Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Excuse me?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Excuse me?Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Als je deze post een beetje gevolgd had dan kun je zien dat de inschrijving al meer dan 6 maanden open staat en er slechts mondjesmaat accu's beschikbaar komen. Gelet op het grote aantal mensen die nog op de wachtlijst staan vind ik het niet vreemd dat Renault nu geen nieuwe aanmeldingen meer in behandeling neemt. Als ik de verhalen zo mag geloven was NL het eerste land waar de upgrade heeft plaatsgevonden dus ik begrijp dat andere landen nu aan de beurt zijn.cacofant schreef:Lekker weer... daarom had ik mijn Q210 Zoe wel aangeschaft.... lekker klantvriendelijk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
RichardBe schreef dit ook op 12 januari. Weet niet of hij nog bij andere dealers / Renault NL heeft nagevraagd. ik zou in ieder geval niet op 1 reactie afgaan.supercarolus schreef:Ik hoor net van Renault dat er geen nieuwe aanvragen meer worden geaccepteerd voor het upgraden van de batterij.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Klopt. Heb contact gehad met Renault Nederland. Er is mij aangeven dat er officieus besloten is dat het upgrade programma gestopt gaat worden. Het zou zeer waarschijnlijk blijven bij de honderd accu's die nu naar Nederland geleverd worden. Er zouden nog meer dan honderd mensen op de wachtlijst staan. Vooralsnog lijkt het er volgens Renault Nederland op dat deze geen upgrade gaan krijgen. Mijn naam is nog wel genoteerd, maar volgens de man was het eigenlijk zinloos. Vind het wel wat dat Renault een upgrade programma opzet waar je na levering van slechts honderd batterijen al weer mee stopt. Hebben ze zich dan zo verkeken? Raar. Zo moet je volgens mij niet met je pioniers om gaan.j.otters schreef:RichardBe schreef dit ook op 12 januari. Weet niet of hij nog bij andere dealers / Renault NL heeft nagevraagd. ik zou in ieder geval niet op 1 reactie afgaan.supercarolus schreef:Ik hoor net van Renault dat er geen nieuwe aanvragen meer worden geaccepteerd voor het upgraden van de batterij.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Dat is toch niets nieuws. Met een Tesla kun je ook alleen bij Tesla terecht.supercarolus schreef:Wat dat aangaat heeft Renault ons aardig in de tang. Je kunt voor reparaties letterlijk nergens anders terecht.
De wachttijden bij Renault zijn extreem lang. En de tarieven die ze rekenen hebben wel iets weg van die van een advocaat.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
En als dat budget er niet is en je wilt toch een grotere range, dan kun je ze ook hier ophalen voor rond de 15k (en die prijs neemt de komende maanden alleen maar af)Hachy schreef:supercarolus schreef: Een Q210 + upgrade is nieuw verkrijgbaar voor minder dan 25K. Incl batterij 32,5K. Wederom een keuze, huur of koop.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Wél mensen op de wachtlijst zetten, maar niet uitleveren? dat zou geen klantenservice zijn. Ik hoop toch dat Renault beter met zijn klanten omgaat. 1 van de redenen om voor de Zoé te gaan was toch dat ik over 4-5 maanden hopelijk een dubbele radius zou hebben. Renault heeft één van de populairste EV's in Nederland. Als ze hier zo mee om gaan dan is dat gauw afgelopen.RichardBe schreef: Klopt. Heb contact gehad met Renault Nederland. Er is mij aangeven dat er officieus besloten is dat het upgrade programma gestopt gaat worden. Het zou zeer waarschijnlijk blijven bij de honderd accu's die nu naar Nederland geleverd worden. Er zouden nog meer dan honderd mensen op de wachtlijst staan. Vooralsnog lijkt het er volgens Renault Nederland op dat deze geen upgrade gaan krijgen. Mijn naam is nog wel genoteerd, maar volgens de man was het eigenlijk zinloos. Vind het wel wat dat Renault een upgrade programma opzet waar je na levering van slechts honderd batterijen al weer mee stopt. Hebben ze zich dan zo verkeken? Raar. Zo moet je volgens mij niet met je pioniers om gaan.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Volstrekte onzin. Totaal andere cellen, chemie, etc.De grotere batterij die ze nu gebruiken is gewoon gemaakt van 3465 maal de NCR18650B (3.400 mAh) van panasonic.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
The 43 kWh battery for the Renault Zoe was built by Imecar Elektronik Turkey in cooperation with Renault Turkey.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ja, zonde hoor. Afgelopen zaterdag naar de Emovia Electric Experience dag in Zutphen geweest en dan wordt je opnieuw duidelijk dat Renault met de Zoe wel een erg leuke wagen voor een mooie prijs levert. Ben wat dat betreft echt dik tevreden! Jammer dat er nu zo 'gerommeld' wordt met deze batterij wissel. Kort hiervoor ook al de tegenvaller dat Renault niet mee wil investeren in AC snelladen bij nieuw te plaatsen Fastned stations. De combinatie snelladen en een net wat grotere actieradius maakt dat rijden op fossiele brandstof echt onzinnig wordt.j.otters schreef:Wél mensen op de wachtlijst zetten, maar niet uitleveren? dat zou geen klantenservice zijn. Ik hoop toch dat Renault beter met zijn klanten omgaat. 1 van de redenen om voor de Zoé te gaan was toch dat ik over 4-5 maanden hopelijk een dubbele radius zou hebben. Renault heeft één van de populairste EV's in Nederland. Als ze hier zo mee om gaan dan is dat gauw afgelopen.RichardBe schreef: Klopt. Heb contact gehad met Renault Nederland. Er is mij aangeven dat er officieus besloten is dat het upgrade programma gestopt gaat worden. Het zou zeer waarschijnlijk blijven bij de honderd accu's die nu naar Nederland geleverd worden. Er zouden nog meer dan honderd mensen op de wachtlijst staan. Vooralsnog lijkt het er volgens Renault Nederland op dat deze geen upgrade gaan krijgen. Mijn naam is nog wel genoteerd, maar volgens de man was het eigenlijk zinloos. Vind het wel wat dat Renault een upgrade programma opzet waar je na levering van slechts honderd batterijen al weer mee stopt. Hebben ze zich dan zo verkeken? Raar. Zo moet je volgens mij niet met je pioniers om gaan.
En als het een kostenkwestie is... wil best iets meer betalen voor de batterijwissel.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Nou niet overdrijven he. De Zoe met accukoop in Intens uitvoering kost je 34.900. Voor het zelfde geld (of vooruit 1 a 2.000 meer) heb je een Nissan Leaf van de nieuwe generatie, zelfde accuomvang die veel groter is, standaard snellader en veel meer technologie aan boord heeft.RichardBe schreef:Afgelopen zaterdag naar de Emovia Electric Experience dag in Zutphen geweest en dan wordt je opnieuw duidelijk dat Renault met de Zoe wel een erg leuke wagen voor een mooie prijs levert.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
j.otters schreef: Wél mensen op de wachtlijst zetten, maar niet uitleveren? dat zou geen klantenservice zijn. Ik hoop toch dat Renault beter met zijn klanten omgaat. 1 van de redenen om voor de Zoé te gaan was toch dat ik over 4-5 maanden hopelijk een dubbele radius zou hebben. Renault heeft één van de populairste EV's in Nederland. Als ze hier zo mee om gaan dan is dat gauw afgelopen.
En als het een kostenkwestie is... wil best iets meer betalen voor de batterijwissel.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Je mag het zeker mensen aanrekenen, ben ik zelf een groot fan van ("vote with your wallet"), maar wilde gewoon aangeven dat de uiteindelijke boycot wel goed gericht moet zijn. Anders gaan mensen Renault boycotten, komen ze met een Nissan bij dezelfde dealer en hebben ze hetzelfde probleemalexdepalex schreef:Tja, er zijn blijkbaar niet naar iedereen dezelfde verwachtingen uitgesproken. En dat lijkt mij iets wat je Renault, of de dealers toch wel aan mag rekenen. Ik heb vorige week m'n tweede auto verkocht, ook er vanuitgaande dat we in februari, zoals door RCI gecommuniceerd, de uitbreiding zouden krijgen. Nu heb ik nog geen bericht dat 't niet door gaat, maar ik ben er ook niet relaxed onder.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut