Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Scenic2 uit 2006. Toen ik van de week langs een andere Scenic liep viel mij op dat het nodige plastic op mijn ruitenwissermechaniek ontbreekt. Zie foto:...
Begin dit jaar ben ik de trotse bezitter geworden van een Scenic 2 fase 2 tech-line uit 2009.
Alleen het instructieboekje zat er niet bij.
Heeft iemand deze? Engels is geen probleem.
Heb weer een probleem met mijn ruitenwisser.
Vorig jaar tijdens de regen zijn mijn ruitenwissers er mee opgehouden dit kwam omdat het motortje stuk gegaan deze heb ik toen vervangen.
Nu heb ik een nieuw probleem wederom met mijn ruiterwissers. Het...
Na monteren van de dakdragers op mijn Scenic uit 2005 is er zo'n klepje verloren gegaan die het gat voor je dakdrager afdicht als je geen dakdrager hebt. Weet iemand hoe zo'n klepje heet...
Na het hele forum nagelezen te hebben over een niet werkende ventilator toch nog een vraag:
De interieur ventilator is er van de ene op de andere dag mee opgehouden.
Alles lijkt te werken, airco compressor slaat duidelijk aan,...
Bij mijn Scenic uit 2005 klapt alleen de linker buitenspiegel in als ik de spiegelstand schakelaar naar onderdraai.
Weet iemand of het de bedoeling is dat de rechter ook inklapt? deze klapt bij mij namelijk niet in.
Moet de spiegel...
Ik ben Ramón en ik heb sinds een week een Cenic 1.6 16V uit 2005.
De koplamp aan de pasagierskant is dof terwijl de andere nieuw helder is.
Nu wil ik de doffe vervangen en heb vandaag een nieuwe koplamp gekocht.
Wie kan mij helpen /...
Bij mijn renault grand scenic uit 2005 werkt spontaan de interieurventilator niet meer.
Zo maar.... Zekering gecontroleerd, die is goed. Airco hoor ik gewoon aangaan.
Ventilator via het dashboard harder zetten..... geen resultaat.
Ik lees bij...
Onze Scenic uit 2004 heeft bij de deurgreep/knopje raam bladderende coating. Volgens mij hebben veel Scenics dit? Nu heb ik geprobeerd het er helemaal af te krabben, maar dat werkt niet over het hele 'consool', het ziet er nu zo...
Ik ben nieuw hier dus even een korte introductie.
Sinds begin juli, van dit jaar, rij ik met veel plezier een Grand Scenic tech line 2.0 16V uit eind februari 2009 met 80.000 km op de teller. Reed eerst Clio, maar...
Misschien dat er al wel een draadje over bestaat, maar sinds kort heb ik een scenic expression comfort 2008.
Helaas ontbreekt daar een instructieboekje bij.
Waar kan ik een dergelijk boekje op het internet vinden of van wie eventueel downloaden?
Zou...
Bij onze Renault scenic 2 gaat de koelvin achter de radiateur direct draaien na inschakelen van de airco. Bij onze vorige Scenic 1 was dit niet het geval.
Hoort dit zo?
Tevens vindt ik mijn airco heel koud.
Op de auto instelling met klimaat control...
Nu met dit mooie weer dacht ik eens mijn airco aan te zetten. Ben er echt geen voorstander van, ook in mijn vorige auto's heb ik dat kreng zoveel mogelijk uit gelaten. Echter: in mijn Audi heb je tijdens de zomer binnen 5 minuten de ijspegels aan je...
Goedemorgen,
Sinds kort een scenic II 1.5 dc 1.5 105 pk.bouwjaar sept 2008 km stand 146000
Ik had het idee dat de airco(climate control) niet werkte , bij garage geweest en de magneetkoppeling werkt dus de pomp is niet stuk, bedrading is doorgemeten...
Bij het vervangen van mijn lampje voor het rechterstadslicht ben ik zo stom geweest het motortje voor de hoogteverstelling los te trekken. Het motortje zit nu weer vastgeklikt, maar de hoogteverstelling werkt niet goed. Met een inbussleutel kan ik...
Van mijn Scenic van 2004 2liter klappen de buitenspiegels niet terug na bedienen van de draaiknop !
Heeft iemand dit wel eens mee gemaakt of vermoeden waar dit aan ligt.
Bedankt alvast voor het meedenken.
Vr. Gr. Richard
1e vraag. Ik heb problemen met de ruitensproeier aan de voorraam. Deze werkt niet altijd. De achterraam en de koplampsproeiers werken wel. Soms werkt hij wel en soms doet hij helemaal niks. Bij branden van...
Kan iemand mij vertellen of een Scénic II voorzien is van 3 Isofix-aansluitingen?
Mijn vrouw en ik hebben nu nog een Twingo, maar met een derde kind op komst zullen we toch wat anders moeten zoeken. Een Scénic II is één van de...
Sinds enige tijd blijft de blower van de auto constant blazen.
Nu is de auto naar de garage geweest en willen ze mijn 'weerstand' vervangen.
Prijs:389euro.
Nu heb ik op internet rond zitten kijken en ik kom bij diverse onderdelen sites...
Vanmorgen in de regen viel ineens de kachelmotor uit. Hij doet niets meer, in geen enkele stand. De 40A zekering is goed.
Zal de zekering in de kachelweerstand (met ECC) kapot zijn gegaan? Of zal het toch de motor zelf zijn?
Verder geen lekkage of...
ik heb vandaag de microschakelaar van de middenconsole vervangen, maar de middenconsole werkt nog steeds niet en werken allebei de lampjes niet meer. weet iemand waar het aan kan liggen. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
het is een scenic uit...
Graag als mogelijk, een foto van een Paravan ik weet niet waar dat zit in denk dat daar de verstopping vandaan komt en het binnen komende water ook sluiting maak betreffende de aanjager.
Graag tot horen ,
Heb een scenic II benzine 1.6 motor met climate controle en automatische airco.
Dinsdagavond omdat het zo regenachtig was en vochtig meerdere malen ventilatie aangedaan voor de ramen.
Echter tijdens mijn laatste rit deed de...
Heb vandaag alle bladeren verwijderd onder de paravan en de gaten aan de zijkant los gemaakt wat ik alle Jaren doe.
Ik heb nu het probleem de kachelmotor zaten ook wat bladeren in en die...
zoals ik al schreef in een ander topic neem ik de gs 2007 van mijn schoonvader over.
ik ben in de veronderstelling dat het een phase 2 betreft maar hoe weet ik dit zeker??
Het is een 5 zitter uit bouwjaar 2007. maar in theorie kan het natuurlijk...
Weet iemand waar de sensor van de achterklep zit? Mijn Scenic heeft niet meer door dat de achterklep open gaat/staat. Op zich niet heel boeiend, maar als je de auto van het slot haalt en eerst wat in de kofferbak legt, gaat de rest weer vanzelf op...
Kan iemand mij vertellen welk gereedschap ik nodig heb om de ingebouwde Carminat Guidage Informé SH1 (twee sleufjes linksonder en rechtsonder) radio uit te bouwen en waar ik dit gereedschap kan kopen?
Ik ben nu sinds ruim een jaar een tevreden eigenaar van een Renault Grand Scenic techline uit 2008.
Nu blijft sinds een paar dagen de ventilator op vol vermogen draaien. Ik heb begrepen uit andere berichten op dit forum dat...
Sinds vanmiddag krijg ik een la die onder een stoel achterin zit, met geen mogelijk meer open.
Er zit wat tijdschriften in en een boek. De kaft van het boek klemt aan de bovenkant. Ik kan de lade een klein stukje opentrekken, maar ik kom...
In 2009 kocht ik een scenic tech line met oa. lederen bekleding.
Onlangs ging de stoel aan één zijde stuk en kwam ik er achter dat de bekleding geen leer is maar kunstleer.
In de folder staat dat de bekleding bestaat uit Lederen bekleding Carbone...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum