knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Gebruikersavatar

rudeb
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 mei 2013 10:52
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door rudeb »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Afspraak zaterdag 11mei 14u peter bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

dodgedriver0
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 apr 2013 10:17
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door dodgedriver0 »

Mijn dashbord gisteren hersteld en werkt weer perfect,
bedankt Demi. Zal zeker reclame maken voor jou.
grtjs Benny

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

rudeb
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 mei 2013 10:52
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door rudeb »

Vorige zaterdag ritje van 245 km gereden naar demi,stevensweert is een heel mooi dorp, demi herstelde mn display en nu een week later werkt display nog steeds perfect. Vorige donderdag belden ze me van de renaultgarage dat ik vandaag kon lgaan voor herstel kostplaatje tss de 400 en 800 euro Bedankt Demi voor de uitstekende service

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door demi »

Nou,...zoals Rob geus zou zeggen "Hier word ik Vrolijk van" :D

Mooi om te vernemen dat de mensen die we helpen tevreden zijn over onze reparaties die we uitvoeren.
Voor degene die ook te maken krijgen met dit vervelend defect aan het dashboard / instrumenten probleem......
We kunnen het verhelpen !! :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Ruhi
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2013 23:21
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door Ruhi »

Mijn display is vorig jaar uitgevallen. Ik heb dit in Huizen laten repareren voor 199,- met 12 mnd garantie. Hij is twee weken terug, met 10 dagen voor afloop van garantietermijn uitgevallen. In Huizen konden ze het niet repareren, dus kreeg ik mijn geld terug. Daarna heb ik het bij KMS in Apeldoorn na laten kijken. Zij konden alleen het grote display repareren voor 150,- Maar dan zou mijn navigatie het niet doen, geen klok, geen temperatuur en radio meer zichtbaar zijn. Ik heb ervoor gekozen om het niet bij KMS te laten repareren. Uiteindelijk ben ik bij Peter (Demi) in Stevensweert terechtgekomen. Hij kon mij de volgende dag al helpen. Hij had nog een gereviseerde display voor een normale prijs incl 24 mnd garantie en een vriendelijke service. Mijn oude display was naar de klo..en geholpen, 1+1=2 Die lui in Apeldoorn hebben er laatst aan gezeten, dus ....

Wat ik wil zeggen is, als je problemen hebt met je display, gewoon een afspraak maken met Demi!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

StephanHD
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2013 23:06
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door StephanHD »

nieuw hier: kom net van de snelweg en ook mijn dashboard knipperde een uur geleden bij het starten, alle tellers op nul, nu weer gestart en het dsahboard is helemaal uit. Ik kom graag in contact met Demi die iedereen perfect geholpen heeft met zijn dsahboardknipper-probleem... zoals gezegd nieuw op het forum dus ik weet niet eens hoe contact met iemand te krijgen...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seninha
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 164
Lid geworden op: 29 dec 2006 21:59

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door seninha »

Ik heb mijn dashboard verleden week ook door Peter laten repareren.
Heb gewoon via Marktplaats contact met hem genomen.

Je moet wel rekening houden met wacht tijd want hij heeft het erg druk.

Resultaat is wel dat je daarna wel een goed werkend dash heb.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

jdbarten
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 aug 2010 17:11
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door jdbarten »

Dag demi,

Dit lijkt verdacht veel op reclame.
Je repareeert ze zelf! :roll:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door demi »

jdbarten schreef:Dag demi,

Dit lijkt verdacht veel op reclame.

@jdbarten
Ik ben een gewaardeerd forum lid en ik ben sponsor van het forum en ik zit ook nog op andere forums om gedupeerde raad en daad te geven daar waar ik kan :clap:

Door de deskundige kennis en jaren ervaring in het repareren van elektronica en micro-elektronica m.b.t. SMD reparaties en het oplossen van software reparaties wat ik samen doe met mijn zwager, zijn wij inderdaad begonnen met het repareren van defecte auto electronica en met name instrumentenpanelen

De vele tevreden klanten die wij naar alle tevredenheid geholpen hebben laten wel eens een review of bedankje achter op het forum wat wij erg waarderen want ..... `wie goed doet, goed ontmoet`

Maar als u denkt dat het berichtje van "seninha" door mij zelf geplaatst is :naughty: dan heeft u het mis !!
Googel maar eens rond en ik denk dat u mijn naam nog wel meer tegen komt in bedankjes van tevreden klanten :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seninha
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 164
Lid geworden op: 29 dec 2006 21:59

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door seninha »

Klopt helemaal.
Search maar op mijn nick name en dan zul je zien dat ik HEEL iemand anders ben. Toevallig en tevreden klant. :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

StephanHD
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2013 23:06
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door StephanHD »

ook ik ben afgelopen zaterdag geholpen door Demi na een uurtje rijden naar Stevensweert. Topservice voor €135 met 2 j garantie. Hartelijk dank. Tsja, het lijkt wel reclame, maar ik ben vooral tevreden over het effect van dit Renaultforum. Ook de matte koplampen op zijn advies maar even lokaal laten polijsten voor €29,95 per 2...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RonvdB
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2013 18:42
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door RonvdB »

Hey, ik heb deze topics goed doorgelezen na jammer genoeg hetzelfde probleem te hebben met mijn Renault Grand Espace, heb demi als vriend toegevoegd maar kan hem blijkbaar geen mailtje sturen... zou Demi nog in staat zijn om dit aan mijn auto te repareren aub, en liefst zo snel mogelijk want dit is echt een heel vervelend probleem, gelieve zo snel mogelijk te antwoorden en/of eventueel een afspraak te regelen, een pb-tje ofzo liefst zo snel mogelijk, ja inderdaad ik ben van België, maar heb hier graag een ritje nederland voor over.
Groetjes Ronny van den Bergen
MODERATOR EDIT
svp geen email adressen of telefoonnummers in postings, daar hebben we de directberichten functie voor

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RonvdB
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2013 18:42
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door RonvdB »

Jaja,hoi allemaal, jammer genoeg te laat de reaktie van Demi gezien, toch bedankt Demi voor je antwoord, ben vandaag naar Tubize (Wallonië) gereden en heb een collega van jullie ontmoet namelijk Digiprotech en werd geholpen door Bari, moet zeggen heel goede service, ga effe een vergelijkje maken hier :

Demonteren en monteren van display ongeveer een drietal minuutjes werk, bij Renault worden hier 3 werkuren voor gerekend.
herstellen van display, soldeersels herstellen, isoleren, extra koelingkje erop en op renault clip voor testen op storingen ongeveer een 1.5 uurtje werk kostprijs 135 Euro bij Renault dealer kost dit al gauw 800 euro.
trouwens op renault clip zetten en testen op storingen was gratis bij Bari en ook bij Demi, bij Renault garage betaal je al 75 Euro als ze je auto uitlezen komt daar nog eens een werkuur bij 45 euro en waarom om niks te zitten doen en kijken wat pc test en zegt.

Display is nu stabiel, mooi helder en zelfs netjes opgepoetst door Bari je moet weten dat de meeste Renault dealers althans die waar ik naar had gebeld direct sprak over nieuwe monteren kostprijs alles samen 1700 Euro (ja het is bewezen dat ik een geldwolf aan de lijn had)

Komt er nog eens bij dat ik een factuurtje heb gekregen van Bari met inclusief 2 jaar garantie op herstelling dus dat is mooi meegenomen.

Na een gesprekje met Bari bleek dat hij samenwerkt met Demi wanneer deze op vakantie is lol wereld is klein toch zit er redelijk wat afstand tussen Stevensweert en Tubize lol :-)

Nu moet je weten dat Bari een erkend Renault electro mechanicus is en zijn bureautje lag vol met renault displays hij zal dus heus wel weten of het hier om een fabricage fout ging of niet, na de confrontatie aangegaan te hebben met de bewuste Renault dealer over die fabricage fout en of hij niks wist over alternatieve goedkope herstelling kreeg ik als antwoord het volgende :

"En wie zegt dat ?? diene pipo die dat hersteld heeft ?? er zijn geen fabricage fouten in Renault alles kan stuk gaan"
waarop ik dan weer "Man het internet en Renault forums staan er vol van en ik ben samen met duizenden anderen die hetzelfde probleem hebben gehad"
Garagist weer "Het internet staat vol met zever" waarop ik weer "Oh gaan we boos doen omdat je portemonnee niet aangevuld is met enkele 100 den euro's vandaag" waarop ik toen vriendelijk verzocht werd zijn garage te verlaten.

Je moet ook weten dat ik nu een vijftal maanden met mijn Grand Espace 2.2 van 2007 rij, dat die toen door diezelfde garagist naar de keuring is geweest en ondertussen al een nieuwe alternator en nieuwe batterij heb mogen laten plaatsen, kostprijs alternator 790 euro, kostprijs Batterij 230 Euro oh ja en mijn versnellingspook bol is ook nieuw vervangen kostprijs 89 Euro vandaag vroeg ik aan die bewuste garagist 1litertje olie, geen probleem zij die 15 euro lol lol lol.

Wil maar effe zeggen RESPECT EN NOG EENS RESPECT voor Demi, zijn zwager en Bari dat ze op hun manier de mensen met display problemen op een zo'n correctvolle, snelle en goedkope manier kunnen en willen helpen!!!!!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mathijs
Donateur
Donateur
Posts in topic: 2
Berichten: 3241
Lid geworden op: 27 aug 2004 00:16
Actief als: particulier
Locatie: 森の中で - нахуй Путина, блядь сын
Contacteer:

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door Mathijs »

RonvdB schreef:"En wie zegt dat ?? diene pipo die dat hersteld heeft ?? er zijn geen fabricage fouten in Renault alles kan stuk gaan"
Daar heeft hij anders (gedeeltelijk weliswaar) wel gelijk in.
Punt is alleen dat je voor het ene moeite moet doen, en het andere gewoon spontaan stukgaat :fp:
En laten die dashboards nou net in die spontane categorie vallen ...
Nothing great was ever achieved by being realistic!

onderteken en verspreid svp de petitie:
Verander de straatnaam van de Russische ambassade naar de Aleksej Navalnyweg


https://petities.nl/petitions/verander-de-straatnaam-van-de-russische-ambassade-naar-de-aleksej-navalnyweg?locale=nl

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

nicky1957
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2014 22:44
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door nicky1957 »

gevraagd met spoed kan iemand mij helpen aan het adres of tel nr van demi mijn dashboard doet raar het ene moment doet hij het en dan weer niet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GTMart
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 844
Lid geworden op: 25 jan 2013 23:21
Actief als: particulier
Locatie: Heerlen

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door GTMart »

Nummer van Demi heb ik wel ergens, zal zo eff zoeken en stuur je PM
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6

Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Pleiades
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2668
Lid geworden op: 08 jun 2008 19:05
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door Pleiades »

Z'n telefoonnummer staat op pagina 2.......
2000 Renault Laguna 1.6 16v RXI ~ 2010-2012 ~
2006 Renault Mégane RS 225 ~ 2012-2014 ~
2006 Renault Mégane CC 2.0 Exception ~ 2014-2015 ~
2018 Renault Clio Limited TCe90 ~ 2018-2021 ~
2021 Renault Arkana Hybrid R.S. Line ~ 2021-Heden ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mathijs
Donateur
Donateur
Posts in topic: 2
Berichten: 3241
Lid geworden op: 27 aug 2004 00:16
Actief als: particulier
Locatie: 森の中で - нахуй Путина, блядь сын
Contacteer:

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door Mathijs »

Sponsorrubriek --> reparatie-scenic-ii-of-espace-iv-instru ... 16589.html

Om preciezer te zijn; net boven de eerste foto. :wink:
Nothing great was ever achieved by being realistic!

onderteken en verspreid svp de petitie:
Verander de straatnaam van de Russische ambassade naar de Aleksej Navalnyweg


https://petities.nl/petitions/verander-de-straatnaam-van-de-russische-ambassade-naar-de-aleksej-navalnyweg?locale=nl

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Pleiades
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2668
Lid geworden op: 08 jun 2008 19:05
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door Pleiades »

Ook nog :D
2000 Renault Laguna 1.6 16v RXI ~ 2010-2012 ~
2006 Renault Mégane RS 225 ~ 2012-2014 ~
2006 Renault Mégane CC 2.0 Exception ~ 2014-2015 ~
2018 Renault Clio Limited TCe90 ~ 2018-2021 ~
2021 Renault Arkana Hybrid R.S. Line ~ 2021-Heden ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GTMart
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 844
Lid geworden op: 25 jan 2013 23:21
Actief als: particulier
Locatie: Heerlen

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door GTMart »

Nummer is bekend zie ik
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6

Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door demi »

Die zoekt zal vinden, en mijn tel. nr. staat al veel op de site hier en daar het geen marktplaats is wil ik het forum er niet mee belasten maar een [pb] of een [email] geeft ook antwoord, maar Mathijs ..... bedankt voor de verwijzing

Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

patrik
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 dec 2014 09:06
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door patrik »

ik net hetzelfde donderdag flikker flikker en opeens alles zwart op het dashbord bij men espace 2.2 DCI VAN 2005 effe op forum aan het kijken en reacties en telefoon van demi gevonden zaterdag morgen naartoe gebeld en ik kon tegen 12u dezelfde dag al bij hem terecht ,een uurtje werk ook uitgelezen en terug als nieuw ,alles werkt terug als nieuw en met een supper gevoel terug naar antwerpen ik moet zeggen het is echt een topservice en heel vriendelijk en van zijn woord een echte aanrader

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door demi »

patrik schreef:ik net hetzelfde donderdag flikker flikker en opeens alles zwart op het dashbord bij men espace 2.2 DCI VAN 2005 effe op forum aan het kijken en reacties en telefoon van demi gevonden zaterdag morgen naartoe gebeld en ik kon tegen 12u dezelfde dag al bij hem terecht ,een uurtje werk ook uitgelezen en terug als nieuw ,alles werkt terug als nieuw en met een supper gevoel terug naar antwerpen ik moet zeggen het is echt een topservice en heel vriendelijk en van zijn woord een echte aanrader


Kijk......daar worden we nou vrolijk van Afbeelding

Gewoon tevreden klanten die wij een supper gevoel geven Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Luuk van der Schoot
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2015 10:52
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door Luuk van der Schoot »

Goedemorgen, Ik heb een espace IV 2.0 Tuit 2005 waar het dashboard sinds vorige week steeds vaker uitvalt tijdens het rijden. Ik merk dat bijvoorbeeld de richtingaanwijzer wel werkt (de knipperlichten) maar ik hoor geen geluid meer en zie dus ook niets in het dashboard.
Is dit het zelfde euvel als waar veel over is geschreven in 2010 o.a. door Demi ? Ik woon boven Rotterdam. Limburg is wat ver.Adviezen voor in de buurt ?

Dank.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door demi »

Update

Bij deze wil ik even laten weten, dat gebleken is door de zeer geringe garantie afhandelingen de afgelopen jaren, dat we de garantie periode met 1 jaar durven te verlengen van 2 naar 3 jaar :thumb:
Afbeelding

Doordat we de reparaties aan Scenic en Espace instrumentenpanelen op extreem hoog niveau uitvoeren en dat de kwaliteit van de reparaties dermate hoog is leggen we de lat gewoon een stuk hoger

Ook zien we dat er steeds meer reparaties worden aangeboden waar al eerder een reparatie door andere "reparateurs" aan is uitgevoerd. We zien dat de kennis van deze "reparateurs" soms ver te zoeken is :fp:

Ook komen er steeds meer mensen met de vraag of wij het wel mss kunnen repareren want de Dealer of Garagist of andere "reparateur" komt met de mededeling .... ONREPARABEL :snooty:

Het wil wel eens voorkomen dat anderen hem "stuk gerepareerd" hebben en dit is vaak de oorzaak van onkunde :fp: :discuss:

Afbeelding

Wij daartegen proberen de meeste van deze hobby klokken te redden van de ondergang en weer nieuw leven in te blazen
En omdat wij een tactische aanpak hebben van correct repareren en al ruim 20 jaar ervaring hebben in het repareren van SMD Elektronica en het opsporen van storingen verlengen we dus de garantie met 1 jaar omdat we staan achter onze manier van aanpak.

Afbeelding

Afbeelding

Dus heeft u een klacht met uw Scenic of Espace instrumentenpaneel dan mag u gerust bij ons aankloppen tel; 06-30463996

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Stenlie
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2015 14:32
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door Stenlie »

Demi? Kun je mij even contacten? Of kan ik jou bellen???

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door demi »

Hallo,

Natuurlijk mag u mij bellen
0630463996

Mvg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Bobo4live
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2016 14:54
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door Bobo4live »

Ik heb ook een afspraak gemaakt. Hij doet dit dus nog steeds

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Iolaire
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 nov 2008 14:07
Actief als: particulier
Locatie: Venlo

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door Iolaire »

Ook ik had vandaag totale uitval van mijn display. Dit nadat hij van de week al enkele keren een knipperend effect had gegeven. Na het knipperen stonden alle tellers op nul, alleen de kilometerteller bleef het gewoon doen. Nu viel vanmiddag alles weg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GTMart
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 844
Lid geworden op: 25 jan 2013 23:21
Actief als: particulier
Locatie: Heerlen

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door GTMart »

Gevalletje Demi..
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6

Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Iolaire
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 nov 2008 14:07
Actief als: particulier
Locatie: Venlo

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door Iolaire »

Ik had hem net een PBtje gestuurd en zal morgen zijn nummer eens bellen of hij me kan helpen. Zou geweldig zijn als dat het geval was.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Iolaire
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 nov 2008 14:07
Actief als: particulier
Locatie: Venlo

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door Iolaire »

Zojuist Demi gebeld en kon gelijk voor vandaag een afspraak maken. Gelukkig woon ik in de buurt dus kan mijn dode display vanmiddag al gereanimeerd worden, hopelijk zit er daarna weer leven in. Even afwachten dus ....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Iolaire
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 nov 2008 14:07
Actief als: particulier
Locatie: Venlo

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door Iolaire »

Mijn display is weer door Demi gereanimeerd en met succes tot leven gewekt. Hij doet het weer perfect.
Kon er gelukkig snel terecht en hij had het probleem snel verholpen. Demi, bedankt voor de goede en snelle service.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door demi »

Geen dank, graag gedaan :thumb: en natuurlijk mooi om te horen dat u tevreden bent over de manier van aanpak en het resultaat :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



chris_mulder
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 3
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 dec 2016 11:12
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door chris_mulder »

Hallo,

Ik heb een vraagje. Mijn vrouw heeft de afgelopen dagen tot 2 keer toe het volgende met onze ESPACE; 2.0 16V TURBO E4 AUT aan de hand gehad.
Terwijl de motor liep, gingen het "Waarschuwingslampje storing automatische parkeerrem" en het "Waarschuwingslampje remsysteem en waarschuwingslampje parkeerrem aangetrokken." branden. Hierna viel de verlichting in het dashboard uit. In mijn google-zoektocht om even een beter beeld te hebben bij wat er mis is/kan zijn kwam ik dit topic tegen. Heeft één van jullie het idee dat er bij ons sprake kan zijn van een printplaat die op zijn laatste benen loopt? Of lijkt deze Franse lichtshow toch echt op een probleem met het remsysteem te wijzen?

Na de motor te hebben uitgezet en een aantal minuten te hebben gewacht startte de auto weer. De waarschuwingslampjes bleven toen ook uit en de auto reed als gebruikelijk.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Gr,
Chris

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door demi »

Hmz :think: Stond na de totale dashboard uitval ook het tijdklokje op 00:00 en moest u de tijd weer opnieuw instellen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht