Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Hoe jammer dan ook, wel zeer begrijpelijk. Liever meer ZOEs op de weg dan oude batterijen in een recycle pakhuis c.q. oplossing.Ook is de prijsstelling voor velen denk ik stevig te noemen, waarbij (vanwege de prijsstelling van de oude batterijen 3 jaar geleden) Renault ook niet zo heel veel speelruimte heeft. Discussie over A, B en C componenten hier eerder gevoerd.
En hoewel er individueel natuurlijk altijd volstrekt andere overwegingen zijn (ook over het bovenstaande zijn we het niet allemaal eens), denk ik dat het in zijn algemeenheid eigenlijk niet verstandig is als model 2xx rijder om hier in willen te stappen. De techniek gaat RAZENDsnel, de concurrentie buitelt over elkaar heen, de afschrijving is hoog. Om dezelfde reden heb ik ook model 40 nooit gezien als een vervanging.
Nogmaals, ik had het ook graag anders gezien, maar begrijpen kan ik het wel, met name omdat de verkopen dus kennelijk zo hartstikke goed gaan.