bekelding scheurt

Plaats reactie
Gebruikersavatar

maestro12
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 527
Lid geworden op: 31 mei 2018 08:54
Actief als: particulier

Re: bekelding scheurt

Bericht door maestro12 »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Blijf het heel slecht vinden van Renault, bij mijn vorige wagen een Volvo V70 uit 1999 met bijna 5 ton op de teller begon het nepleer aan de instapkant wat slijtage vertonen, was nog niet eens kapot!!
Het kan dus wel.
Espace 2.0 16v 'The Race' 2002

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

FRANCOIS 51
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 41
Lid geworden op: 12 okt 2014 16:21
Actief als: particulier
Locatie: Wenduine Belgie

Re: bekelding scheurt

Bericht door FRANCOIS 51 »

Volgens mij, dus mijn ervaring, is de kwaliteit van de zetel bekleding bij Renault er de laatste 9-10 jaar er echt op achteruitgegaan , als ik dan kijk naar de aankoop van mijn megane 3 in 2010. Ik heb een aantal firma wagens gehad , waar ik dagelijks als technieker de weg mee op zat , ik deed Belgie,Nederland en Luxemburg .Wagens waren alle nieuw en op lease en gingen terug weg tussen de 3 en 4 jaar met een max van een 140.000 km. Ik heb gereden met 3x Renault 21 , en 2 laguna's , 1 mondeo en 2 x VW passat. Ik heb in de Renault's van de firma nooit zulke slijtage gehad ,ik onderhield de auto's alsof het mijn eigen auto was , ik was heel tevreden over Renault , ook het comfort ..de jonge garde koos soms voor de BMW touring , ik vond dit maar niets vergeleken met Renault , ik lachte dan en zei ...wat een harde wagen, wat een boere kar !! enfin als ik na een volledige loopbaan op pensioen kon , was mijn eerste dure uitgave een eigen auto kopen en koos ik terug voor Renault Megane3 estate , wel minder comfort dan de vorige ...toch een hardere vering ,maar voor de rest O.K. MAAR de bekleding is zeker geen goede kwaliteit .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in