Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Je geeft zelf het antwoord aldashboard (boordcomputer) problemen
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
-
- Global Moderator
- Posts in topic: 10
- Berichten: 3309
- Lid geworden op: 11 dec 2009 10:35
- Actief als: particulier
- Locatie: Overijssel
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 3-posting-rookie
- Posts in topic: 3
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 28 nov 2012 14:16
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Ik heb ook een scenic , en ik heb hetzelde probleem Nu heb ik de kappen afgehaald en de stekkers al los gehaald. Daarna opnieuw er in geplugd, maar helaas mocht dat niet baten. Om de zoveel tijd gaat het display aan en uit en soms worden de cijfers minder helder. Nu zie ik dat de grijze connector kapot is en deze zal vervangen moeten worden (opnieuw gesoldeerd).
Ik denk dat de voeding naar de stekker niet goed zit en daar wil ik ook naar kijken. Wie weet waar zo'n stekker en connector te koop zijn. Ik heb al gegoogled , maar tot nu toe niets helaas.
Ik denk dat de voeding naar de stekker niet goed zit en daar wil ik ook naar kijken. Wie weet waar zo'n stekker en connector te koop zijn. Ik heb al gegoogled , maar tot nu toe niets helaas.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 59
- Berichten: 1100
- Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
- Actief als: particulier
- Locatie: Stevensweert
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
De oorzaak van de aangegeven storingen is niet een defecte connector en heeft ook niet aan de connector gelegen, mits u met geweld of met een scherp voorwerp heeft getracht de stekker uit het instrumentenpaneel te wrikken. maar mss dat de auto demontage u aan een connector kan helpen. als het de connector is die op de printplaat zit dan word de zoektocht een stuk moeilijker.
maar in iedergeval, uw instrumenten paneel heeft een inwendig defect aan de componenten en deze zal gerepareerd moeten worden wil hij weer werken als voorheen.
maar in iedergeval, uw instrumenten paneel heeft een inwendig defect aan de componenten en deze zal gerepareerd moeten worden wil hij weer werken als voorheen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 3-posting-rookie
- Posts in topic: 3
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 28 nov 2012 14:16
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Remi bedankt voor je uitleg.Je hebt het over de auto demontage , wat is dat ?
En de grijze connector en de grijze stekker op het instrumenten paneel is idd stuk, maar dat was volgens mij al zo, ik ben op zoek naar een nieuwe stekker en conector.
Als de instrumentenpaneel gerepareerd zou worden wat zou dat ong kosten dan ?
En de grijze connector en de grijze stekker op het instrumenten paneel is idd stuk, maar dat was volgens mij al zo, ik ben op zoek naar een nieuwe stekker en conector.
Als de instrumentenpaneel gerepareerd zou worden wat zou dat ong kosten dan ?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 59
- Berichten: 1100
- Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
- Actief als: particulier
- Locatie: Stevensweert
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
De Auto demontage is een veredelde naam voor autosloperij.
Als je zou kiezen voor een reparatie bij mij, dan zal ik je uit klantvriendelijkheid er gratis een nieuwe conector op de print van het instrumenten paneel monteren.
Je mag me wel bellen voor als je nog vragen hebt of een afspraak wilt maken op 06-30463996 reparatie kosten bedragen 135,- euro en je krijgt 2 jaar garantie op de reparatie
Als je zou kiezen voor een reparatie bij mij, dan zal ik je uit klantvriendelijkheid er gratis een nieuwe conector op de print van het instrumenten paneel monteren.
Je mag me wel bellen voor als je nog vragen hebt of een afspraak wilt maken op 06-30463996 reparatie kosten bedragen 135,- euro en je krijgt 2 jaar garantie op de reparatie
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 1-hit-wonder
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 nov 2012 20:32
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Dashboard uitgevallen. Dealer gebeld. Tot 200.000km kunnen ze 70% korting geven op een nieuw dashboard, anders de volle mep. Helaas had mijn auto 210.000km op de teller. Toen toch maar naar Stevensweert gebeld. Kon vrijdags komen om 19:00. Is een beste rit uit Den Helder, maar ja, voor 135 euro wil ik het nog wel wagen. We kwamen niet bedrogen uit. Razendsnel werd het dashboard er uit gehaald en een half uurtje later belde Demi al weer dat het klaar was. Met keurige bon voor de garantie weer relaxed naar huis terug gereden. Demi, bedankt voor je goede service en vakkundige reparatie.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 3-posting-rookie
- Posts in topic: 3
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 28 nov 2012 14:16
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Hoi
Naar aanleiding van mijn eerder geplaatst bericht heb ik contact gehad met Demi.
Ik kon al heel snel terecht.
Zij hebben mij FANTASTISCH ! geholpen.
Duurde wat langer dan anders omdat de connector op de printplaat en een baan in de plaat stuk waren, maar zij hebben alles gerepareerde en lieten mij niet gaan voordat de problemen waren verholpen.
Ook nog eens 2 jaar garantie en dat voor die prijs. Super, klasse gedaan mannen.
Mijn dashboard werkt weer zoals het zou moeten, was een kwestie van klaar terwijl u wacht,. ( Ik moest iets langer wachten en kreeg nog wat te drinken ook. ) Dat zie je niet altijd.
Nogmaals bedankt en ik kon er niets aan doen, maar ik heb wel een ding geleerd, laat ALLES maar over aan die 2 , ga niet zelf lopen rommelen, het zit hem bijna altijd in de componenten op de plaat en niet in de verbindingen die te los of vast zouden zitten. Zij hebben er verstand van en leveren klasse werk
Naar aanleiding van mijn eerder geplaatst bericht heb ik contact gehad met Demi.
Ik kon al heel snel terecht.
Zij hebben mij FANTASTISCH ! geholpen.
Duurde wat langer dan anders omdat de connector op de printplaat en een baan in de plaat stuk waren, maar zij hebben alles gerepareerde en lieten mij niet gaan voordat de problemen waren verholpen.
Ook nog eens 2 jaar garantie en dat voor die prijs. Super, klasse gedaan mannen.
Mijn dashboard werkt weer zoals het zou moeten, was een kwestie van klaar terwijl u wacht,. ( Ik moest iets langer wachten en kreeg nog wat te drinken ook. ) Dat zie je niet altijd.
Nogmaals bedankt en ik kon er niets aan doen, maar ik heb wel een ding geleerd, laat ALLES maar over aan die 2 , ga niet zelf lopen rommelen, het zit hem bijna altijd in de componenten op de plaat en niet in de verbindingen die te los of vast zouden zitten. Zij hebben er verstand van en leveren klasse werk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 2-hit-miracle
- Posts in topic: 1
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 21 mei 2012 18:59
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Ja hoor net voor de APK voor de tweede keer de display knipperen, kilometers bijtellen, piepjes maar ja bij Renault maar één jaar garantie. Las over Demi en Peter in deze rubriek, even gebeld kon 3 dagen later terecht, wel een stukje sturen (200km) maar dan heb je ook wat. Lekker gegeten in 't oad Kloaster. Behalve een weer functionerende display (met twee jaar garantie!!!)
Had Peter ook het storingsgeheugen uitgelezen (betaal je bij renault ook nog eens €60. voor) en de EGR klep electronisch gereinigd (even laten klepperen) kreeg ook nog wat goede adviezen mee. Blij mee, een aanrader.
Had Peter ook het storingsgeheugen uitgelezen (betaal je bij renault ook nog eens €60. voor) en de EGR klep electronisch gereinigd (even laten klepperen) kreeg ook nog wat goede adviezen mee. Blij mee, een aanrader.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 59
- Berichten: 1100
- Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
- Actief als: particulier
- Locatie: Stevensweert
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Nou.....zoals Rob Geus zou zeggen "daar word ik nou vrolijk van" M'n zwager en ik hebben reeds heel wat scenic en espace bezitters blij gemaakt. Door de vakkundige en correct uitgevoerde reparatie is het slagingspercentage 99,9%
De resterende 0,1% is te weiten aan het "Hoe doe ik het zelf" reparaties. In sommige gevallen is door de onwetenheid en ondeskundigheid het instrumentenpaneel onherstelbaar beschadigd, en dan kunnen ook wij helaas, ook hier geen leven meer in blazen
Maar dank aan de mensen die hier een verblijd berichtje hebben achtergelaten en zeer tevreden zijn over ons en ook in 2013 zullen we gewoon blijven repareren en zo mensen blij maken gewoon even een belletje naar 0630463996 en het word geregeld
De resterende 0,1% is te weiten aan het "Hoe doe ik het zelf" reparaties. In sommige gevallen is door de onwetenheid en ondeskundigheid het instrumentenpaneel onherstelbaar beschadigd, en dan kunnen ook wij helaas, ook hier geen leven meer in blazen
Maar dank aan de mensen die hier een verblijd berichtje hebben achtergelaten en zeer tevreden zijn over ons en ook in 2013 zullen we gewoon blijven repareren en zo mensen blij maken gewoon even een belletje naar 0630463996 en het word geregeld
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Posts in topic: 3
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 13 jul 2012 14:27
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
ik heb hetzelfde probleem dat m'n tellers dikwijls op 0 springen...
(heb ik al een tijdje maar ik vind de tijd niet om eens een afspraak te maken....)
maar nu heb ik ontdekt dat mijn kaartlezer precies ook niet meer werkt....
heb ik ondervonden als ik mijn automatische parkeerrem wou afzetten. (die vriest zeer snel vast als het een beetje vriest ???)
dus kaart in de lezer...motor af...in versnelling zetten... en hendeltje uitrekken+ knop induwen....
en dat werkte niet meer.....
dus heb ik geprobeerd de motor te starten met achterklep open en kaart in de lezer , en dat lukte ook niet...
is dit ook iets dat jullie kunnen herstellen ?
of is dit een grotere kost ?
met vriendelijke groeten
Sven.
(heb ik al een tijdje maar ik vind de tijd niet om eens een afspraak te maken....)
maar nu heb ik ontdekt dat mijn kaartlezer precies ook niet meer werkt....
heb ik ondervonden als ik mijn automatische parkeerrem wou afzetten. (die vriest zeer snel vast als het een beetje vriest ???)
dus kaart in de lezer...motor af...in versnelling zetten... en hendeltje uitrekken+ knop induwen....
en dat werkte niet meer.....
dus heb ik geprobeerd de motor te starten met achterklep open en kaart in de lezer , en dat lukte ook niet...
is dit ook iets dat jullie kunnen herstellen ?
of is dit een grotere kost ?
met vriendelijke groeten
Sven.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 59
- Berichten: 1100
- Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
- Actief als: particulier
- Locatie: Stevensweert
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
even gekeken, je hebt dus een Scenic II 1.5 Diesel. zoals je beschrijft heb je inderdaad je instrumentenpaneel stuk en als bijkomstigheid heb je ook nog eens de keycard stuk. je kunt eens proberen om te kijken of het euvel hetzelvde is met de reserve kaart en mocht dit zijn dan kan het zo zijn dat je kaartlezer defect is.
We kunnen je kaart testen, we hebben daar geschikte aperatuur voor om te zien of de kaart doet zenden op de juiste freq. en de proccessor het nog doet die de startblokkering vrij geeft.
Mocht je kaart stuk zijn we hebben ze nieuw liggen en uit voorraad leverbaar en aanleren en programmeren zit gratis bij de prijs van de kaart inbegrepen.
We kunnen je kaart testen, we hebben daar geschikte aperatuur voor om te zien of de kaart doet zenden op de juiste freq. en de proccessor het nog doet die de startblokkering vrij geeft.
Mocht je kaart stuk zijn we hebben ze nieuw liggen en uit voorraad leverbaar en aanleren en programmeren zit gratis bij de prijs van de kaart inbegrepen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Posts in topic: 3
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 13 jul 2012 14:27
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
het blijkt dus iets met de kaart te zijn...
als ik het test met mijn vrouw haar kaart werkt het wel (starten met koffer open...parkeerrem uitzetten)
maar wat ik raar vind is dat ik mijn wagen wel kan starten met deze kaart dus is de kaart niet "echt" stuk ??
wat is de prijs van een nieuwe kaart ?
ps: is het mogelijk om ergens de komende 2 weken langs te komen ?
ik ben 2 weken thuis nu met het bouwverlof.....
maarja het zijn dan ook feestdagen.. dus zou ik het begrijpen als het niet zou gaan..
als ik het test met mijn vrouw haar kaart werkt het wel (starten met koffer open...parkeerrem uitzetten)
maar wat ik raar vind is dat ik mijn wagen wel kan starten met deze kaart dus is de kaart niet "echt" stuk ??
wat is de prijs van een nieuwe kaart ?
ps: is het mogelijk om ergens de komende 2 weken langs te komen ?
ik ben 2 weken thuis nu met het bouwverlof.....
maarja het zijn dan ook feestdagen.. dus zou ik het begrijpen als het niet zou gaan..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 59
- Berichten: 1100
- Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
- Actief als: particulier
- Locatie: Stevensweert
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Ik kan je geen sturen omdat je dat vinkje niet hebt aangevingkt in je persoonlijke instellingen, maar neem anders even contact met me op via het veelvuldige genoemde tel nr. het forum is namelijk niet bedoeld als afspraken agenda
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 1-hit-wonder
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 jan 2013 01:18
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Beste
Demi
Ik heb een Renault velsatis 2.2 dci
Bwj; 05
Mijn 3knops kaart werkt nietmeer hand vrij!!!
Kunt u deze kaarte krijgen of herstellen en programeren
Kan ik er een prijs van krijgen???
Mvg toni
Demi
Ik heb een Renault velsatis 2.2 dci
Bwj; 05
Mijn 3knops kaart werkt nietmeer hand vrij!!!
Kunt u deze kaarte krijgen of herstellen en programeren
Kan ik er een prijs van krijgen???
Mvg toni
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 1-hit-wonder
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 jan 2013 22:20
- Actief als: particulier
uitvallen dashboard scenic II
Ook wij hebben problemen met het dashboard van de scenic. Eerst herhaaldelijk resetten, nu valt hij regelmatig uit of blijft hij helemaal zwart. Niet prettig rijden dus. Wie kan ons verder helpen en weet eventueel een reparateur? Wij wonen in Limburg...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Global Moderator
- Posts in topic: 10
- Berichten: 3309
- Lid geworden op: 11 dec 2009 10:35
- Actief als: particulier
- Locatie: Overijssel
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
@desakers: de redding is nabij in de vorm van Demi Even dit topic doorlezen en zelfs zijn telefoonummer staat er wel in
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 1-hit-wonder
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 05 jan 2013 19:27
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Tja. Ook ik had het bekende probleem met mijn Scenic uit 2005. Na een bezoek aan Peter en Geert zijn de problemen van het uitvallen van het display niet meer teruggekomen. Een hele opluchting. Jammer dat Renault hier als organisatie weer steken laat vallen. Bekend probleem, maar weinig tot geen coulance. In voorgaande Scenics speelde bij mij het ook bekende probleem met de bobines een grote storende factor. Mijn garage hielp. Renault gaf niet thuis. Peter en Geert, mannen bedankt. Ik zal bij problemen andere autorijders op het adres wijzen. Kunnen zij ook geholpen worden. Ps. Leuk katertje ;=)) De service gaat over de landsgrenzen!!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 1-hit-wonder
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 jan 2013 14:59
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Wij gelden sinds afgelopen weekend tot de fans van Peter en Geert! Twee weken terug begaf ook ons dashboard het, vorige week afspraak gemaakt en afgelopen zaterdag vanuit Den Haag naar Stevenweert getuft. Dashboard werd er binnen een minuutje netjes uitgehaald (dat hebben ze vaker gedaan ) en na iets meer dan een half uurtje kon ie weer terug gezet worden, echt super. Daarna werden ook nog even alle ontstane foutmeldingen gewist.
Daarnaast hadden wij nog maar één werkzame keycard, dus hebben we er direct voor 125 euro ook een nieuwe keycard laten bij programmeren (met half jaar garantie).
De rit terug - met werkend display - was weer een genot
Daarnaast hadden wij nog maar één werkzame keycard, dus hebben we er direct voor 125 euro ook een nieuwe keycard laten bij programmeren (met half jaar garantie).
De rit terug - met werkend display - was weer een genot
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 59
- Berichten: 1100
- Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
- Actief als: particulier
- Locatie: Stevensweert
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Hartstikke leuk om te horen dat er een "Fanclub" is opgericht wie had dat durven denkenlemantle schreef:Wij gelden sinds afgelopen weekend tot de fans van Peter en Geert!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 2-hit-miracle
- Posts in topic: 1
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 06 aug 2011 19:56
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Ik ben ook lid geworden van de fanclub van Peter en Geert. Display uitgevallen, kilometerstand liep met grote stappen op.
Dit alles werd keurig opgelost in Stevensweert. Na een uurtje reed ik weer huiswaarts met een glashelder werkend display en 2 jaar garantie.
Geen beunhazen, maar jongens die verstand hebben van de electronica van een auto, maar ook van de "missers" van autofabrikanten. Ik reed op maandagavond van Den Bosch naar Stevensweert, maar het was dik de moeite waard. Maar eigenlijk is het een godspe dat een dashboard zomaar de geest kan geven.
Dit alles werd keurig opgelost in Stevensweert. Na een uurtje reed ik weer huiswaarts met een glashelder werkend display en 2 jaar garantie.
Geen beunhazen, maar jongens die verstand hebben van de electronica van een auto, maar ook van de "missers" van autofabrikanten. Ik reed op maandagavond van Den Bosch naar Stevensweert, maar het was dik de moeite waard. Maar eigenlijk is het een godspe dat een dashboard zomaar de geest kan geven.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 3-posting-rookie
- Posts in topic: 3
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 08 feb 2013 09:03
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Afgelopen zaterdag, nog net even voor het Carnaval, met mijn Scenic II (BJ 2003) met half-overleden dashboard langs geweest in Stevensweert bij Dashboard Dokter Demi, inmiddels wereldberoemd in Nederland en omstreken!
Na ongeveer drie kwartier reed ik weg met een weer perfect werkend dashboard. Veel dank voor de goede en snelle service!!
Prijs: 135 euro en als je je km-teller weer goed wil laten zetten, komt er 50 euro bij.
Na ongeveer drie kwartier reed ik weg met een weer perfect werkend dashboard. Veel dank voor de goede en snelle service!!
Prijs: 135 euro en als je je km-teller weer goed wil laten zetten, komt er 50 euro bij.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 59
- Berichten: 1100
- Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
- Actief als: particulier
- Locatie: Stevensweert
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Wat geweldig om al deze lovende berichten te mogen ontvangen van gedupeerde die uiterst tevreden zijn over de diensten die ik aanbied zodat zij "genezen" zijn van het reeds welbekende instrumentenpaneel probleem van de Scenic II en de Espace IV.
Voor degene die ook last krijgen van dit fenomeen en graag geholpen willen worden, bel me maar 0630463996 dan zorgen we er voor dat het vervelende probleem opgelost word
Voor degene die ook last krijgen van dit fenomeen en graag geholpen willen worden, bel me maar 0630463996 dan zorgen we er voor dat het vervelende probleem opgelost word
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 29 apr 2013 09:10
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Goedemorgen,
@ Demi, herstelt u nog steeds de dashboards van de Scenics?
Ik heb u net proberen te bereiken op het nummer dat ik op dit forum had gevonden, maar zonder succes.
Zou u mij een berichtje kunnen sturen met uw contactgegevens zodat we dit kunnen bespreken?
Alvast bedankt,
Mvg,
Cedric
@ Demi, herstelt u nog steeds de dashboards van de Scenics?
Ik heb u net proberen te bereiken op het nummer dat ik op dit forum had gevonden, maar zonder succes.
Zou u mij een berichtje kunnen sturen met uw contactgegevens zodat we dit kunnen bespreken?
Alvast bedankt,
Mvg,
Cedric
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 29 apr 2013 09:10
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Reeds proficiat voor de Snelle Service Demi, ik heb al een afspraak voor nu vrijdag 19h... schitterend
Mvg,
Cedric
Mvg,
Cedric
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 3-posting-rookie
- Posts in topic: 3
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 08 feb 2013 09:03
- Actief als: particulier
-
- 2-hit-miracle
- Posts in topic: 1
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 30 apr 2013 10:17
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Hallo Demi,
graag had ik ook een afspraak gemaakt voor mijn defect dashbord(Espace 4)
Heb reeds geprobeerd om je telefonisch te bereiken wat niet gelukt is.
Kunt u contact opnemen met mij via mail ?
Bij voorbaat dank,
Benny. (dodgedriver0)
graag had ik ook een afspraak gemaakt voor mijn defect dashbord(Espace 4)
Heb reeds geprobeerd om je telefonisch te bereiken wat niet gelukt is.
Kunt u contact opnemen met mij via mail ?
Bij voorbaat dank,
Benny. (dodgedriver0)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 1-hit-wonder
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 mei 2013 13:56
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Twee weken geleden had ik ook ineens een legen display in onze Scenic II. De enige vooraankondiging was een loze melding van de bandenspanning een paar weken daarvoor. Via dit forum kwam ik bij Demi terecht. Ik had geen zin om twee keer twee uur te rijden naar Limburg en heb de display zelf uitgebouwd en opgestuurd. Nog geen kwartier werk. Op Youtube staan voorbeeld filmpjes. Deze bijvoorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=YShCRdLWjng .
Een week later had ik een gerepareerde display terug. Werk weer als vanouds. En dat voor een kwart van de nieuwprijs. Alle lof voor de mannen van Demi.
Een week later had ik een gerepareerde display terug. Werk weer als vanouds. En dat voor een kwart van de nieuwprijs. Alle lof voor de mannen van Demi.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 59
- Berichten: 1100
- Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
- Actief als: particulier
- Locatie: Stevensweert
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Nou,...zoals Rob geus zou zeggen "Hier word ik Vrolijk van"
Mooi om te vernemen dat de mensen die we helpen tevreden zijn over onze reparaties die we uitvoeren.
Voor degene die ook te maken krijgen met dit vervelend defect aan het dashboard / instrumenten probleem......
We kunnen het verhelpen !! gewoon even contact opnemen via 0031(0)630463996
Mooi om te vernemen dat de mensen die we helpen tevreden zijn over onze reparaties die we uitvoeren.
Voor degene die ook te maken krijgen met dit vervelend defect aan het dashboard / instrumenten probleem......
We kunnen het verhelpen !! gewoon even contact opnemen via 0031(0)630463996
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 1-hit-wonder
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 07 apr 2013 04:36
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Ook ik ben lid geworden van de " fanclub " .
Vorige week ook naar Stevensweert gereden en prima geholpen door de jongens !!
Met een weer werkend display terug naar de camping gereden .
Bedankt !
Vorige week ook naar Stevensweert gereden en prima geholpen door de jongens !!
Met een weer werkend display terug naar de camping gereden .
Bedankt !
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 1-hit-wonder
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 mei 2013 19:36
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
wij hebben sinds enkele dagen met het dashboard
hij is helemaal zwart
dus we zien er niets meer op
iemand die dit kan herstellen in west-vlaanderen?
hij is helemaal zwart
dus we zien er niets meer op
iemand die dit kan herstellen in west-vlaanderen?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 3-posting-rookie
- Posts in topic: 3
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 27 mei 2013 12:33
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Zoals de meesten hierboven heb ik ook het bekende dashboard probleem.
Ik vind het niet zo erg dat dit probleem zich voordoet, maar wel dat Renault doet alsof hun neus bloedt. Mijn dealer, die een zeer goede dealer is, is zelfs helemaal niet op de hoogte van dit probleem. Ondertussen hebben ze wel een adres gevonden in NL waar ze de displays naartoe sturen (misschien Demi, wie weet ...) en zo kunnen ze de mensen toch helpen. Het is toch de taak van Renault om dit te communiceren naar hun dealers ?? Het is blijkbaar een gekend probleem en daar kan ik me dan wel over opwinden. Ik was een overtuigd Renault-rijder maar dit doet me toch twijfelen of ik trouw blijf aan het merk.
Door het probleem op te zoeken ben ik hier terecht gekomen en heb een schat aan informatie gevonden ! Ik heb het doorgespeeld naar mijn eigen garagist en hij is bereid om het te proberen. Als het hem niet lukt dan denk ik dat ik een weekendje in NL-Limburg zal boeken en kan Demi een telefoontje van mij verwachten ... Want even over en weer rijden van de Belgische kust naar Stevensweert is een beetje overdreven, niet ?
Ik vind het niet zo erg dat dit probleem zich voordoet, maar wel dat Renault doet alsof hun neus bloedt. Mijn dealer, die een zeer goede dealer is, is zelfs helemaal niet op de hoogte van dit probleem. Ondertussen hebben ze wel een adres gevonden in NL waar ze de displays naartoe sturen (misschien Demi, wie weet ...) en zo kunnen ze de mensen toch helpen. Het is toch de taak van Renault om dit te communiceren naar hun dealers ?? Het is blijkbaar een gekend probleem en daar kan ik me dan wel over opwinden. Ik was een overtuigd Renault-rijder maar dit doet me toch twijfelen of ik trouw blijf aan het merk.
Door het probleem op te zoeken ben ik hier terecht gekomen en heb een schat aan informatie gevonden ! Ik heb het doorgespeeld naar mijn eigen garagist en hij is bereid om het te proberen. Als het hem niet lukt dan denk ik dat ik een weekendje in NL-Limburg zal boeken en kan Demi een telefoontje van mij verwachten ... Want even over en weer rijden van de Belgische kust naar Stevensweert is een beetje overdreven, niet ?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 59
- Berichten: 1100
- Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
- Actief als: particulier
- Locatie: Stevensweert
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Ik weet dat het een stukje rijden is maar ik denk dat zowat bijna de hele belgische kust wel een bezoekje heeft gebracht
Althans ik heb al een aantal klanten van de kust daarzo gehad zoals De panne, Knokke Heist, Westende, Oostende, Middelkerke voor zover ik me de plaatsnamen kan herinneren.
Maar laat maar weten als mijn hulp gewenst is via 00316-30463996 dan komt het allemaal dik in orde
Althans ik heb al een aantal klanten van de kust daarzo gehad zoals De panne, Knokke Heist, Westende, Oostende, Middelkerke voor zover ik me de plaatsnamen kan herinneren.
Maar laat maar weten als mijn hulp gewenst is via 00316-30463996 dan komt het allemaal dik in orde
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 3-posting-rookie
- Posts in topic: 3
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 27 mei 2013 12:33
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Dankjewel hoor ! Wees gerust, ik heb uw nummer allang genoteerd
Ik was daarnet eigenlijk aan het denken. Wij wonen in Oostende en ik reed vroeger soms naar de Sahara in Lommel om te wandelen met de honden. Dan kan ik toch ook even over en weer rijden naar de display-dokter ... Ik hou je alleszins op de hoogte !
Ik was daarnet eigenlijk aan het denken. Wij wonen in Oostende en ik reed vroeger soms naar de Sahara in Lommel om te wandelen met de honden. Dan kan ik toch ook even over en weer rijden naar de display-dokter ... Ik hou je alleszins op de hoogte !
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 1-hit-wonder
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 jun 2013 21:21
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
@demi,
Ik heb ook een storing aan mijn dasboard/instrumentenpaneel van mijn renault scenic. Onlangs ben ik bij een garage geweest die dit voor mij wilde repareren. Daar aangekomen bleek er al eerder een reparatie gedaan te zijn (voordat ik de auto in bezit had). De garage wilde de reparatie daarom wel uitvoeren maar geen garantie geven. Ik heb het toen maar wel laten doen, maar te vergeefs. Na drie dagen hield het apparaat er weer mee op. Nu is mijn vraag eigenlijk:
Kunt jij het alsnog het repareren? en heb ik dan wel garantie? Wil je mij mailen op doriexel<at>gmail.com?
Alvast bedankt.
Ik heb ook een storing aan mijn dasboard/instrumentenpaneel van mijn renault scenic. Onlangs ben ik bij een garage geweest die dit voor mij wilde repareren. Daar aangekomen bleek er al eerder een reparatie gedaan te zijn (voordat ik de auto in bezit had). De garage wilde de reparatie daarom wel uitvoeren maar geen garantie geven. Ik heb het toen maar wel laten doen, maar te vergeefs. Na drie dagen hield het apparaat er weer mee op. Nu is mijn vraag eigenlijk:
Kunt jij het alsnog het repareren? en heb ik dan wel garantie? Wil je mij mailen op doriexel<at>gmail.com?
Alvast bedankt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 59
- Berichten: 1100
- Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
- Actief als: particulier
- Locatie: Stevensweert
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Hallo,
Ja ook instrumentenpanelen waar al eerder reparaties aan zijn uitgevoerd welke zonder succes waren voeren wij een correcte reparatie aan uit zodat het instrumentenpaneel weer tot leven komt en blijft leven
maar ik zal je even een [email]tje sturen.
Ja ook instrumentenpanelen waar al eerder reparaties aan zijn uitgevoerd welke zonder succes waren voeren wij een correcte reparatie aan uit zodat het instrumentenpaneel weer tot leven komt en blijft leven
maar ik zal je even een [email]tje sturen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 2-hit-miracle
- Posts in topic: 1
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 jun 2011 08:20
- Actief als: particulier
Re: dashboard (boordcomputer) problemen
Hallo,
Gister ff 210km gereden om in Stevensweert op het terras te zitten..
later mn auto bij Peter af te leveren, die het display binnen een uur weer klaar en helder had ingebouwd.
Heb samen met mn vriendin ondertussen op terras wat gegeten, gedronken en genoten van super weer in een mooi limbo landschap.
En dan weer 210 km terug.. en toch 2 jaar garantie en zeg maar € 700 in de zak gestoken door niet naar de locale dealer te rijden..
Peter bedankt... goede service.. en wij hebben een fijne middag/avond gehad
Gister ff 210km gereden om in Stevensweert op het terras te zitten..
later mn auto bij Peter af te leveren, die het display binnen een uur weer klaar en helder had ingebouwd.
Heb samen met mn vriendin ondertussen op terras wat gegeten, gedronken en genoten van super weer in een mooi limbo landschap.
En dan weer 210 km terug.. en toch 2 jaar garantie en zeg maar € 700 in de zak gestoken door niet naar de locale dealer te rijden..
Peter bedankt... goede service.. en wij hebben een fijne middag/avond gehad
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 207 Weergaves
-
Laatste bericht door Renault tech
-
- 4 Reacties
- 1124 Weergaves
-
Laatste bericht door hein weijers
-
- 1 Reacties
- 456 Weergaves
-
Laatste bericht door Renault47
-
- 10 Reacties
- 870 Weergaves
-
Laatste bericht door scarface450
-
- 0 Reacties
- 159 Weergaves
-
Laatste bericht door gtbs
-
- 0 Reacties
- 84 Weergaves
-
Laatste bericht door cybermaus
-
- 4 Reacties
- 238 Weergaves
-
Laatste bericht door scarface450