Gerbstar schreef:Ik vind dit een beetje rare reactie.
We hebben betaald voor drie jaar lang minimaal twee updates per jaar (met mondelinge toezegging dat dit in de praktijk iets vaker is).
Ik heb mijn auto nu bijna een jaar en heb pas één update gehad en die wil niet installeren in mijn auto.
Indien ik een abo neem op de Volkskrant en ze sturen mij slechts één maal per week een krant op en dan ook nog een zeer oud exemplaar, dan zeg je toch ook niet dat ik op het station een gratis Metro op kan halen die wel up to date is en die wel iedere dag nieuw is?
We betalen voor updates, dus dan moeten we die ook krijgen.
Ik heb niks betaald, de eerste 3 jaar kreeg ik gratis, dus waarom zou ik dan zitten klagen dat ik ervoor betaald heb?
Uw vergelijking met een krant is een beetje krom, maar ik snap wel uw punt. De grootste reden dat Renault afstapt van TomTom kaarten is dat ze het niet snel genoeg geupdate krijgen in het R-Link systeem, vergeleken met de native TomTom produkten, waar je wel om de haverklap updates krijgt.
Het niet kunnen installeren van een update heb ik ook gehad, bij de eerste update en na enkele maanden uiteindelijk een nieuw R-Links 2 systeem gekregen waar het nu tot op heden wel lukt om te updaten. Misschien eens langsgaan bij de dealer!