Fluence; geen accu meer leverbaar?

Gebruikersavatar

klwinkel
Lid
Lid
Posts in topic: 19
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 sep 2016 15:43
Actief als: particulier
Locatie: Zutphen

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door klwinkel »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

In Duitsland lijken Fluence eigenaren nu op het aanbod van opkoop (8000-9000, ook als batterij nog wel boven 75% is) in te gaan.
Daarmee komen er misschien toch weer een aantal bruikbare batterijen beschikbaar. Of die binnen DL worden ingezet, of ook in NL weet ik niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Zero
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 apr 2019 09:11
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door Zero »

klwinkel schreef:In Duitsland lijken Fluence eigenaren nu op het aanbod van opkoop (8000-9000, ook als batterij nog wel boven 75% is) in te gaan.
Daarmee komen er misschien toch weer een aantal bruikbare batterijen beschikbaar. Of die binnen DL worden ingezet, of ook in NL weet ik niet.
Ik kan me niet voorstellen dat RCI dan de batterijen uit de opgekochte auto's in Nederland gaat aanbieden.
Dat is toch van de regen in de drup!
Heb nog wel geïnformeerd naar de mogelijkheid van revisie.
De kosten daarvan worden geschat op 10.000 euro maar dan heb je wel 100% capaciteit terug.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

klwinkel
Lid
Lid
Posts in topic: 19
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 sep 2016 15:43
Actief als: particulier
Locatie: Zutphen

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door klwinkel »

Als de batterij maar een "gezondheid" heeft van meer dan 75%, dan voldoen ze aan hun contract, er staat nergens dat je een nieuwe krijgt.
Er zijn in Duitsland enkelen die een nieuwe batterij uit een SM3 hebben gekregen, maar dat doet Renault niet meer blijkbaar. Als je zo een krijgt van een Duitse inruiler, dan heb je geluk.

10k voor nieuwe cellen gaat niemand doen natuurlijk, 2 a 3k zou ik daar wel voor over hebben.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Jeanette
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2019 17:01
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door Jeanette »

Hoi Arjan. Ik heb hetzelfde probleem en dezelfde argumenten als jij. Heb inmiddels juridische ondersteuning. je kan me mailen op [edit: geen emailadressen of telefoonnummers op het forum, gebruik de mail functie] dan kunnen we afstemmen en uitwisselen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

klwinkel
Lid
Lid
Posts in topic: 19
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 sep 2016 15:43
Actief als: particulier
Locatie: Zutphen

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door klwinkel »

Zojuist een telefoontje gehad van Renault Nederland, ik krijg een nieuwe batterij voor onze Fluence. word in december/januari geleverd.
heb expliciet gevraagd of het echt een nieuwe is, en dat werd meerdere keren bevestigd.
zoals ik het begreep ben ik niet de enige en ging ze meer mensen bellen met het goede nieuws.
Hopelijk gaan ze het ook daadwerkelijk waarmaken, maar daar lijkt het wel op.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MissGreen
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 9
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jun 2018 10:48
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door MissGreen »

Hier nog een Fluence rijder, in afwachting van een nieuwe accu.
In Februari accu aangevraagd, wonderwel herstelde de actieradius iets van 48 tot 80-95. Waarbij de hogere aantallen de 1e 15 km sneller verbruikt werden. Door privé omstandigheden was een andere accu minder belangrijk. Inmiddels gaat het de laatste 3 maanden wat minder, schommelt in aantal km en verbruik, gaf weer storing aan na een laadpaal defect en door de kou afnemende capaciteit. Nu zou de auto door een andere dealer nieuwe banden krijgen en controle voor de komende keuring. Dacht anwb en afstak te maken om de accu te laten vervangen die tot mn verbazing dus nog niet geleverd is.
Gelijk Renault Nederland gebeld en krijg de standaard mail met 10 dagen wachttijd tot ik een mail terug krijg. Ik zou gráág aansluiten bij de andere Fluence rijders.
Groeten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

klwinkel
Lid
Lid
Posts in topic: 19
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 sep 2016 15:43
Actief als: particulier
Locatie: Zutphen

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door klwinkel »

MissGreen schreef: Gelijk Renault Nederland gebeld en krijg de standaard mail met 10 dagen wachttijd.
10 dagen wachttijd? wachttijd waarop? op een nieuwe accu?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MissGreen
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 9
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jun 2018 10:48
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door MissGreen »

klwinkel schreef:
MissGreen schreef: Gelijk Renault Nederland gebeld en krijg de standaard mail met 10 dagen wachttijd.
10 dagen wachttijd? wachttijd waarop? op een nieuwe accu?
Ben nog niet bekend met reageren hier. Duurde dus even. Ik vergat aan te geven 10 dagen wachttijd op een reactie op mijn vraag of er een nieuwe accu leverbaar is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

klwinkel
Lid
Lid
Posts in topic: 19
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 sep 2016 15:43
Actief als: particulier
Locatie: Zutphen

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door klwinkel »

MissGreen schreef: Ben nog niet bekend met reageren hier. Duurde dus even. Ik vergat aan te geven 10 dagen wachttijd op een reactie op mijn vraag of er een nieuwe accu leverbaar is.
Oke, ik dacht al, 10 dagen wachten op een accu...

Ik heb in augustus dus te horen gekregen van Anna Seibring (renault klantenservice) dat ik in december een nieuwe accu krijg, kreeg toen de indruk dat er meerdere accu beschikbaar zijn...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MissGreen
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 9
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jun 2018 10:48
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door MissGreen »

Dat zou voor jou heel fijn zijn, voor mij hoop ik dat antwoord dan ook te krijgen. Dan zal ik de banden er op laten zetten maar opschuiven. Zo niet fijn niet wetende hoe dit afloopt.


Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MissGreen
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 9
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jun 2018 10:48
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door MissGreen »

klwinkel schreef:
MissGreen schreef: Ben nog niet bekend met reageren hier. Duurde dus even. Ik vergat aan te geven 10 dagen wachttijd op een reactie op mijn vraag of er een nieuwe accu leverbaar is.
Oke, ik dacht al, 10 dagen wachten op een accu...

Ik heb in augustus dus te horen gekregen van Anna Seibring (renault klantenservice) dat ik in december een nieuwe accu krijg, kreeg toen de indruk dat er meerdere accu beschikbaar zijn...
Ik zag trouwens dat mijn vraag ook doorgestuurd wordt naar mevr. Anne Sijbring. Dan zou ik van haar een mail ontvangen ms.


Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

klwinkel
Lid
Lid
Posts in topic: 19
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 sep 2016 15:43
Actief als: particulier
Locatie: Zutphen

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door klwinkel »

MissGreen schreef:Dat zou voor jou heel fijn zijn, voor mij hoop ik dat antwoord dan ook te krijgen. Dan zal ik de banden er op laten zetten maar opschuiven. Zo niet fijn niet wetende hoe dit afloopt.


Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
Klopt, onderhoud zou ik even mee wachten tot er een nieuwe accu inzit, anders doe je het misschien voor niks.
ik ben ook aan nieuwe voorbanden toe en remschijven achter denk ik.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MissGreen
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 9
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jun 2018 10:48
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door MissGreen »

klwinkel schreef:
MissGreen schreef:Dat zou voor jou heel fijn zijn, voor mij hoop ik dat antwoord dan ook te krijgen. Dan zal ik de banden er op laten zetten maar opschuiven. Zo niet fijn niet wetende hoe dit afloopt.


Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
Klopt, onderhoud zou ik even mee wachten tot er een nieuwe accu inzit, anders doe je het misschien voor niks.
ik ben ook aan nieuwe voorbanden toe en remschijven achter denk ik.
Remblokken achter 2 weken geleden. Banden zijn al besteld denk ik. Heb ik niet bij de dealer laten doen. De auto is voor mij echt ideaal dus best wel spannend. Nu laad ik eerder dat klimaatbeheersing geen effect heeft op de kilometers, alleen de verwarming? Die staat sws niet aan maar ontwasemen wel nodig met dit weer. Ben benieuwd wat voor afstelling jullie gebruiken?

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

klwinkel
Lid
Lid
Posts in topic: 19
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 sep 2016 15:43
Actief als: particulier
Locatie: Zutphen

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door klwinkel »

MissGreen schreef: Nu laad ik eerder dat klimaatbeheersing geen effect heeft op de kilometers, alleen de verwarming? Die staat sws niet aan maar ontwasemen wel nodig met dit weer. Ben benieuwd wat voor afstelling jullie gebruiken?

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
Wij hebben de Fluence zo veel mogelijk op eco+auto staan en 20 graden, dat is volgens mij de minste belasting, maar met dit koude en natte weer hou je dan de ramen niet schoon idd, zeker niet als je met meerdere mensen erin zit, dan druk ik af en toe op de max knop, of toch maar gewoon op auto, wel zo veilig ook.
Als je stil staat en dan in dashboard naar huidig verbruik kijkt, dan zie je hoeveel de airco gebruikt, ik zie soms wel eens waarden van 2-3kW, belachelijk veel eigenlijk en als dat de hele tijd is, dan scheelt dat zomaar 10-12 kilometer bereik. met weer van vandaag houdt het met 80km wel op denk ik. Buiten temperatuur heeft grote invloed op bereik.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

klwinkel
Lid
Lid
Posts in topic: 19
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 sep 2016 15:43
Actief als: particulier
Locatie: Zutphen

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door klwinkel »

MissGreen schreef:Ik zag trouwens dat mijn vraag ook doorgestuurd wordt naar mevr. Anne Sijbring. Dan zou ik van haar een mail ontvangen ms.
Heb je ondertussen al antwoord gehad van Renault?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MissGreen
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 9
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jun 2018 10:48
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door MissGreen »

klwinkel schreef:
MissGreen schreef:Ik zag trouwens dat mijn vraag ook doorgestuurd wordt naar mevr. Anne Sijbring. Dan zou ik van haar een mail ontvangen ms.
Heb je ondertussen al antwoord gehad van Renault?
Had vorige week nog geen mail gehad. Moest voor een rit met spoed een auto lenen die bij de Renault dealer geregeld kon worden.
Deze week meerdere malen gebeld om contact te krijgen met mevr. Sijbring.
Vanochtend heeft ze gebeld. Stelde idd ook de afkoopregeling voor maar dat wil ik niet.
Ergens in december/januari zijn er accu's leverbaar waar ik dus wel op wil wachten. Voor nood Kan ik ev. een auto gebruiken, met verzoek voor een elektrische auto. Wat er nu verder gaat gebeuren laat ze vandaag nog weten, hoop ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

klwinkel
Lid
Lid
Posts in topic: 19
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 sep 2016 15:43
Actief als: particulier
Locatie: Zutphen

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door klwinkel »

Wij waren het wachten zat en zijn ondertussen op het aankoop aanbod van renault ingegaan en hebben deze week de Fluence ingeleverd bij de lokale Renault Dealer.
We rijden nu een nieuwe e-Golf (private Lease)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MissGreen
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 9
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jun 2018 10:48
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door MissGreen »

:D Dan zuilen jullie alsnog wel heel blij zijn.
Ik wacht nog even af.. heb nl geen optie voor een andere elektrische auto.
Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst.
Gr.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ducmaniac
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2020 21:28
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door Ducmaniac »

Helaas,

Met reactie gekregen van de Renault dealer. Er zijn geen accu's met leverbaar. Voorstel is dat i heb hier net hoef te betalen.

Maar ik vind dat een lastig probleem. Eenzijdig het contract opzeggen en mij met een 'waardeloze' auto opschepen. Ik heb op een goede dag nog 86km.

Ramón

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MissGreen
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 9
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jun 2018 10:48
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door MissGreen »

Ooh dat meen je! 86 km heb ik al een tijd niet gehad. Max 78. Lange tijd rond de 50 gezeten. Ik koos ook voor een andere accu. Een andere elektrische auto aanschaffen is voor mij niet haalbaar en vind de Fluence nog steeds een fijne auto om te rijden en te zien. Beetje erg balen dit. :shock: :( :cry2:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

klwinkel
Lid
Lid
Posts in topic: 19
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 sep 2016 15:43
Actief als: particulier
Locatie: Zutphen

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door klwinkel »

Ducmaniac schreef: 14 mei 2020 21:34 Helaas,

Met reactie gekregen van de Renault dealer. Er zijn geen accu's met leverbaar. Voorstel is dat i heb hier net hoef te betalen.

Maar ik vind dat een lastig probleem. Eenzijdig het contract opzeggen en mij met een 'waardeloze' auto opschepen. Ik heb op een goede dag nog 86km.

Ramón
Hebben ze niet aangeboden. De Fluence van je terug te kopen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ducmaniac
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2020 21:28
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door Ducmaniac »

klwinkel schreef: 15 mei 2020 12:15
Ducmaniac schreef: 14 mei 2020 21:34 Helaas,

Met reactie gekregen van de Renault dealer. Er zijn geen accu's met leverbaar. Voorstel is dat i heb hier net hoef te betalen.

Maar ik vind dat een lastig probleem. Eenzijdig het contract opzeggen en mij met een 'waardeloze' auto opschepen. Ik heb op een goede dag nog 86km.

Ramón
Hebben ze niet aangeboden. De Fluence van je terug te kopen?
Nee, ze hebben niet aangeboden de auto terug te nemen. Maar dan moet ik zeker het geld investeren in een nieuwe Renault?

En die 86km is met een verbruik van 13.3,3kwh/100km. Is dat een beetje Nirmal verbruik?

Heeft iemand de accu proberen te repareren /cellen vervangen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

klwinkel
Lid
Lid
Posts in topic: 19
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 sep 2016 15:43
Actief als: particulier
Locatie: Zutphen

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door klwinkel »

Bij ons hebben ze de Fluence voor €5000 terug gekocht, we hoefden geen Renault terug te kopen, gewoon het geld overgemaakt. Tenslotte moet RENAULT het probleem oplossen, want contractueel heb je recht op een nieuwe accu als je die gehuurd had.
13.3kWh per 100km is erg zuinig, dat betekend dan dat er nog maar 11.5kWh bruikbaar in je accu zit.
Ik neem aan dat je geen huur meer betaald?

Hou goed de private lease aanbieding en in de gaten, soms zijn de prijzen erg scherp, een Nissan leaf rij je al voor € 369 per maand.
Als je de normale kosten allemaal meetelt, dan is dat helemaal niet zo duur voor een nieuwe ev.
Nu betaal je ook 100 voor de huur en ws nog wel 60 voor verzekering. Dan nog klein beetje onderhoud en je zit al op 200 aan kosten per maand. Dan komt de afschrijving nog...
Wij hebben gebruik gemaakt van de private lease aanbieding van de e-golf, eind vorig jaar, voor €299 per maand, zeer blij mee, voor ons niet duurder dan de fluence per maand,.als we de afschrijving meetellen. Dus een nieuwe ev voor minder/zelfde per maand en 5000 euro toe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

OlafH
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 786
Lid geworden op: 02 feb 2015 18:51
Actief als: particulier
Locatie: Veenendaal

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door OlafH »

Zijn er geen refurbished accus te krijgen voor de Fluence? Is een eenvoudig te wisselen accupakket en er moeten er inmiddels wel een aantal oude beschikbaar zijn zou je zeggen.
R110 september 2019
Q210 augustus 2014 => ingeruild met 211.000 km

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MissGreen
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 9
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jun 2018 10:48
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door MissGreen »

Wow! Een wonder is geschied. Vandaag krijgt mijn Fluence de nieuwe accu. Ik ben zoo blij. :dance: :dance: :dance:
Kreeg ook nog de Zoë mee om te gebruiken voor 2 dagen. Het is nl wel een hele klus om de accu te vervangen. Die is heel zwaar en de oorspronkelijke accu's werden vervangen op wisselstations met robotmachines. Voor de dealer een unicum en voor mij een feestje waard.
Heel blij met alles services die ik de afgelopen tijd mocht genieten. :D :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

klwinkel
Lid
Lid
Posts in topic: 19
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 sep 2016 15:43
Actief als: particulier
Locatie: Zutphen

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door klwinkel »

MissGreen schreef: 15 jun 2020 10:31 Wow! Een wonder is geschied. Vandaag krijgt mijn Fluence de nieuwe accu. Ik ben zoo blij. :dance: :dance: :dance:
Kreeg ook nog de Zoë mee om te gebruiken voor 2 dagen. Het is nl wel een hele klus om de accu te vervangen. Die is heel zwaar en de oorspronkelijke accu's werden vervangen op wisselstations met robotmachines. Voor de dealer een unicum en voor mij een feestje waard.
Heel blij met alles services die ik de afgelopen tijd mocht genieten. :D :D
Dat is idd goed nieuws, gefeliciteerd. Laat je nog even weten wat de range is met de nieuwe battery?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Badboy
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 4
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jun 2020 22:47
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door Badboy »

:discuss: 😃

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

klwinkel
Lid
Lid
Posts in topic: 19
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 sep 2016 15:43
Actief als: particulier
Locatie: Zutphen

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door klwinkel »

MissGreen schreef: 15 jun 2020 10:31 Wow! Een wonder is geschied. Vandaag krijgt mijn Fluence de nieuwe accu. Ik ben zoo blij. :dance: :dance: :dance:
Kreeg ook nog de Zoë mee om te gebruiken voor 2 dagen. Het is nl wel een hele klus om de accu te vervangen. Die is heel zwaar en de oorspronkelijke accu's werden vervangen op wisselstations met robotmachines. Voor de dealer een unicum en voor mij een feestje waard.
Heel blij met alles services die ik de afgelopen tijd mocht genieten. :D :D
Laat je nog even weten hoe het allemaal verlopen is en hoeveel range je nu hebt met de nieuwe battery?
heb dan wel geen Fluence meer, maar auto gaat me nog steeds aan het hart, was gewoon altijd een fijne auto.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Badboy
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 4
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jun 2020 22:47
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door Badboy »

Fijn te horen dat er weer accu's leverbaar zijn! 😃

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Badboy
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 4
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jun 2020 22:47
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door Badboy »

Weet iemand waarom ik niet kan koppelen met mijn app. Ik heb een renault fluence ze.na dat ik mijn activering code heb intoetst geeft hij een fout melding u verbinden service zijn verlopen! Renault zeg dat ze het niet meer ondersteunen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ducmaniac
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2020 21:28
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door Ducmaniac »

Goedemorgen mede Fluence rijders,

Vorige week contact gehad met Renault Nederland.

Mijn auto wordt terug gekocht. Ze hebben me zonder moeilijk te doen een mooie prijs geboden om de Fluence terug te kopen.

Toen bleek dat de batterij te weinig capaciteit had is de huur stop gezet. Natuurlijk had ik het geld wel opzij gezet. Dus nu samen met de 2000 euro subsidie heb ik een mooi start bedrag.

Vanaf vandaag mag ik mezelf de eigenaar noemen van een Zoë met koop batterij. Ze komen de Zoë woensdag brengen en gelijk de Fluence ophalen.

Renault; bedankt voor deze nette oplossing!

Toegevoegd in 1 minuut 57 secondes:
En voor wie wil is er nog een batterij leverbaar bij een bedrijf in Nederland.

Zou me 1750 euro kosten en hij kon de batterij, tegen betaling, er ook onder zetten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Badboy
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 4
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jun 2020 22:47
Actief als: particulier

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door Badboy »

Hallo zou graag het adres willen hebben van de accu.
De mijne haal max 65 km
Alvast bedankt.
Gr.
Badboy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Pepone
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 1
Berichten: 1399
Lid geworden op: 20 mar 2020 16:20
Actief als: particulier
Locatie: Hollandscheveld Drenthe

Re: Fluence; geen accu meer leverbaar?

Bericht door Pepone »

Voor adressen / tel. nummers de "Contacteer" knop gebruiken graag.

Groet, Ron.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________
Renault Zoe R135 Zen, 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369

________________________________

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht