Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Niet iedereen heeft vermeld over welke Scenic het ging, deze zijn hier beland.
Kan jij helpen?
Laat je innerlijke Sherlock Holmes los en ontdek welke Scenic wordt besproken!
Hoi, ik ben sinds kort de trotse bezitter van een mooise scenic.
In het forum heb ik al diverse threats gevonden over de tuner list radio, maar nog nooit of die ook line-out uitgangen heeft. Weet iemand dit??
Heb de volgende probleem met mijn mijn renault scenic:
Bij het remmen tijdens het rijden doen het remmen het perfect, alleen wanneer ik bijna stil gaat staan bij het remmen onder de 10km/h komt er een schurend geluid uit mijn remmen(voor)....
Sinds enkele weken doet mijn Renault Scenic die nu 4 jaar is een beetje raar.
Af en toe hoor ik een tikkend geluid bij het opstarten of bij het stilleggen van de motor, dit kan varieren van enkele seconden tot een tiental seconden....
Heb een cruiscontol laten inbouwen en nu krijg ik af en toe de melding controleer inspuiting
Dit gebeurt bij lage snelheid (30 km) en als ik dan gas geeft blijft de snelheid zo goed als constant of loopt maar heel langzaam op.
Het enige wat ik dan...
Hoi mijn zoon heeft een renault scenic gekocht van mijn neef nu is het zo de verwarming doet het niet goed hij word wel wat warm maar om nu te zeggen zett de kachel uit zo is het nu ook weer niet.
Mijn vraag is hoe kan ik dit verhelpen?
groetjes
mijn ouders hebben een renault scenic.
af en toe wil de wagen niet starten, nu wilde ik even naar de startrelais kijken.
is er misschien iemand die mij kan vertellen waar die zit??
of is er iemand die dit probleem ook eens heeft gehad en...
Kan iemand mij een tip geven als het tankklepje niet meer werkt op de centrale vergrendeling.
Zolan er nog benzine inzit is het niet zo erg,maar je kan niet meer tanken,is er methode om het handmatig te openen?
Ik heb in mijn Scenic een standaard Renault radio cassettespeler van Philips, mét cd wisselaar-bediening. Ik wil er een losse wisselaar bij kopen maar........ welke cd wisselaars passen hier op c.q. wat voor een aansluiting zit er op mijn...
Even een kort vraagje:
Is het mogelijk een externe geluidsbron (via een relatief goedkope manier) op de originele autoradio van Renault aan te sluiten?
In mijn vorige wagen had ik een autoradio met daarop een externe ingang achteraan...
Heb even een vraag, ik heb dus een tomtom910, die heeft dus de mogenlijkheid om hem aan te sluiten via de aux ingang van je auto radio, om dus de mp3 en navigatie via je auto radio te laten lopen.
Alles leuk en aardig maar nu heb ik dus het...
Nu zou ik deze willen vervangen en ben ik begonnen met de binnenbekleding van de koffer te demonteren.
Ik ben nog niet ver geraakt en er treden al vraagtekens op. :evil:
De 4 (als ik het juist heb)...
Wie kan mij vertellen wat het gemiddelde verbruik is van de Scenic 1.6, 16v lpg. Wij overwegen de aanschaf van deze auto en gaan van benzine over op lpg.
Om een deukje terug teduwen wil ik de bekleding van de achterdeur los halen, kan iemand mij vertellen hoe de hand bediening van het raam los gaat?
bvd Rob
Wie kan mij helpen?? Ik rij een senic diesel maar bij het starten moet ik altijd het contact 2x omdraaien bij een eerste keer blijft het lampje van de electriche branden ( naast het voor gloei lampje) kan dan niet sneller als 30 km rijden. En de...
Onlangs is de turbo van mijn Scenic 1.9 DTI 80PK vervangen, na deze reparatie bleek dat bij het optrekken de turbine een behoorlijk hard blazend geluid maakt. Als ik bv. 50 km rij en trap daarna na het gas pedaal in om 80 te gaan rijden dan...
Wie heeft ervaring met het uitspringen van de airbags.
Ik heb een aanrijding gehad met een :Gun: Boom(Boom heeft zich zeer gedaan :evil: (maar mijn senic 16v sportway is naar de klote.
Mijn airbag zijn niet uitgegaan gevolg twee gewonden (hoofdt...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum