 2019 04:12
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door PIMB »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Mick jagger schreef:Voor alle geïnteresseerde ik heb mijn nieuwe Kadjar afgelopen vrijdag opgehaald en JA er zit ook aan achterzijde dagrijverlichting op. Ik had eigenlijk in het kader van veiligheid niet anders verwacht.
Bedoel je dan niet de markeringslichten/stadslichten? Dan brandt achter ook, maar voor op halve sterkte.
Als je schakelaar op auto zet, branden dan de achterlichten?

Interessant in dat geval, op de mijne niet nl.
Renault Kadjar TCe EDC 160 (2019)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mick jagger
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 5
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 jun 2019 19:09
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door Mick jagger »

Ik heb de vraag neergelegd bij Renault Nederland en die zeggen dat het niet kan. :-(
Ik bedoel de dagrijverlichting aan de voorzijde de mooie c-vorm, die staat standaard aan.
Dan zou ik verwachten dat ook de achterzijde dagrijverlichting automatisch aan moet staan.
Nu kun je het oplossen door de licht schakelaar van automatisch naar de stadsverllichting te zetten, maar dan doofd inderdaad
de voorkant dagrijverlichting naar halve sterkte en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn :-(

Ik lees hier op het forum dat het opgelost kan worden?
Wie o wie woont er in Brabant die weet hoe dat kan?

Ik hoor graag van jullie.
Renault Kadjar
TCe 160pk EDC GPF Black Edition

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 257
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door zandbak »

Mick jagger schreef:Ik heb de vraag neergelegd bij Renault Nederland en die zeggen dat het niet kan. :-(
Ik bedoel de dagrijverlichting aan de voorzijde de mooie c-vorm, die staat standaard aan.
Dan zou ik verwachten dat ook de achterzijde dagrijverlichting automatisch aan moet staan.
Nu kun je het oplossen door de licht schakelaar van automatisch naar de stadsverllichting te zetten, maar dan doofd inderdaad
de voorkant dagrijverlichting naar halve sterkte en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn :-(

Ik lees hier op het forum dat het opgelost kan worden?
Wie o wie woont er in Brabant die weet hoe dat kan?

Ik hoor graag van jullie.
Zoals eerder door mij in dit draadje benoemd staat deze bij fase 2 ook niet standaard aan. Tevens berust het op een misverstand dat de achterlichten vanaf type goedkeuring 2015 ook achter licht moet voeten i.c.m. DRL. De nieuwe Mazda CX-5 van 2017 heeft dit namelijk ook niet. Daarnaast hoeft een autofabrikant niet een volledige typegoedkeuring te doen voor een facelift. De Renault dealer zou deze optie via clip kunnen activeren, echter kijkt Renault mee met clip en kan een dealer op de vingers tikken. Als een monteur aangeeft dat het niet kant duid het op incompetentie of een leugen....
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



chrisant
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 jan 2019 10:56
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door chrisant »

Mick jagger schreef:Ik heb de vraag neergelegd bij Renault Nederland en die zeggen dat het niet kan. :-(
Ik bedoel de dagrijverlichting aan de voorzijde de mooie c-vorm, die staat standaard aan.
Dan zou ik verwachten dat ook de achterzijde dagrijverlichting automatisch aan moet staan.
Nu kun je het oplossen door de licht schakelaar van automatisch naar de stadsverllichting te zetten, maar dan doofd inderdaad
de voorkant dagrijverlichting naar halve sterkte en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn :-(

Ik lees hier op het forum dat het opgelost kan worden?
Wie o wie woont er in Brabant die weet hoe dat kan?

Ik hoor graag van jullie.
Ik woon in Brabant, tussen Den Bosch en Eindhoven. Kan ik je helpen? Stuur maar een PB

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



PIMB
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 5
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jun 2019 04:12
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door PIMB »

zandbak schreef:
Mick jagger schreef:Ik heb de vraag neergelegd bij Renault Nederland en die zeggen dat het niet kan. :-(
Ik bedoel de dagrijverlichting aan de voorzijde de mooie c-vorm, die staat standaard aan.
Dan zou ik verwachten dat ook de achterzijde dagrijverlichting automatisch aan moet staan.
Nu kun je het oplossen door de licht schakelaar van automatisch naar de stadsverllichting te zetten, maar dan doofd inderdaad
de voorkant dagrijverlichting naar halve sterkte en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn :-(

Ik lees hier op het forum dat het opgelost kan worden?
Wie o wie woont er in Brabant die weet hoe dat kan?

Ik hoor graag van jullie.
Zoals eerder door mij in dit draadje benoemd staat deze bij fase 2 ook niet standaard aan. Tevens berust het op een misverstand dat de achterlichten vanaf type goedkeuring 2015 ook achter licht moet voeten i.c.m. DRL. De nieuwe Mazda CX-5 van 2017 heeft dit namelijk ook niet. Daarnaast hoeft een autofabrikant niet een volledige typegoedkeuring te doen voor een facelift. De Renault dealer zou deze optie via clip kunnen activeren, echter kijkt Renault mee met clip en kan een dealer op de vingers tikken. Als een monteur aangeeft dat het niet kant duid het op incompetentie of een leugen....
Je hebt al een aanbieding zo te lezen. Hij heeft mij ook top geholpen vorige week. DRL werkt nu zoals het hoort, dus ook de achterlichten. Is uiteindelijk een connector inpluggen, een stukje software op de laptop en dan een o veranderen in een 1.

Wat me vandaag wel ineens opvalt: als ik de auto nu ontgrendel brandt de DRL (welkomstverlichting) voor niet meer, alleen achter (en de ledjes onder de spiegels).

Weet niet of het 1 met het ander te maken heeft, moet ik eens uitzoeken.
Renault Kadjar TCe EDC 160 (2019)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



chrisant
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 jan 2019 10:56
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door chrisant »

PIMB schreef:
Wat me vandaag wel ineens opvalt: als ik de auto nu ontgrendel brandt de DRL (welkomstverlichting) voor niet meer, alleen achter (en de ledjes onder de spiegels).

Weet niet of het 1 met het ander te maken heeft, moet ik eens uitzoeken.
Heb je dit al uitgezocht? Ik zou het raar vinden dat dit met elkaar te maken heeft. Ik sluit niets uit, maar bij de oudere type Kadjar heb ik dit niet gezien.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



PIMB
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 5
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jun 2019 04:12
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door PIMB »

chrisant schreef:
PIMB schreef:
Wat me vandaag wel ineens opvalt: als ik de auto nu ontgrendel brandt de DRL (welkomstverlichting) voor niet meer, alleen achter (en de ledjes onder de spiegels).

Weet niet of het 1 met het ander te maken heeft, moet ik eens uitzoeken.
Heb je dit al uitgezocht? Ik zou het raar vinden dat dit met elkaar te maken heeft. Ik sluit niets uit, maar bij de oudere type Kadjar heb ik dit niet gezien.
Nee nog geen tijd voor gehad, ga ik dit weekend mee aan de slag. En ik laat het je weten als ik eruit ben :D
Renault Kadjar TCe EDC 160 (2019)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mick jagger
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 5
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 jun 2019 19:09
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door Mick jagger »

Ik heb de vraag nog een keer bij Renault Nederland neergelegd en dit was de reactie:
Hartelijk dank voor uw reactie op onze mail van vandaag, waarin u vermeld dat u via Renaultforum.nl gelezen heeft dat het mogelijk is om toch uw dagrijverlichting achter aan te zetten.

Op het forum staat dat het uiteindelijk een connector inpluggen is, een stukje software op de laptop en dan een o veranderen in een 1. Een Renault dealer zou deze optie via clip kunnen activeren.

Deze handelingen zijn geen ondersteunde aanpassingen en/of programma. De eventuele schade en/of afwijkende werking van elektronische systemen zijn voor eigen risico.

Dus........
Om deze reactie zie ik af om de achterlichten bij Dagrijverlichting te activeren I.v.m. garantie etc.
Renault Kadjar
TCe 160pk EDC GPF Black Edition

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 257
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door zandbak »

Haha, wat een bangmakerij.
Het werkt bij mij en welke andere Ran rijders prima.
En in geval van de Kadjar kan je gerust zijn op de elektronica, want die is voor het overgrote deel afkomstig uit Nissan, dus geen Frans prutswerk :wink:
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



chrisant
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 jan 2019 10:56
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door chrisant »

Wat een onzin reactie van Renault Nederland. Ik heb al ruim een jaar dagrijverlichting achter aan en in die tussen tijd heeft mijn auto een software update voor de motor gehad onder garantie, spruitstuk schoongemaakt onder garantie, grote beurt met APK gehad (zelf betaald natuurlijk) en al twee keer de airco bijgevuld (en lek kunnen ze niet vinden) en dat laatste was ook onder garantie. Daarnaast heb ik dagrijverlichting voor ingesteld dat deze uit gaat wanneer richting aanwijzer aanstaat. Dit moeten ze gewoon wel gezien hebben maar ze hebben er nooit niets van gezegd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Nobodie
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 5
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 okt 2018 22:35
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door Nobodie »

Van de week in een heftige bui beland op een drukke snelweg, waarbij je geen hand voor ogen zag. Wel bleef het daglicht van voldoende niveau, want de dimlichten (stand “auto”) bleven uit. Op dat moment ben je blij dat de achterlichten branden! Bij Renault zouden ze zich wat meer in mogen spannen om deze simpel uit te voeren wijziging aan de klant aan te kunnen bieden, in plaats van deze bangmakerij.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

proza
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 144
Lid geworden op: 18 feb 2007 14:40
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door proza »

borry52 schreef:Ben bij de dealer geweest, vakantieperiode, druk, druk, geen tijd.
Ik wilde daar niet op wachten en heb bij AliExpress een OBD2 Bluetooth ELM327 dongele gekocht voor €7,00.
https://nl.aliexpress.com/item/2014-New ... 4c4d9TXKsP
Werd binnen twee weken bezorgd.
Sorry, dit artikel is niet langer beschikbaar! :(

Heeft iemand een andere link naar een vergelijkbaar exemplaar waarvan we weten dat deze ook werkt? Daarnaast zou ik de ELM327 willen uitlezen met een IOS toestel, of moet dit echt middels de combinatie Windows PC en de ddt4all software?
Renault Kadjar TCe 160 EDC GPF Black Edition 2020 | Kadjar Intens 130 TCe 2017| Scénic II 1.6 16V 2008 | Scénic II 1.5dCi 2007 | Scénic II 1.9dCi 2003 | Scénic 1.9dCi 2001 | Megane 1.6RN 1997 | Volvo 460 1997 | VW Golf 1.9d 1994 | R 19TD 1991 | R 4GTL 1989

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PedroN
Donateur
Donateur
Posts in topic: 1
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 apr 2019 07:37
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door PedroN »

Renault Captur TCe 150 EDC GPF Intens (5/2019)
Two-tone Gris Casiopée / Noir Etoilé KNG + GNE & Easy Life Pack
Kaart Europe v1105.v11793

In bestelling:
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145
Noir Etoile
Packs: Full screen, Advanced driving assist en City Premium

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



PeterBijns
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 jan 2019 12:49
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door PeterBijns »

Een week geleden via Aliexpress een diagnose stekker (usb) type besteld na een week had ik hem binnen. Heb gelijk de verlichting aangepast zodat altijd de achterlichten branden. Ook de DRL zo ingesteld dat als er richting wordt aangegeven dat de DRL aan de zijde wordt uitgeschakeld welke de richting aangeeft. Leuk maar ook nutteloos effect.............toch maar ingesteld.
Renault Mégane 140pk automaat nov 2019

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

borry52
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 463
Lid geworden op: 27 jul 2013 14:00
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door borry52 »

PeterBijns schreef:Een week geleden via Aliexpress een diagnose stekker (usb) type besteld na een week had ik hem binnen. Heb gelijk de verlichting aangepast zodat altijd de achterlichten branden. Ook de DRL zo ingesteld dat als er richting wordt aangegeven dat de DRL aan de zijde wordt uitgeschakeld welke de richting aangeeft. Leuk maar ook nutteloos effect.............toch maar ingesteld.
Niet echt nutteloos, bij fel zonlicht valt de richtingaanwijzer veel beter op.
Bij sommige merken wordt de DRL gedimd aan de kant van de richtingaanwijzer voor betere zichbaarheid, dat is bij de Kadjar helaas niet mogelijk.
Renault Kadjar ENERGY TCE 130 EDC Extase
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

proza
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 144
Lid geworden op: 18 feb 2007 14:40
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door proza »

PeterBijns schreef:Een week geleden via Aliexpress een diagnose stekker (usb) type besteld na een week had ik hem binnen.

Url naar artikel, of woon je in de buurt van gorinchem en wil je mij helpen met jouw aangekochte set ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Kadjar TCe 160 EDC GPF Black Edition 2020 | Kadjar Intens 130 TCe 2017| Scénic II 1.6 16V 2008 | Scénic II 1.5dCi 2007 | Scénic II 1.9dCi 2003 | Scénic 1.9dCi 2001 | Megane 1.6RN 1997 | Volvo 460 1997 | VW Golf 1.9d 1994 | R 19TD 1991 | R 4GTL 1989

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



PeterBijns
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 jan 2019 12:49
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door PeterBijns »

Hallo Proza, nee helaas voor je ik woon in Friesland.
Groet, Peter
Renault Mégane 140pk automaat nov 2019

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

kevinvdt
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2011 08:40
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door kevinvdt »

Mijn eerste poging met een Wifi versie van de OBD2 stekker was niet zo succesvol.. Op moment dat je de lijst in beeld kreeg vloog de verbinding er steeds uit. Nu een USB stekker gekocht en in de 1e poging lukte ook dit niet. Met wat zoekwerk op internet een andere driver kunnen downloaden. Nu dus ook mijn achterlichten in kunnen schakelen!

Nu uitzoeken of ik dat kunstje ook bij de citroen van mijn vrouw kan doen!


Via onderstaande link de juiste stuurprogramma's kunnen downloaden:
http://www.totalcardiagnostics.com/supp ... 2-software

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wark
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 aug 2017 16:46
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door wark »

Wie heeft ervaring in het aanzetten van de achterlichten bij dagrijverlichting en wil dit tegen vergoeding ook bij mij uitvoeren? Mvrgr. wark

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

borry52
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 463
Lid geworden op: 27 jul 2013 14:00
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door borry52 »

wark schreef:Wie heeft ervaring in het aanzetten van de achterlichten bij dagrijverlichting en wil dit tegen vergoeding ook bij mij uitvoeren? Mvrgr. wark
Ligt er aan waar je woont, in de omgeving van Enschede kan ik je misschien wel helpen.
Renault Kadjar ENERGY TCE 130 EDC Extase
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Nobodie
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 5
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 okt 2018 22:35
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door Nobodie »

En omgeving Utrecht mag je bij aankloppen hoor.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

borry52
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 463
Lid geworden op: 27 jul 2013 14:00
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door borry52 »

Fijn als je iemand probeert te helpen en dan helemaal geen reactie meer krijgt. :fp:
Renault Kadjar ENERGY TCE 130 EDC Extase
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wark
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 aug 2017 16:46
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door wark »

borry52, je hebt gelijk, excuus voor de late reactie. Het was een beetje druk.
Ik denk dat mijn Kadjar bij jouw in goede handen is, maar Utrecht is aanzienlijk dichterbij.
Dus als Nobodie het kan uitvoeren graag. Hoe moet ik dit verder aanpakken?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

borry52
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 463
Lid geworden op: 27 jul 2013 14:00
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door borry52 »

wark schreef:borry52, je hebt gelijk, excuus voor de late reactie. Het was een beetje druk.
Ik denk dat mijn Kadjar bij jouw in goede handen is, maar Utrecht is aanzienlijk dichterbij.
Dus als Nobodie het kan uitvoeren graag. Hoe moet ik dit verder aanpakken?
Ik begrijp het helemaal.
Als je contact met 'Nobodie' wilt opnemen klik dan op zij naam en stuur een mail of een pm.
Renault Kadjar ENERGY TCE 130 EDC Extase
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wark
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 aug 2017 16:46
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door wark »

Tnx

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

abbenhui
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 43
Lid geworden op: 18 sep 2013 13:50
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door abbenhui »

Ik zou ook graag m'n achterlichten laten meebranden op de dagrijverlichting, maar ik ben een beetje huiverig om dat zelf te doen.
Is er iemand op plm een uurtje rijden van Den Haag die het voor me wil doen?

Ik hoor het graag.
Kadjar TCe 160 GPF Intens - 2019
Talisman Zen Energy TCe 150 EDC - 2017-2019
Laguna 1.5 Dci Collection 2013-2017 :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

abbenhui
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 43
Lid geworden op: 18 sep 2013 13:50
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door abbenhui »

abbenhui schreef:Ik zou ook graag m'n achterlichten laten meebranden op de dagrijverlichting, maar ik ben een beetje huiverig om dat zelf te doen.
Is er iemand op plm een uurtje rijden van Den Haag die het voor me wil doen?

Ik hoor het graag.
Inmiddels prima opgelost; dank aan Whiteblack_kadjar :clap:
Kadjar TCe 160 GPF Intens - 2019
Talisman Zen Energy TCe 150 EDC - 2017-2019
Laguna 1.5 Dci Collection 2013-2017 :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wark
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 aug 2017 16:46
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door wark »

Is inmiddels uitgevoerd door Whiteblack_kadjar. Waarvoor dank.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

proza
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 144
Lid geworden op: 18 feb 2007 14:40
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door proza »

wark schreef:Is inmiddels uitgevoerd door Whiteblack_kadjar. Waarvoor dank.
PM onderweg naar Whiteblack_kadjar Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Kadjar TCe 160 EDC GPF Black Edition 2020 | Kadjar Intens 130 TCe 2017| Scénic II 1.6 16V 2008 | Scénic II 1.5dCi 2007 | Scénic II 1.9dCi 2003 | Scénic 1.9dCi 2001 | Megane 1.6RN 1997 | Volvo 460 1997 | VW Golf 1.9d 1994 | R 19TD 1991 | R 4GTL 1989

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Epcot
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 okt 2018 11:37
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door Epcot »

Heb een nieuwe Kadjar Black edition en helaas ook zonder achterlichten die branden bij drl.
Is er iemand in de buurt van Groningen die zou kunnen helpen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

arie1970
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 jul 2015 11:14
Actief als: particulier
Locatie: Zaltbommel

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door arie1970 »

Weet iemand of dit ook mogelijk is bij een scenic uit 2010. Nu branden nl standaard de parkeerlichten voor als de verlichting op auto staat en graag zou ik de achterlichten mee laten branden op deze stand.

Ik hoor het wel.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

A110
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 449
Lid geworden op: 05 mei 2018 20:02
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door A110 »

Dat zijn niet je parkeerlichten maar de dagrijverlichting.
Tussen parkeerlicht (5 Watt lampje) en dagrijlicht (21 Watt lampje) zit verschil.
Als je van die led strips hebt met dubbele functie van dagrijlicht en parkeerlicht zie je ook verschil in lichtsterkte.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Renault Clio Hybrid 140 Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



FWD1603
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2019 20:20
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door FWD1603 »

Goedmiddag

Hier ook een nieuwe kadjar intens maar ook geen achterlichten die branden bij drl.
Auto is van 3-1-2020

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



bfr1603
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2019 20:57
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door bfr1603 »

Is het mogelijk dat iemand het bij mij ook kan activeren ik woon in de regio Gouda.
en werk in de buurt van Amersfoort.
Laatst gewijzigd door Admin op 12 jan 2020 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

debuns
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 feb 2019 19:48
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door debuns »

Ook ik ben op zoek naar een kenner die bij mijn Kadjar en die van mijn pa de drl achterlichten(evt nog andere mods) wil programmeren omgeving Deventer, natuurlijk kunnen we ook op locatie komen.
Natuurlijk staat hier een flesje of een kratje van het één of ander tegenover.
PB me maar
Renault 5 GT Turbo 1986
Renault Twingo II Initiale Paris 2011
Renault Captur TCE 90 Dynamic 2015
Renault Captur TCE 90 Intens 2017
Renault Kadjar TCE 130 Bose 2015
Renault Zoe R110 Bose 2018
Renault Zoe R135 Edition One 2019

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Whiteblack_kadjar
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 6
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jul 2019 00:52
Actief als: particulier

Re: achterlichten bij dagrijverlichting

Bericht door Whiteblack_kadjar »

debuns schreef:Ook ik ben op zoek naar een kenner die bij mijn Kadjar en die van mijn pa de drl achterlichten(evt nog andere mods) wil programmeren omgeving Deventer, natuurlijk kunnen we ook op locatie komen.
Natuurlijk staat hier een flesje of een kratje van het één of ander tegenover.
PB me maar

Ik heb je een PB gestuurd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht