Climatcontrol

past het niet in de andere Captur rubrieken, dan is hier nog ruimte voor je vraag
Plaats reactie
Gebruikersavatar

OLDNGREY
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 okt 2013 13:02
Actief als: particulier

Re: Climatcontrol

Bericht door OLDNGREY »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Heb een week geleden Renault Nederland gemaild over dit probleem en dat het eigenlijk te gek voor woorden is dat je maar moet afwachten wanneer de bewuste slang weer leverbaar is!. De reactie van Renault Nederland?.....stilte............... :shhh:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Axel57
Donateur
Donateur
Posts in topic: 3
Berichten: 1670
Lid geworden op: 08 aug 2014 12:40
Actief als: particulier
Locatie: Middelburg

Re: Climatcontrol

Bericht door Axel57 »

Meestal reageren ze toch wel, kan een paar dagen duren en anders zelf gewoon eens bellen.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

OLDNGREY
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 okt 2013 13:02
Actief als: particulier

Re: Climatcontrol

Bericht door OLDNGREY »

Zonder ook maar iets van Renault Nederland te hebben gehoord kreeg ik gisteren het bericht dat ...wonder boven wonder... de nieuwe airco-slang binnen was gekomen. Direct een afspraak gemaakt voor komende maandag en dan wordt de zaak gerepareerd en gereinigd (dat laatste op eigen kosten) en dan hebben we hopelijk weer wat koelkast-temperatuur binnen...pfff.
Ik kon me bijna niet voorstellen dat zo'n slang in heel Europa niet verkrijgbaar zou zijn, met al die rondrijdende Captuurtjes.
Maar ik ben blij! :dance: :D :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

OLDNGREY
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 okt 2013 13:02
Actief als: particulier

Re: Climatcontrol

Bericht door OLDNGREY »

Afgelopen maandag werd de Captur door de dealer gerepareerd. De slang was binnen dus men kon aan de slag. Tijdens het repareren bleek er verderop in het systeem nog iets defect te zijn (?) en dat het repareren een dag langer zou gaan duren. Tja dat is dan niet anders. De Navigatie werd qua software ge-update (nieuwe kaarten moet je voor betalen uiteraard). De gehele reparatie en de update werden onder garantie afgehandeld. :clap:
Extra service van mijn dealer: omdat ik de mantelzorg heb over mijn echtgenote die sinds kort rolstoelgebruikster is, kreeg ik van de dealer een Kadjar mee! Gratis! De rolstoel kon er makkelijk in en ik heb even kunnen genieten van het slagschip. Al met al een hele goede service van de dealer (VKV Rotterdam Alexander) en de Captur koelt weer. En Renault Nederland? Na mijn vraag op 20 juni en een grote stilte (niet eens een ontvangstbevestiging) kreeg ik gisteren een mail dat het uitvallen van de airco heel vervelend was en dat ze ook niet snapten waarom de slang niet geleverd kon worden, maar..ze hadden gebeld met de dealer en te horen gekregen dat de airco inmiddels was gerepareerd (!) Bewonderenswaardige betrokkenheid toch? :snooty: :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in