Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Beste autoliefhebbers,
Met spijt hebben we moeten vernemen dat het Kalkar Classica evenement voor 2023 geannuleerd is.
Het evenement, oorspronkelijk gepland op 6, 7 en 8 oktober, kan helaas niet doorgaan vanwege aanzienlijke vertragingen in het verkrijgen van de vereiste vergunningen.
Heeft iemand ervaring met of er in een Austral Iconic full hybride, aut versnelling, een draadloze oplader in de midden console gemonteerd kan worden? Wordt nu alleen voor handgeschakeld als accessoire aangeboden.
In November krijg ik mijn Austral en ben al wat aan het lezen en uitzoeken. Een vraag die ik heb: wat is handiger, een Orange account aanmaken of de hotspot via de telefoon gebruiken? Wat is de ervaring van jullie?
Normaliter kun je het rempedaal intrappen en voelt dat alsof je 'een spons' intrapt.
Wij hebben nu meermaals meegemaakt dat we bij het intrappen van het rempedaal geen 'spons' meer voelen. Alsof het pedaal al ingetrapt is. We moeten dan...
Er zijn een aantal apps die aangeven niet beschikbaar te zijn tijdens het rijden, op-zich niet helemaal vreemd. Maar ik vraag me toch af op dit niet te omzeilen is. Iemand een oplossing hiervoor?
Ik ben in het bezit van een Austral full hybrid Techno met als optie de elektrisch te openen kofferbak. Nu valt mij op dat wanneer ik de kofferbak van afstand open met de afstandsbediening (en de portieren nog niet ontgrendeld zijn via de handsfree...
Sinds 2 september rijd ik in mijn Austral. Een heerlijke auto en een flinke verbetering tov mijn Renault Kadjar. Helaas werkt mijn cruise control niet sinds ik hem ophaalde (overigens wel tijdens de proefrit) Hebben meer rijders hier last van gehad?...
Ik heb onlangs een zeer jongeRenault Austral E-Tech Hybrid 200 Iconic Esprit Alpine aangeschaft. Dit betrof een demo, die voorzien was van side steps. (zie foto’s.)
IMG_3579.jpeg
IMG_3711.jpeg
De meningen over de side steps lopen nogal uiteen....
Hallo,
Ik heb 2 vraagjes:
1. Volgens de Nederlandstalige video omtrent het gebruik van het Multi-sense systeem is het mogelijk om via Google Assist de rijmodus te wijzigen met de opdracht Hey Google - Schakel naar (bvb) Eco modus . Het Google Assist...
Ik heb op 18 januari 2023 mijn Austral Etech 200 Techno opgehaald, als vervanger van een Kadjar. Na een week kreeg ik het dashboard-bericht ‘controle luchtverontreiniging’ en dat bleef een paar dagen staan. Naar de garage. Die hebben er naar gekeken...
Kreeg onlangs de foutmelding omtrent de bandenspanning. Banden volgens drukschema opnieuw op punt gezet en waarden gereset.
Er verschijnt nu enkel een grote band met groene cirkel en een vinkje dat alles in orde is. Volgens de handleiding moet je de...
Wanneer ik vanaf elektrisch rijden overschakel naar benzine en ik blijf dezelfde snelheid rijden blijft de benzinemotor heel hoog in de toeren hangen. Dit veroorzaakt veel motorgeluid en is ook zichtbaar in het verbruik....
Wanneer ik de auto bestuur en mijn profiel actief is, koppelt mijn telefoon met Android Auto. Dat wil ik graag zo houden. Tegelijkertijd zou soms een passagier graag muziek spelen van z'n eigen telefoon. Het lukt ons nog niet om zo'n tweede telefoon...
Gisteren eindelijk mijn Austral in ontvangst kunnen nemen, en had aardig wat opties besteld.
De Alpine versie kwam lease-budget technisch niet lekker uit dan was er geen ruimte meer voor aanvullende opties, dus uit eindelijk besteld :
Ik ervaar iedere keer wanneer ik de auto opnieuw instap dat ik niks kan afspelen met bluetooth. Ik moet in de menu iedere keer Media-audio opnieuw verbinden en dan doet ie het 1 op de 5 keer nog niet. Waar zou dit aan liggen? Ik heb de meest...
Ik ben mij aan het orienteren op een Austral ter vervanging van mijn huidige Kadjar. TIjdens de aanschaf van mijn Kadjar heb ik kunnen onderhandelen over het aanbrengen van een electrisch wegklapbare trekhaak. Die ik overigens altijd laat zitten,...
Hebben er al mensen een proefrit gemaakt, ik inmiddels wel, was direct gecharmeerd van de wagen.
Eindelijk weer eens een echte Renault, de luxe die we gewend waren en een beetje op de achtergrond was verdwenen.
Na de proefrit een nachtje over...
Vanochtend tijdens het bijvullen van de ruitenwisservloeistof een vreemde ontdekking gedaan.
Aan beide kanten bij de gascilinders om de motorkapomhoog te houden, 2 vreemde zakjes gevonden, geen idee wat dit is en waarom dat daar zit.
Ik kom net uit...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum