Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hier mijn bescheiden aandeel van vandaag naar 70K+ kilometerkes.
image.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoe Q210 Life 10-2013 met een eindstand van 84083 km op de klok op 1 mei 2017 en vanaf nu met een Zoe Q90 Life ZE40 05-2017 onderweg.
Inmiddels 3000 km op de klok
Het gaat er natuurlijk om, dat we laten zien met welk gemak de Zoe haar kilometers maakt. Het is geen wedstrijdje, of toch wel ...
Ok, wie het eerst de 100.000km haalt!!
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)
Net voorbij de 75K gereden. Met 70K had de batterij nog 88%. Nu met dit koude weer ben ik blij als de 100 km gehaald wordt. Wat dat betreft mooie reden om volgend jaar te upgraden met een nieuwe batterij, want de Zoe zelf bevalt nog prima.
Sent from my iPhone using Tapatalk
E-mile
'18 Nissan Leaf Zero Edition 40kW
'14 BMW R1200GSA LC
Vandaag Zutphen-Maastricht-Zutphen, 128km actieradius bij vertrek, 440km gereden, 6x aan de snellader gehangen (3x heen, 3x terug), teller bij aankomst op 71863km en nog steeds 98% State Of Health
Zoe Intens 11/2013
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Al weer enige tijd geleden de 70.000km gepasseerd.
Batterij op 86% SoC (inmiddels 85%). Drie service beurten met een totaal van €247,00 achter de rug sinds oktober 2013. Nog geen nieuwe 12v accu, de eerste twee nieuw zomerbanden worden bij de komende winterbandenwissel op ZOE gelegd. Ik heb nu twee seizoenen met winterbanden achter de rug. Die heb ik bij de Renaultdealer met velgen gekocht (zie elders op het forum)
De afgelopen 10.000km geen garantiegevalletjes meer gehad.
Ik wil die mooie blauwe stoelbekleding wel eens schoonmaken, nog iemand tips daarvoor?
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW
Yep. Giroblauw, door sommigen niet zo geapprecieerd, maar we vinden het wel mooi en fris, maar dan moeten ze er ook wel fris uitzien en dat kan beter na drie jaar.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW
Gertjan, de stoelen zijn behandeld met Teflon (iig is dat zo bij die grijze in mijn Zen). Die kun je prima schoonmaken door een sopje te maken met afwasmiddel (beetje sterk aanmaken zodat je veel schuim hebt) en dan met een zachte borstel de hele zitting voorzichtig borstelen tot dat de bekleding redelijk verzadigd is. Dan met handdoeken deppen. En bij de eerstvolgende rit het gezin te laten zitten op (opnieuw droge) handdoeken. Stoelen komen er daarna als nieuw onder uit.
Ik denk dat ze ook wel lost te halen zijn, in dat geval kunnen ze in de wasmachine. maar dat loshalen heb ik nooit onderzocht
Een lidmaatschap van de exclusieve 100k club, die zijn er niet veel! Gefeliciteerd.
Maar rustig aan, we moeten de WaveTrophy er nog mee rijden
Je bent al een beetje aan het wennen aan verbruikcijfers in Tesla format zie ik...
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW
Ow dat is veel. En ik maar denken dat ik met 80.000 km al een grote hoeveelheid erop had staan (67.000 door mezelf sinds juni 2015).
Overigens batterij nog steeds 102% hier (CanZE uitgelezen).
2017-05-04 17.02.20.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut