De Nieuwe ZE Services App en site

Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 18
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door HarmOtten »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Ik heb zojuist even een verzoek aan de klantenservice gedaan om mijn laadschema te laten aanpassen aan de wintertijd, want alles was weer een uur verschoven... :fp:
Dit koste me bij het ingaan van de zomertijd ook al erg veel moeite. Bij het "bewerken" van je laadschema moet je namelijk alles opnieuw invoeren. Ja duh, 'k ben blijf niet aan de gang.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GillettiNo
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2016 12:23
Actief als: particulier
Locatie: Wilnis

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door GillettiNo »

Iemand de update al uitgevoerd?
updateZEapp.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-Wijnand-
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 18
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door HarmOtten »

@GillettiNo, dank voor de tip.
Ik heb 'm zojuist ge-update op m'n iPhone, en ik zal de komende dagen kijken of ik verbeteringen zie.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GillettiNo
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2016 12:23
Actief als: particulier
Locatie: Wilnis

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door GillettiNo »

Ja, heb 'm net zelf ook geüpdatet. Merk nog geen verschillen.
Was een beetje bang dat ie het helemaal niet meer zal doen, maar dat valt tot nu toe mee :)
-Wijnand-
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 18
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door HarmOtten »

Ik had vandaag iets heel raars. Terwijl de Zoe de hele dag geparkeerd stond in een parkeergarage, niet aan een lader, zag ik om 17:40 op de site, dat er om 17:30 spontaan een nieuwe status van de auto was doorgegeven! Normaal doet ze dat alleen als de auto actief is. Ik dacht heel even, zou er wellicht ingebroken zijn? Maar dat bleek gelukkig niet het geval te zijn.
Zijn er meer mensen die wel eens een status update zien op de site of App, terwijl de Zoe niet actief is geweest?
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 12
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door MartijnEV »

Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat de TCU een slechte verbinding met het mobiele netwerk had, en na het wegvallen en weer hervinden van een gprs connectie dan spontaan een update doorgeeft?
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RudyH
lid
lid
Posts in topic: 21
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 apr 2015 23:01
Actief als: particulier

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door RudyH »

Zal me niks verbazen of er gewoon een bericht op de server van Renault is blijven hangen en ze deze een duw hebben gegeven. Wat ik wel vaak heb is dat de auto geen bereik heeft en de auto verzet de berichten binnen stromen via sms. (Veel fout en weer laadmeldingen)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nivve
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 524
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:27
Actief als: particulier
Locatie: Ter Aar

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door Nivve »

Bij mij ontvang ik alle updates na 3 dagen, dung loopt permanenet dus achter, miss heb je wel hetzelfde euvel als ik. Hoop het niet voor je, maakt het compleet onbruikbaar.
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hachy
Donateur
Donateur
Posts in topic: 5
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door Hachy »

HarmOtten schreef:Ik heb zojuist even een verzoek aan de klantenservice gedaan om mijn laadschema te laten aanpassen aan de wintertijd, want alles was weer een uur verschoven... :fp:
Dit koste me bij het ingaan van de zomertijd ook al erg veel moeite. Bij het "bewerken" van je laadschema moet je namelijk alles opnieuw invoeren. Ja duh, 'k ben blijf niet aan de gang.
Hele oude reply even; waarom gebruik je eigenlijk dat hele laadschema? Lijkt me juist erg onhandig aangezien het je ook belet om op tijden buiten je schema te laden?



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.

Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 37
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door GertjanVB »

Om in de goedkopere daluren te laden. Zoals het bericht van Harm aangeeft, zoe2goe ook altijd zegt is een voorziening op jouw laaadpunt dat dat doet een betere optie. Door ervaring vind ik dat ook. Heb ooit al eens aan een Fastned laadpunt gestaan en proberen uit te pluizen waarom zoe niet wilde laden: laadkalender. Maar daar kwam ik later pas achter toen het bij een TNM lader ook niet lukte.

Over de ZE services App: sinds oktober is mijn connect services vervallen en werkt het hele spul (officieel) niet meer. Dat deed het voor die tijd ook niet en ik mis er niets aan. Vind het alleen jammer dat ik mijn laadhistorie niet terug kan kijken. Iets wat ik ook altijd had willen kunnen downloaden (en dat kan/kon sowieso niet). We staan nu aan de vooravond van de lancering van ZE Trip (medio 2017) en we gaan zien hoe de automatiseringsafdeling van Renault dit klusje heeft geklaard.....
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 18
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door HarmOtten »

Hachy schreef:Hele oude reply even; waarom gebruik je eigenlijk dat hele laadschema? Lijkt me juist erg onhandig aangezien het je ook belet om op tijden buiten je schema te laden?
Dit gebruik ik inderdaad thuis, om alleen in de daluren op te laden. Daarbij moet je er dan wel aan denken om het laadschema uit te zetten als je onderweg ergens wil laden, en als je thuis komt het weer aan zetten. Om die reden zou het logischer zijn dat je laadbox thuis een laadschema heeft. Maar, soms wil ik ook direct opladen als ik thuis kom, omdat ik bijvoorbeeld snel weer weg moet met de auto. En dan zou je dus het laadschema in de laadbox thuis makkelijk aan en uit moeten kunnen zetten. Dit alles kan mijn laadbox (standaard) niet, dus is het voor mij het handigste om dan alles maar door de auto te laten regelen.
Momenteel gebruik ik trouwens het laadschema niet, omdat deze tijdens de overgang naar wintertijd een uur verschoven was, en ik geen zin had om het weer helemaal opnieuw te programmeren. In plaats daarvan gebruik ik nu de uitgesteld-laden-optie. Deze hoef ik alleen voordat ik door de weeks thuis kom te activeren, en daarmee wordt het opladen dan éénmalig uitgesteld. Dus dan kan ik ook niet meer vergeten om het laadschema uit te zetten als ik onderweg ergens wil laden :D.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 15
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door zoe2goe »

Allemaal zelf-geknutsel natuurlijk, maar inderdaad, ik stuur mijn thuis-lader op deze manier aan. Gaat aan als de nachtstroom in gaat, uit om 9:00 in de ochtend, houdt rekening met alle dal-tarief feestdagen en uiteraard de weekeinden , en voor Harm's scenario zit op het energie-display in de hal (een oude telefoon met chrome) een knopje die de lader 4 uur lang aanzet, en dat kan ook vanaf afstand. Ik vind dat een ideale constructie.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RudyH
lid
lid
Posts in topic: 21
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 apr 2015 23:01
Actief als: particulier

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door RudyH »

Ook hier zelf geknutsel, samen met een Raspberry pi en Domoticz wordt mijn laadpaal aangestuurd met een laadschema welke rekening houd met dal uren. Om de auto eerder te laden kan ik met Siri (iPhone) de laadpaal aanzetten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 37
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door GertjanVB »

My ZE Connect voor 12maanden wordt alweer een tijdje gratis aangeboden. Toch maar weer eens "gekocht" en geïnstalleerd, Blijf hopen op beter, maar alles is bij het oude gebleven zo te zien.

Na het kopen krijg je direct je aankoopbevestiging via de mail, begin van de volgende dag komen de meldingen over het laden al binnen, 6 uur later gevolgd door een mail met de activatiecode en VIN-nummer om in de App in te voeren. De mail is volledig in het Frans, dat is een wereldtaal dus iedereen kan dat lezen natuurlijk. Essentieel zijn de activatiecode en het VIN nummer, daar komen we wel uit, maar die codes werken pas ruim 24 uur later. Bijgevolg heb ik mijn voertuig uit de app verwijderd met de hele historie. Dat had misschien niet nodig geweest als ik 24 uur had gewacht.

Het werkt weer en vooralsnog heb ik niets toe te voegen of aan te passen aan al mijn eerdere opmerkingen....
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 12
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door MartijnEV »

Opnieuw invoeren van de activatiecode is niet nodig. Ik heb een aantal weken geleden alleen de ZE Connect verlenging 'gekocht' en kreeg ook die Franse e-mail. Maar verder heb ik niets gedaan, niets gedelete, niets opnieuw ingevoerd. En de app werkt nog steeds prima, als vanouds.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 37
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door GertjanVB »

Dank voor je reactie, ik ga daar even doorheen lezen. Trouwens, voordat ik naar iets op zoek ben wat er helemaal niet is: als interactive connect werkt moet ik toch op m'n telefoon in de Z.E. Services app het laden kunnen starten/stoppen en de verwarming aanzetten? Zie je deze optie alleen als de auto aangesloten is?
Ja in de App zou dat moeten kunnen, mits het signaal door komt. Er staat een suf servertje in Portugal dat niet altijd ontvankelijk is. Laden gaat over het algemeen wel, Airco is lastiger. Dan blijkt ook of je TCU nog goed werkt (check bij systeem/verbindingen in de ZOE of je verbonden bent)
Die opties staan er ook als je abonnement het niet toestaat. Ga bij je R-link-apps "even" na wat ze nu wel en wat niet ondersteunen. Vaak komen die apps eerst in een "pack" en moeten vervolgens apart verlengd worden.
Je kunt ook een laadplanner instellen, maar of dat handig is, daar zijn de meningen over verdeeld. Je mag hem in ieder geval 2 keer per jaar bij het wisselen van zomer naar winter vv opnieuw instellen.
Airco en de laadplanner zijn ook op je ZOE in te stellen, mits de juiste abbo's aanwezig zijn. Hier zijn die opties "grayed out" als je de benodigde abbo's niet hebt
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Niek_
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 okt 2016 14:13
Actief als: particulier
Locatie: Lunteren

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door Niek_ »

Je verwacht het niet, na het opnieuw opstarten van de app zie ik nu ook de A/C status ertussen staan. Over een half uurtje is de monteur klaar met het laadpunt (mag ook weer terugkomen, had een 8m kabel besteld en ze hadden hem een 4m meter meegegeven, niet handig) en dan gaan we de 1e laadsessie eens starten. Kan ik daarna mooi vanuit huis in de app kijken wat er gebeurd. Erg benieuwd of de auto de volledige 11kW gaat benutten die het laadpunt kan geven.
Snap overigens niet waarom ik m'n laadsessie bij Fastned van afgelopen zaterdag nergens terug zie komen, ik ga er weer even verder induiken.
Zoe R90 met 41kW accu sinds week 01-2017

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 37
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door GertjanVB »

Ik weet niet wat er nu al bij je werkt van de digitale Renault wereld.
  • Het aanmelden van de auto in het "systeem" gebeurd door de dealer
  • Dan kun je je auto koppelen aan een My Renault account: login1
  • Dan moet je je aanmelden bij R-link: login2
  • Dan moet je je aanmelden bij ZE-connect/connected services/inter@ctive services of welke naam dat ze nu gebruiken:login3
  • Installeer de ZE-app via iOS of Android app-store
  • Installeer R-link Toolbox op je Mac of PC via de Renault R-Link site
  • Schaf de gewenste app's aan
  • Download de apps met R-Link Toolbox op je SD kaart
  • Update R-Link in je ZOE
  • Wacht de binnenkomst van de nodige activatiecodes via de mail af
  • Vul de codes in, je bent afhankelijk of dat suffe servertje beschikbaar is, dus dat kan een paar pogingen kosten
  • Wacht nog even een dagje of wat
  • Dan werkt het zo af en toe
Zoals gezegd, kun je de airco en de laadkalender ook in de auto instellen, de airco kan met de knop op je sleutel geactiveerd worden, ook zonder dat het snoer is aangesloten. Meer info in het voorverwarmen-3-mogelijkheden-draadje

Succes!
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RudyH
lid
lid
Posts in topic: 21
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 apr 2015 23:01
Actief als: particulier

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door RudyH »

Afgelopen zaterdag inter@ctive verlengd. Maandag erna was helaas mijn account leeg. Geen auto meer in het account en de app geeft de melding dat het voertuig ongeldig is. Het opnieuw invoeren van de auto met vinnummer en activatie code geeft een onbekende melding. Via de chat van Renault geven ze aan dat ik langs de dealer moet rijden, bij de dealer geven ze aan contact op te nemen met Renault NL. Vanmiddag maar even bellen met Renault NL.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RudyH
lid
lid
Posts in topic: 21
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 apr 2015 23:01
Actief als: particulier

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door RudyH »

Vandaag terug gebeld door Renault NL en heel vriendelijk geholpen, helaas kreeg ook Renault NL mijn account niet aan de gang. Zelfs niet met de nieuwe activering codes en nieuw account. Er wordt door Renault NL verder onderzocht wat het probleem is.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 37
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door GertjanVB »

De automatiseringsafdeling van Renault........
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RudyH
lid
lid
Posts in topic: 21
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 apr 2015 23:01
Actief als: particulier

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door RudyH »

Vandaag is het gefixt met een nieuwe activatie code. Ook werkt airco/verwarming op afstand weer.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 5
Berichten: 3028
Lid geworden op: 27 sep 2004 15:34
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door renault15.17 »

Ik heb een nieuwe telefoon (android) en nu vraagt de app om een activatiecode. Maar als ik de activatiecode van 4 jaar geleden invul, komt er een melding "check geldigheid contract". Iemand enig idee wat te doen?
NB op mijn oude telefoon werkt de app nog prima.
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 37
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door GertjanVB »

Heb het opgegeven om het te begrijpen. Op mijn iPhone werkt het niet, op de iPad wel. Zelfde activatiecode op beide apparaten gebruikt. Ik gebruik de app niet meer, van de NewMotion app krijg ik een seintje als ze vol is, via SocialCharging krijg ik ook een bericht als ik dat wil. Vele app's hebben ivm een nieuw protocol dergelijke mogelijkheden als je je laadpas koppelt.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 12
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door MartijnEV »

Cookies even wissen?
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RudyH
lid
lid
Posts in topic: 21
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 apr 2015 23:01
Actief als: particulier

De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door RudyH »

Renulault15.17 even Renault Nederland bellen dan schieten ze een call in en wordt je terug gebeld.

Ik heb hetzelfde probleem gehad en bleek ik in eens een heel ander activatienummer te hebben. Na de nieuwe ingevoerd te hebben was het probleem opgelost. Bij mij gebeurde het ook met het verwijderen en opnieuw installeren van de app.

Succes
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ZE-Onno
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 mei 2017 21:02
Actief als: particulier

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door ZE-Onno »

Vandaag bij ZE dealer geweest en die kreeg het niet voor elkaar. Na het weekend vanuit hun een belletje naar RN.
Renault Zoe Zen Q210 "Blanc Nacre"2013 Zoe rijder vanaf 2017 Renault Clio IV Estate "
Gris Cassiopée"
2015 lease

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Pjedr
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 apr 2017 17:18
Actief als: particulier

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door Pjedr »

Ik heb ze ook moeten bellen, maar na doorgeven van VIN-nummer hebben ze het geregeld.
Wel had ik 1x uitval van de Internet verbinding van R-Link, wat zich niet oploste in 1 week.
Maar dat was op te lossen door zekering 21 even eruit te halen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Luc Weide
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 334
Lid geworden op: 06 aug 2014 14:47
Actief als: particulier

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door Luc Weide »

Ik ben nog steeds verliefd op mijn Zoë.

Maar als die InCompeTente idioten van de R-Link
niet verdomd snel SERVICE gaan leveren,
dan is dit mijn eerste EN LAATSTE Renault.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door PIPOOO »

[quote="Luc Weide"]Ik ben nog steeds verliefd op mijn Zoë.

Maar als die InCompeTente idioten van de R-Link
niet verdomd snel SERVICE gaan leveren,
dan is dit mijn eerste EN LAATSTE Renault.[/quote]

Luc,
Ben het helemaal met je eens. Ik ben er zelfs van mening dat door dit systeem de verkeersveiligheid in gevaar komt. Te veel aandacht nodig om het e.e.a. goed te krijgen. Ik denk hierbij een NP, de kleuren, oude kaart gekregen bij nieuwe auto, verspringen van 2D naar 3D, geen verkeersinfo bij DAB+ etc. Gewoon slecht produkt.

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



NeufegliseThierry
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 sep 2017 20:32
Actief als: particulier

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door NeufegliseThierry »

Luc Weide schreef:Ik ben nog steeds verliefd op mijn Zoë.
Dat kan ik me best voorstellen, zal best een aardige vrouw zijn, maar wat heeft dat te maken met de (Renault) Zoe die we hier bespreken?

Toegegeven, erg flauw, maar ja, je moet de maandag toch met een lach willen beginnen ;-)
Na 4 maanden en 16.000 km de Zoe verruild voor een BMW i3.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Luc Weide
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 334
Lid geworden op: 06 aug 2014 14:47
Actief als: particulier

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door Luc Weide »

Altijd al gedacht dat Fransen wat slordig zijn in details.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

VanGieterveen
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 5
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 sep 2017 21:31
Actief als: particulier

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door VanGieterveen »

Vandaag een nieuwe app van Renault.
Was wel even weer zoeken naar de activeringscode, maar werkt direct.
De oude kwam met een wat wazige wijziging melding.
Zo ziet ie eruit.
fullsizeoutput_320.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoe Life Q210 van oktober 2013 -> mei 2017 (87000 km) als VanAssen op dit forum
Zoe Life Q90 van mei 2017 -> april 2020 (30700 km) als VanGieterveen op dit forum
Zoe Intens R135 Intens april 2020 -> ? :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Pjedr
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 apr 2017 17:18
Actief als: particulier

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door Pjedr »

Hier is hij:

https://play.google.com/store/apps/deta ... ult.one.nl

Ik ga hem ook proberen.

de naam is "MY Renault Nederland"

blijkbaar moet je wel eerst registreren, je oude account kan je niet gebruiken

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Riesbak
Lid
Lid
Posts in topic: 14
Berichten: 417
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:27
Actief als: particulier

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door Riesbak »

serverfout, serverfout, serverfout, serverfout, serverfout, serverfout, etc met registreren activatiecode, hebben ze nu nog steeds die oude PentiumII eraan hangen????

Update 11.47 uur: gelukt! Het werkt!
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Sordone
lid
lid
Posts in topic: 16
Berichten: 585
Lid geworden op: 11 jan 2015 12:22
Actief als: particulier
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: De Nieuwe ZE Services App en site

Bericht door Sordone »

Ik kreeg dat ook. App verwijderd en weer opnieuw ingelogd en toen werkte hij weer. Er zitten nog wel wat eigenaardigheden in. Updates op de batterij status kwamen laat door ( hickup ?). Als je “openen” bij “Climate control” drukt dan gaat de airco aan. Opletten dus want de uitknop heb ik nog niet gevonden. Ook als je een airco tijd instelt kan je hem niet verwijderen. Ook hier mee oppassen.
Verder mooie app met nuttige functies zoals de routeplanner via laadpunten.
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 sinds December 2014. KM > 185k (Soh 90%). Frank & Anja. +Zero SR/S (8-2020)
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht