Batterijwissel

Gebruikersavatar

Nivve
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 524
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:27
Actief als: particulier
Locatie: Ter Aar

Re: Batterijwissel

Bericht door Nivve »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Heeft er iemand hier oplaadproblemen sinds de accu is verwisseld?
Ik heb namelijk sidns de wissel de volgende symptomen:

1. De Zoe begint met laden, echter als ik 's ochtends wil wegrijden blijkt er niets bijgeladen te zijn. Als ik de auto open/activeer als ik wil wegrijden begint de Zoe plots vol 11kW te trekken (dat is het moment dat ik denk "Sh%&, niet weer..."). Deze week is het weer 2 keer voorgekomen, en sinds de wissel is het elke week wel raak geweest.
Vannacht was zelfs nog vreemder; ik had gewacht tot de Zoe volledig aan het laden was op 11 kW (voor het geval ze tijdens de ramp-up eruit knalt), '04:00 resterend', echter vannochtend (na 8 uur) was er maar 20% bijgeladen. Dus het is niet alleen een probleem tijdens de ramp-up.
[edit: Dit is allemaal zonder foutmelding op een enkele keer na (toen kreeg ik de melding van nummer 2). Dus het lijkt op een beslissing van de auto te zijn gezien mijn paal 'dom' is.]

2. Een minder frustrerend dingetje is dat ik af en toe een melding krijg op het dashboard wat zegt 'Elektrisch probleem'. Na reset is dit weg, dus het valt mee, maar is me ook ondertussen al 3 keer gebeurd en had ik ook zeer zelden last van voor de accuwissel (2x in 2 jaar of zo). Dit lijkt voornamelijk te gebeuren als ik de deur open terwijl ze actief aan het laden is.

Herkent iemand dit? Ik ga er nog wel mee naar de dealer, maar ik vroeg me af of er soortgelijke ervaringen waren met recente updates. Ik heb geen dongel meer, dus misschien dat ik er nog eentje bestel om de can mee uit te lezen. Dan kan ik met CanZE iig de versies bekijken.
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MrGoogle87
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 apr 2017 00:21
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door MrGoogle87 »

Klinkt als een defecte deurschakelaar.(stoppen laden, na openen deur gaan beginnen etc)

Zelf gisteren de nieuwe batterij:
Zat 67% nog in, thuis in 11kW laadpaal en resterende tijd stond op 4h15 zelfs na een tijdje wachten (is pas de tweede keer laden, misschien BMS kalibreren?)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 32
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Batterijwissel

Bericht door HarmOtten »

@Nivve,
De deur is puur een trigger die de ZOE weer wakker maakt, en tijdens het laden zijn er inderdaad gevallen bekend dat dat het laadproces kan verstoren.
Om er achter te komen waarom je ZOE 's nachts spontaan stopt met laden is het belangrijk te weten of dat de paal, of de ZOE het laadproces stopt. Welk merk laadbox heb je thuis? Heeft de ZOE een email/sms gestuurd dat het laadproces werd onderbroken?
Ik denk zelf dat de batterijwissel er niks mee te maken heeft, maar zeker weten doen we dat pas als de oorzaak duidelijk is.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 37
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door zoe2goe »

@Nivve: weet je zeker dat de melding "elektrisch probleem" is? Er zijn wat verschillende, maar makkelijk te verwarren meldingen, en deze ken ik (nog) niet. Wil je de volgende keer even heel precies kijken, evt een fototje alsjeblieft? Thanks.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 49
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Batterijwissel

Bericht door MartijnEV »

@Nivve: is de 12V accu misschien aan vervanging toe?
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nivve
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 524
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:27
Actief als: particulier
Locatie: Ter Aar

Re: Batterijwissel

Bericht door Nivve »

HarmOtten schreef:@Nivve,
De deur is puur een trigger die de ZOE weer wakker maakt, en tijdens het laden zijn er inderdaad gevallen bekend dat dat het laadproces kan verstoren.
Om er achter te komen waarom je ZOE 's nachts spontaan stopt met laden is het belangrijk te weten of dat de paal, of de ZOE het laadproces stopt. Welk merk laadbox heb je thuis? Heeft de ZOE een email/sms gestuurd dat het laadproces werd onderbroken?
Ik denk zelf dat de batterijwissel er niks mee te maken heeft, maar zeker weten doen we dat pas als de oorzaak duidelijk is.
Het is een Keba p20, zo even uit mijn hoofd. Oude versie, want ik heb hem tweedehands ('B' versie denk ik).
De Zoe stuurt geen sms meer en sinds de abonnementen afgelopen zijn kan het volgens mij ook niet meer aangezet worden (I could be wrong). Ik overweeg juist hiervoor nog een abonnement af te sluiten als dit nodig zou zijn. Echter 180 euro vind ik gewoon veels te veel voor dat beetje functionaliteit, helemaal als ik het niet meer nodig heb als de problemen niet meer optreden.
zoe2goe schreef:@Nivve: weet je zeker dat de melding "elektrisch probleem" is? Er zijn wat verschillende, maar makkelijk te verwarren meldingen, en deze ken ik (nog) niet. Wil je de volgende keer even heel precies kijken, evt een fototje alsjeblieft? Thanks.
Ik zal de volgende keer een foto maken en erop letten wat precies de sequentie van events is. Meest stop ik het laden voor ik in de auto stap, dus misschien is technisch de error al present voor ik de deur open (alleen zie hem pas als ik de deur open omdat dan het display aangaat. Realiseer ik me nu :roll: ).
MartijnEV schreef:@Nivve: is de 12V accu misschien aan vervanging toe?
Volgens de levensduur niet. Heb hem juist voor de zekerheid 1,5 jaar geleden nog door Renault laten vervangen :think: Zou het wel eens kunnen checken bij de dealer of zo.
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 49
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Batterijwissel

Bericht door MartijnEV »

@Nivve: voor de meldingen per sms of e-mail heb je geen abonnement nodig. (Ik heb geen abonnement meer en het werkt bij mij nog steeds. Wel moet je elk jaar (gratis) je ZE Service verlengen in R-Link. Check bij de dealer anders ook meteen even of de TCU nog goed functioneert.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nivve
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 524
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:27
Actief als: particulier
Locatie: Ter Aar

Re: Batterijwissel

Bericht door Nivve »

@martijnEV
Dank, zal er snel naar kijken. Dit kan de frustraties van het niet laden behoorlijk verminderen :D
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 37
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door zoe2goe »

Die Keba komt mij bekend voor. Daar komt het niet door ;-)
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nivve
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 524
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:27
Actief als: particulier
Locatie: Ter Aar

Re: Batterijwissel

Bericht door Nivve »

zoe2goe schreef:Die Keba komt mij bekend voor. Daar komt het niet door ;-)
Precies wat ik ook dacht :mrgreen:

Heb trouwens even gekeken. Camera van mijn telefoon deed het even niet, maar het gaat iig om de error "Elektr. Systeem controleren". Het laden gaat gewoon door zag ik gisteren, dus het lijkt niet veel daarmee te maken te hebben. Alleen de CC doet het vervolgens niet en volgens mij blijft de verwarming ook uit, of iig op ECO-stand.
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 37
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door zoe2goe »

Zeer waarschijnlijk toch de 12 volt accu. Ik zou hem even laten controleren. Dat kan bij elk garagebedrijf, daar hebben ze een "broodrooster" voor.

Ik heb een nieuwe functie in CanZE gebouwd die de "batterij vervangen" status laat zien, maar helaas is die nog niet gereleased.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hanszoe
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 aug 2014 13:50
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door Hanszoe »

Ik zit nu ook onbeperkt aantal kilometers. Het nieuwe maandbedrag is € 128,35. Dit is al 2x afgeschreven.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



plbt5
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2018 17:28
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door plbt5 »

Ik heb mij ingeschreven voor een batterijwissel (van 20 naar 40kWh) half februari bij de renault dealer. Daarna niets gehoord, dus half maart maar eens teruggegaan naar de Renault dealer en gevraagd naar mijn status. Er werd gebeld naar de importeur en het bericht was kort maar heftig: vanwege tegenvallende ervaringen met de nieuwe accu had Renault besloten de uitlevering van nieuwe accus te staken en eerst te onderzoeken hoe de performance ervan kon worden verhoogd. :shock: De verwachting was dat dat pas eind 2018 duidelijk zou worden, en dat de productie van de nieuwe batterij dan pas kon worden hervat.

Is er iemand die dit verhaal kan bevestigen dan wel ontkennen?
Alvast bedankt
Paul

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Luc Weide
Lid
Lid
Posts in topic: 21
Berichten: 334
Lid geworden op: 06 aug 2014 14:47
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door Luc Weide »

Ik stond al langer ingeschreven. Maar ik hoorde ook niets meer.
Daarom een week geleden de dealer bezocht.

Mijn probleem: ik vind (de kleuren van) mijn huidige Zoë nog steeds adembenemend mooi.
Echter, ik ben verhuisd. Nu woon ik veel dichter bij mijn kleinkinderen. Maar veel verder van andere familie.
En daar wil ik ook wel eens weer (regelmatig) naar toe.
Dus: of die batterijwissel moet er toch echt komen, of ik ruil mijn Zoë in voor een nieuwe.

Dealer probeerde RN te bellen. Geen gehoor.
Paar dagen later: of ik bij de dealer kon komen voor foto's van de onderkant van Zoë.
Bij beschadiging van die onderkant: geen batterijwissel. Anders wel.

Onderkant van Zoë was puntgaaf.
Dus nu wacht ik op verdere info over batterijwissel.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



bertuz
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 jul 2016 20:13
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door bertuz »

Apart verhaal, de kwaliteit van de accu's. En dat zo snel al.
Vraag me af of het komt dat de oude accu wat meer marge had, waar m.b.v. software de capaciteit op niveau gehouden kan worden. Evengoed denk ik dat de meesten hier niet snel klachten hebben gehad over teruglopen van de capaciteit van de oude accu/

Opvallend vind ik wel dat bij Nissan de 30 Kw accu het minder doet dan de oude versie:
"The Nissan Leaf is currently the best-selling electric car in the world. Since its inception, the EV has been powered by a lithium-ion battery pack. Early versions of the car had a 24 kWh battery, whereas 2016 and up models have a 30 kWh version. A recent study claims the 30 kWh battery degrades three times faster than the 24 kWh variant."

Zie verder: http://www.futurecar.com/article-2118-1.html

Iemand die dit technisch wat meer kan duiden?

Verder: Nissan/Renault, zou een evt besluit bij de een, iets te maken kunnen hebben met het ander?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Luc Weide
Lid
Lid
Posts in topic: 21
Berichten: 334
Lid geworden op: 06 aug 2014 14:47
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door Luc Weide »

Ik weet niks van electronica en elektriciteit.
Ik heb begrepen dat het puur on de buitenkant van de accu's ging.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Benedictus
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 5
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 aug 2017 11:32
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door Benedictus »

Over performance gesproken. Ze zijn wel bezig met de nieuwe 110 pk versie. Ik kan me voorstellen dat daarvoor de output van de accu ook hoger moet zijn. Is de overgang naar die nieuwe versie niet het probleem?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Luc Weide
Lid
Lid
Posts in topic: 21
Berichten: 334
Lid geworden op: 06 aug 2014 14:47
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door Luc Weide »

Ik heb altijd begrepen dat de oude accu's zouden worden gebruikt voor statische toepassingen
(opslag van de (over)productie van zonnepanelen).
Vandaar het belang van een onbeschadigd uiterlijk.
Maar misschien is dat mijn beroepsdeformatie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

velduil
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 54
Lid geworden op: 14 jun 2014 18:24
Actief als: professional

Re: Batterijwissel

Bericht door velduil »

Ik kom net van de telefoon met renault en er is geen enkle kans op een batterij wissel , mijn aanvraag van begin oktober was ruim na de batch van de eerste 100 en renault frankrijk heeft vorige week definitief besloten geen nieuwe batterijen meer te leveren, kopen van de oude batterij zou ongeveer 4800 euro ex. de btw gaan kosten ( mijn zoe is 4,5 jaar oud ) .

echter in de komende 2 weken mogen alle mensen op de wachtlijst een brief verwachten van renault waar een "aanzienlijke "korting op een nieuwe zoe word gegeven en een aantrekkelijk voorstel, details wilde de man niet geven

Jammer want ook met deze warme dagen komt de range na volledig opladen niet meer boven de 125 km ( in maart was het maar 85 km ) en volgens de dealer is de batterij nog boven de 90 %. de Korting moet wel aanzienlijk zijn , anders moet ik toch op zoek naar b.v. een hyundai ioniQue, ruimere auto, meer km , bijna net zo duur en geen batterij huur

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 32
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Batterijwissel

Bericht door HarmOtten »

@velduil,
Dank voor de info!
Vreemd hoe Renault met die batterijwissels omgaat. Het lijkt wel of ze intern onenigheid hebben over hoe ze daar mee om willen gaan. Tuurlijk snap ik dat Renault graag nieuwe ZOE's willen verkopen, maar ik denk als je bestaande klanten beloont door een upgrade aan te bieden, dat meer tevreden klanten oplevert.
Ik ben heel benieuwd wat er in die brief zal staan, en dan vooral de korting. Die zal fors moeten zijn om mensen over te halen.
Ik vrees dat eerst een worst voorhouden door een batterij-upgrade aan te bieden, en dan de worst weer weg te halen, veel mensen naar een ander merk zal doen uitkijken.

Wat betreft je huidige range: Zie hier.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



j.otters
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 5
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 dec 2017 15:59
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door j.otters »

velduil schreef:... anders moet ik toch op zoek naar b.v. een hyundai ioniQue, ruimere auto, meer km , bijna net zo duur en geen batterij huur
yep. na de zomervakantie ook maar eens kijken of Gerrit Ioniqs kan leveren. Was al mijn eerste keuze, maar door de prijs en mijn toenmalige financiële situatie voor een Zoe gekozen.
2014 Zoé Intens Q210
Omgeruild voor een 2018 Hyundai Ioniq 12/2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Aboriginal
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 okt 2016 00:19
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: Batterijwissel

Bericht door Aboriginal »

@velduil
-Heb jij de laatste software update al? Mijn range ging na de update behoorlijk omhoog, momenteel 150 km.
- Is er al iets bekent van die brief met dat aantrekkelijke voorstel?
Zoë Intens R240/R110/R135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 37
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door zoe2goe »

Ik heb uit een post op speakev begrepen dat het hele upgrade programma is beëindigd. Let wel, hear-say, via een dealer, in de UK. Met andere woorden, genoeg ruimte voor allerhande ruis. In de UK is geen een upgrade uitgevoerd.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Luc Weide
Lid
Lid
Posts in topic: 21
Berichten: 334
Lid geworden op: 06 aug 2014 14:47
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door Luc Weide »

Een maand geleden zei mijn dealer dat ik nog steeds op de wachtlijst sta.
maar dat dat wachten nog makkelijk een maand of 2 kon duren.
Dus ik blijf benieuwd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hachy
Donateur
Donateur
Posts in topic: 71
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Re: Batterijwissel

Bericht door Hachy »

In Parijs wordt gewoon geupgrade volgens de Renault Dealers aldaar. Misschien iets met de Engelse RDW ?
In La France is de 'retrofit' is nog steeds een bestelbaar item, en nog steeds €3500,-
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.

Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

birdibird
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 mei 2018 15:47
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door birdibird »

Wat @Hachy zegt: Ik heb mijn Zoe vorige week in Frankrijk gekocht en ze vertelden mij dat de upgrade gewoon mogelijk is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 37
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door zoe2goe »

Top!
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 29
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door PieterZoe »

Maar dan alleen 'top' voor Frankrijk toch? Want in NL is het programma gestopt. Is het de moeite waard (en mogelijk) voor NL Zoerijders om bij een dealer in Frankrijk de wissel te regelen?

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Luc Weide
Lid
Lid
Posts in topic: 21
Berichten: 334
Lid geworden op: 06 aug 2014 14:47
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door Luc Weide »

Luc Weide schreef:Een maand geleden zei mijn dealer dat ik nog steeds op de wachtlijst sta.
maar dat dat wachten nog makkelijk een maand of 2 kon duren.
Dus ik blijf benieuwd.
Staat mijn dealer dan uit zijn nek te kletsen ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

velduil
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 54
Lid geworden op: 14 jun 2014 18:24
Actief als: professional

Re: Batterijwissel

Bericht door velduil »

ik heb gebeld met renault en die heeft bevestigd dat er in nederland GEEN wissels meer gaan plaats vinden

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

velduil
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 54
Lid geworden op: 14 jun 2014 18:24
Actief als: professional

Re: Batterijwissel

Bericht door velduil »

Aboriginal schreef:@velduil
-Heb jij de laatste software update al? Mijn range ging na de update behoorlijk omhoog, momenteel 150 km.
- Is er al iets bekent van die brief met dat aantrekkelijke voorstel?

Ik heb heel slecht kontakt met mijn dealer STAM in nieuwegein dus heb geen idee of ik de laatste software update heb, mijn dealer vind mij maart een lastig ventje omdat ik de auto via een dealer in zeeland heb laten importeren uit frankrijk maar met alle klachten en vragen bij hem terecht kom

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 37
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door zoe2goe »

@Velduil: Doe als ik. Hans Jongerius Gouda. Ik rij er graag de 40 km enkele reis voor. (Velduil woont bij mij om de hoek ;-) )
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 49
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Batterijwissel

Bericht door MartijnEV »

velduil schreef:
Aboriginal schreef:@velduil
-Heb jij de laatste software update al? Mijn range ging na de update behoorlijk omhoog, momenteel 150 km.
- Is er al iets bekent van die brief met dat aantrekkelijke voorstel?

Ik heb heel slecht kontakt met mijn dealer STAM in nieuwegein dus heb geen idee of ik de laatste software update heb, mijn dealer vind mij maart een lastig ventje omdat ik de auto via een dealer in zeeland heb laten importeren uit frankrijk maar met alle klachten en vragen bij hem terecht kom
Check STAM Leidsche Rijn anders eens. Daar kreeg ik onlangs als voorbijganger perfecte service, terwijl ik daar niet eens klant ben.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



NielsTn
lid
lid
Posts in topic: 8
Berichten: 161
Lid geworden op: 17 sep 2014 13:28
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Batterijwissel

Bericht door NielsTn »

velduil schreef:ik heb gebeld met renault en die heeft bevestigd dat er in nederland GEEN wissels meer gaan plaats vinden
Dan mag Renault NL eens gaan communiceren.
On the other hand, rij ik de Zoe op/af. Inschrijving op een Tesla is een feit.
voorheen Zoe rijder, nu per 6 juni 2019 Tesla Model 3 Long Range Dual Motor :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



cacofant
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 9
Berichten: 117
Lid geworden op: 27 nov 2017 06:27
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door cacofant »

Belachelijk he. Voel me ook behoorlijk bij de neus genomen om het maar zacht uit te drukken :-(
Renault Zoe Q210 - 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

velduil
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 54
Lid geworden op: 14 jun 2014 18:24
Actief als: professional

Re: Batterijwissel

Bericht door velduil »

NielsTn schreef:
velduil schreef:ik heb gebeld met renault en die heeft bevestigd dat er in nederland GEEN wissels meer gaan plaats vinden
Dan mag Renault NL eens gaan communiceren.
On the other hand, rij ik de Zoe op/af. Inschrijving op een Tesla is een feit.

Ik heb in februari juist mijn 1000 euro laten terugstorten ook omdat ik vertrouwen had in de wissel , nu nieuwe plannen maken , nieuwe Zoë, Ampera, hyundai, ik weet het nog niet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in