Het inloggen met email adres ipv gebruikersnaam is weer mogelijk.

Deze mededeling is wegklikbaar rechtsboven dit mededelingenblok

GARAGE SALE Opruiming Scénic 2006 voorfront+wielenset

Bied hier je banden, velgen, radio's, boeken , gereedschap of andere onderdelen of accessoires aan. (Renault geschikt)
Forumregels
  • Postings worden 5 maanden na de laatste (re)actie verwijderd
  • Vermeld in de titel voor welk type Renault (!)
  • Hou uw onderwerp in de gaten, pas geregistreerde gebruikers kunnen u nog niet mailen
  • Plaats foto's, zie hier hoe dat moet als je niet weet hoe : http://www.renaultforum.nl/forum/foto-s ... 17707.html
  • Alleen een link plaatsen naar (bijvoorbeeld) marktplaats triggert de anti-spam mod, doe dit niet(!)
Plaats reactie

Topic author
RENNo1999
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Actief als: particulier

GARAGE SALE Opruiming Scénic 2006 voorfront+wielenset

Bericht door RENNo1999 »

Te Koop
  • Complete voorbumper Scénic 2006: Voorbumper, compleet met bumpergrille, voorbumperversteviging, voorbumperspoiler en mistlampen!
    Deze is gedemonteerd van een type uit 2006 t.b.v. geplande reparatie maar blijven liggen omdat de auto met (rijdbare) schade is verkocht.
  • Paar koplampen
  • ALL SEASONS RENAULT Complete Set 16” Velgen + Banden 205/60
Dit alles komt van een Renault Scenic van 2006. Inclusief TMPS-sensoren! (niet getest). Lichtmetalen velgen zijn allen in redelijk nette staat, één heeft wat bladderende lak langs zijkant. Velgen, naafdeksels en wielbouten zijn goed, geen breuken. Was- /poetsbeurt mag je zelf doen; op de foto's zijn ze vooral erg stoffig en smerig...
Eén paar banden z.g.a.n (Ovation medio 2017, 90%), andere paar banden is minder (Novex begin 2016, 30-40%), maar wel APK-waardig samen. Prima ALL-SEASON (M+S) banden om in Nederland (én Europa, dus ook Duitsland) nog veilig dit jaar en komende hele jaar mee te kunnen rijden.

Dit alles hier nu voor €180,- (ophaalprijs), lijkt mij een buitenkansje als je voorschade hebt te repareren.

Prijs is bespreekbaar, bel/mail of whatsapp (0646157908) mij gerust met een aardig bod.
Bijlagen
foto voorbumper Scénic 2006
foto voorbumper Scénic 2006
foto koplampen Scénic 2006
foto koplampen Scénic 2006
(Je kan me bellen:-) :arrow: 0646157908 8)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
RENNo1999
Nieuw lid
Nieuw lid

Re: GARAGE SALE Opruiming Scénic 2006 voorfront bumper

Bericht door RENNo1999 »

Update: Velgen zijn (al een tijdje..) VERKOCHT. De Voorbumper heb ik nog steeds, MAG WEG T.E.A.B.!

NotaBene: Ik heb geen idee hoe ik tekst van oorspronkelijke post kan aanpassen. Of kan dat gewoon niet?
In ieder geval, deze bumper mag weg. Tegen Elk Aannemelijk Bod.
Mijn laatste onderdelen van Renault Megane 2003 (zie andere post) gaan denk ik binnenkort de afvalcontainer in.
Hier heb ik ook nog een redelijke nette en gave bumper van liggen. Mag weg, GRATIS...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Pepone
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 1

Re: GARAGE SALE Opruiming Scénic 2006 voorfront+wielenset

Bericht door Pepone »

Hoe wijzig of verwijder ik een bericht?

Tenzij je de beheerder of een moderator bent, kun je alleen je eigen berichten wijzigen en verwijderen. Je kunt een bericht wijzigen (soms maar voor een beperkte tijd nadat het geplaatst is) door te klikken op de wijzig knop van het desbetreffende bericht. Als er al iemand op je bericht gereageerd heeft, komt er onderaan je bericht een klein tekstje dat zegt hoeveel keer en wanneer je het bericht voor het laatst je gewijzigd hebt. Dit zal niet verschijnen als nog niemand gereageerd heeft, evenmin als een beheerder of moderator je bericht gewijzigd heeft. Zij kunnen wel een mededeling toevoegen, waarom ze je bericht gewijzigd hebben. Het verwijderen van een bericht is niet meer mogelijk zodra er iemand op gereageerd heeft.
Groet, Ron.
Global Moderator renaultforum.nl

Kleur: Blanc Glacier 369

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
RENNo1999
Nieuw lid
Nieuw lid

Re: GARAGE SALE Opruiming Scénic 2006 voorfront+wielenset

Bericht door RENNo1999 »

Dank je Rob (Pepone) voor je uitleg.
Omdat mijn posting al wat langer geleden gemaakt is kan ik deze niet meer veranderen begrijp ik. De wielenset heb ik verkocht, foto hiervan kon ik wel weghalen, maar in de titel staat nog '+wielenset' vermeld. Ik wilde de titel wijzigen, maar dat kan dus niet (meer).
De Scenic-2007 voorbumper is nog steeds te koop, dus ik zal dan maar een nieuw bericht gaan posten.

[ PS: ik ben niet zo van de internetfora, en dit phpBB-forum vind ik niet de meest gemakkelijkste...]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht