Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Nog niet naar gekeken.
Heb een gordini buiten staan.
zal eens kijken hoe het er uitziet.
Heb er welaan gedacht om er extra lampen in te lassen maar vind dat niet echt mooi.
Als er nog iemand belang heeft bij een hoop polyester dan heb ik nog wat over.
Heb de motor eruit gehaald en er gaat nog meer uit voor de doffe.De rest wordt verkocht.
DSC00304_2.jpg
Proefmotor om de carroserie klaar te kunnen maken.
CIMG2481.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gaaf, en de "hetekant" zit ook meteen goed, met voldoende ruimte voor een demper enzo.
Koelradiateur voorin? Je zou dan nog een ventilator achterin kunnen monteren om de warme lucht naar buiten te blazen.
Echt mooi, kan niet wachten om te zien hoe dit op de wielen staat.
81/2" voorworden ze iets smaller.
moet ook nog een spacer tussen ben bang dat het een beetje te dicht bij de demper zit.
Mooie wagen maar is mij een beetje te veel tuperware.
Nou 8,5" dat wordt dan wel een spacer van 1,5 @ 2 cm om de band wat ruimte te geven.
Zit idd veel plastic aan. Zou leuk zijn als je het front zo origineel mogelijk houdt, dus met chromen bumper en alleen op de plaats van de klep voor res.wiel een mooie opening.
Jazeker.
Zit te wachten tot de buizen van de rolkooi komen maar de computer van die machine schijnt geen zin meer te hebben.
Allle deuren en spatborden liggen bij de straler en wou eigenlijk de koets van de week klaar hebben.
Volgende maand effe een motor halen bij Veban.
Daarna begint het leukste.
m1dywo1bq5ik_800.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dat is een HEEL MOOI spruitstuk ! Zelf gelast?
Zo op het oog zijn alle 4 de uitlaatbuizen evenlang dank zij de bochten.
Je mag wel een extra ventilator achterin plaatsen om de warmte weg te krijgen.
Ja die heb ik zelf gemaakt.
Heb een half jaar in de ontwikkeling gezeten bij Faurecia.
Heb toen nog al eens wat schroot meegenomen.
Warmte valt mee,het is RVS en dat straalt weinig warmte af.
Gietijzer straalt meer af.
Had gelukkig nog een flens liggen van de RS 182 waar ik toen prototypes van heb gemaakt in 2002.
Krijg we niet door de keuring ben ik bang.
Is niet zo moeilijk te bouwen trouwens, basis is een standaard v6.
Of een Safrane biturbo opvoeren, die bakken koop je voor weinig.
Nee officieel mag ik maar 15 kw per 100 kilo,dus voor de keuring komt er een f16 ie in en daarna een RS 182.
Dit is de PRV motor uit de fabriek in Douvrin(Peu,Ren,Volvo maar zit ook in de Lorean), is afgeleid van een v8 met een V van 90 graden.
De Bi-turbo in de Safrane is gekieteld door Hartge dacht ik. zijn er niet zoveel meer van.
Laatst nog een PRV Meeting van geweest in Nederland.
Hermans superdemper die werkelijk meer effekt geeft.
Niet zo als die zogenaamde sportdempers, die geven net zoveel effekt verhoging als een tennisbal op je trekhaak
CIMG2544.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut