Van:
Shellstation@shell.com [mailto:
Shellstation@shell.com]
Verzonden: maandag 20 juni 2016 16:13
Aan: Hachy
Onderwerp: Uw Shell referentienummer: 83363055
Uw Shell referentienummer: 83363055
(Wij verzoeken u vriendelijk dit referentienummer te vermelden wanneer u contact met ons opneemt).
Geachte heer Hachy,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 17 juni 2016.
Graag delen we u mede dat Shell geen elektronische laadpunten heeft. Ook zal dit niet worden uitgerold in de toekomst.
Via de Shell mobility kaart bieden we wel de optie voor elektrisch laden via EV-BOX.
Shell is een samenwerking aangegaan met EV-Box, de marktleider in elektrisch laden. Met de Shell Mobility Card kunt u terecht bij alle publieke laadpalen in Nederland, alsmede de laadstations van EV-Box in België en Duitsland. Alle transacties verschijnen overzichtelijk op uw euroShell-factuur.
De voordelen van Shell Mobility op een rij:
<bladiebla knip knip>
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn. Hebt u meer informatie nodig, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het onderstaande e-mailadres of telefoonnummer.
Met vriendelijke groet,
Semoné Van der Westhuizen
Shell Customer Service Centre
Shell Nederland Verkoopmaatschappij B.V.
Postbus 1222
3000 BE Rotterdam
Tel: 0900 202 2710 (1 ct/min)
E-mail:
shellstation@shell.com
Website:
http://www.shell.nl
Wij horen graag uw mening!
Tevreden, teleurgesteld of vol suggesties? Wanneer u onze enquête ontvangt, neemt u dan alstublieft een paar minuten om uw mening te delen.
Via deze enquête kunt u uw mening geven over mijn service. Overige opmerkingen, tips of complimenten kunt in het opmerkingenveld plaatsen. Ik hoor graag van u!
Wat vindt u van onze stations? Vertel het Shell via
http://www.shell.nl/vertelhetshell