Vandaag reed ik voor het eerst terug met de Zoe na onze vakantie: Android Auto wilde niet meer werken: communicatiefout 8. Alles geprobeerd.
De tijdsaanduiding op het RLink systeem was ook verdwenen en geen mogelijkheid om de tijd correct in te vullen.
Ik vermoed nu dat het te maken heeft met de update die voor 6 april moest plaatsvinden. Op de site
https://easyconnect.renault.be/nl wordt dit in de rode balk aangegeven.
Ik zit nu volop in de procedure die blijkbaar toch enige tijd in beslag neemt. De update gebeurt niet via de SD-kaart maar via de USB-poort en een stick. Staat allemaal goed in de
handleidingbeschreven.
Benieuwd of dit het probleem oplost.
Iemand hier al door gegaan?
Screenshot_20190416-080819_Google_Play_services[1].jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar
zonder ladingsverliezen
www.fivari.be