Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Bert O. schreef:It will get regular updates
Dit geloven ze zelf toch niet
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Bert O. schreef:It will get regular updates
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Dank voor je oplettendheid.puccini schreef:@ mrsmit01
Dat hebben we al kunnen lezen in de bijdrage van daniel.vandermaesen!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hoe download je de app handmatig?Priyantha schreef:Ik heb de app met de hand gedownload. En vervolgens geïnstalleerd. Inloggen gaat niet met je Nederlandse My Renault account.
Dus ik heb een nieuw account aangemaakt via de app, dan krijg je een UK account, vervolgens heb ik het VIN nummer van mijn Megane ingevuld en de datum van registratie. Ik heb gewoon mijn Nederlandse adres ingevuld
Vervolgens weet de App waar mijn auto staat, verdere informatie is er eigenlijk niet, kan ook komen doordat de Megane die ik heb niet zoveel 'online diensten' heeft.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
hopelijk wordt deze app toch wat uitgebreid, want zoals die nu is kun je er niks mee aanvangen. Wanneer je dat vergelijkt met de apps van andere merkenRudi63 schreef:Heb de app ook geinstalleerd en op mijn Talisman ook enkel zichtbaar waar de wagen zich bevind.
De app kan je hier: https://apk.tools/details-my-renault-595037-apk/ downloaden en dan op je toestel installeren, voorlopig bied de app weinig meerwaarde.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Heb je ooit nog reactie gehad op jouw mail aan Renault?ffopma schreef:Heb er recent weer een paar mailtjes aan gewaagd maar het antwoord blijft nog steeds hetzelfde "Het is nog niet bekend of (dus niet wanneer) de app in Nederland uitgerold gaat worden.
Dit is de na drie keer mailen de enige informatie die verstrekt wordt, waarom het nog niet bekend is wordt niet vermeld.
In mijn tweede mail gaf ik aan dat het dan toch vreemd was dat er zowel in de papieren als de PDF handleiding en via deze link http://nl.e-guide.renault.com/nld/R-LINK/MY-RENAULT in duidelijk Nederlands (geen Belgisch dus) instructie wordt gegeven hoe de app te downloaden en te koppelen en synchroniseren met de My Renault account.
De betreffende Renault Customer Care medewerker vroeg mij daarop of ik wat specifieker kon zijn m.b.t. de gebruiksaanwijzingen dus heb ik hem de PDF en bovenstaande link gestuurd.
Na die mail werd ik gebeld en is mijn voicemail ingesproken met, jullie raden het al, de volgende mededeling: Beste heer Fopma, Het is nog niet bekend of de My Renault app in Nederland uitgerold gaat worden. Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
De mailtjes en het telefoontje kwamen overigens van dezelfde medewerker dus het is niet zo dat er lang elkaar heen gewerkt wordt. Opvallend is natuurlijk wel dat er in de voicemail met geen woord gerept wordt over de instructie in het boekje en op de website terwijl de bewuste medewerker mij daar zelf om heeft gevraagd.
Ik ga er naar aanleiding van die voicemail toch nog een keer een mail aan wagen want ik ben benieuwd waarom er niet over het boekje en de link werd gesproken terwijl ik die zelf op verzoek heb aangeleverd. Ook zal ik vragen waarom de rest van Europa en o.a. het Midden Oosten wel van deze service gebruik kan maken en Nederland niet want ook dat vind ik nog steeds vreemd.
Er zal wel weer niets anders uit komen dan het bekende "Het is nog niet bekend of.........." maar dan heb ik in ieder geval geprobeerd.
Ik hou jullie op de hoogte en zal volgende keer ook het complete mailverkeer posten.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Nee, helaas niet.Gerbstar schreef:Heb je ooit nog reactie gehad op jouw mail aan Renault?ffopma schreef:Heb er recent weer een paar mailtjes aan gewaagd maar het antwoord blijft nog steeds hetzelfde "Het is nog niet bekend of (dus niet wanneer) de app in Nederland uitgerold gaat worden.
Dit is de na drie keer mailen de enige informatie die verstrekt wordt, waarom het nog niet bekend is wordt niet vermeld.
In mijn tweede mail gaf ik aan dat het dan toch vreemd was dat er zowel in de papieren als de PDF handleiding en via deze link http://nl.e-guide.renault.com/nld/R-LINK/MY-RENAULT in duidelijk Nederlands (geen Belgisch dus) instructie wordt gegeven hoe de app te downloaden en te koppelen en synchroniseren met de My Renault account.
De betreffende Renault Customer Care medewerker vroeg mij daarop of ik wat specifieker kon zijn m.b.t. de gebruiksaanwijzingen dus heb ik hem de PDF en bovenstaande link gestuurd.
Na die mail werd ik gebeld en is mijn voicemail ingesproken met, jullie raden het al, de volgende mededeling: Beste heer Fopma, Het is nog niet bekend of de My Renault app in Nederland uitgerold gaat worden. Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
De mailtjes en het telefoontje kwamen overigens van dezelfde medewerker dus het is niet zo dat er lang elkaar heen gewerkt wordt. Opvallend is natuurlijk wel dat er in de voicemail met geen woord gerept wordt over de instructie in het boekje en op de website terwijl de bewuste medewerker mij daar zelf om heeft gevraagd.
Ik ga er naar aanleiding van die voicemail toch nog een keer een mail aan wagen want ik ben benieuwd waarom er niet over het boekje en de link werd gesproken terwijl ik die zelf op verzoek heb aangeleverd. Ook zal ik vragen waarom de rest van Europa en o.a. het Midden Oosten wel van deze service gebruik kan maken en Nederland niet want ook dat vind ik nog steeds vreemd.
Er zal wel weer niets anders uit komen dan het bekende "Het is nog niet bekend of.........." maar dan heb ik in ieder geval geprobeerd.
Ik hou jullie op de hoogte en zal volgende keer ook het complete mailverkeer posten.
Ik zou een app toch wel heel erg fijn vinden.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Neen. Renault en geld investeren in een deugdelijk systeem, dat gaat niet samen. Jammer vind ik. Dat ze Carlos Gohsn maar vlug aan de deur zetten, want das een zakkenvuller. Ik heb Renault de laatste tijd nog nooit weten zulkse slechte wagens weten maken als nu. De bouwkwaliteit is er niet op vooruit gegaan...densoft schreef:Programmeren en Renault is niet echt een goede combinatie. Ik denk dat ze de afdeling software ontwikkeling maar eens goed moeten aanpakken....
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ik ben benieuwd of je hier ooit nog antwoord op hebt gehad.ffopma schreef:Ik heb daar weer op gereageerd met de vraag of de website in de toekomst wel voor mobiel gebruik beschikbaar gemaakt gaat worden, afwachten maar weer.
Groet,
Frank
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hopelijk komt die app dan zeer binnenkort.Alderaan schreef:De myrenault app is nu te downloaden in de Apple store je kunt een account aanmaken en je auto toevoegen
En ...... dan heb je hetzelfde als op de myrenault website... niets dus. Geen verbinding met je auto.
Je hebt er dus helemaal niets aan..... Volgens de renault manual moet je in de auto de “mijn wegen” app van renault rlink2 store activeren
Maar die app bestaat niet in de Renault store.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Heb je al in de auto zelf gekeken en gezocht naar die app? Het staat me bij dat ik hem wel op mijn Rlink heb zien staan...Alderaan schreef:De myrenault app is nu te downloaden in de Apple store je kunt een account aanmaken en je auto toevoegen
En ...... dan heb je hetzelfde als op de myrenault website... niets dus. Geen verbinding met je auto.
Je hebt er dus helemaal niets aan..... Volgens de renault manual moet je in de auto de “mijn wegen” app van renault rlink2 store activeren
Maar die app bestaat niet in de Renault store.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Even opgezocht in de app-store, maar daar staat duidelijk in de beschrijving bij wat je ermee kan. De connectie met de auto is vooral voor de elektrische auto's. Niet voor de gewone. Dan kun je inderdaad alleen de My Renault-zaken inzien.Alderaan schreef:De myrenault app is nu te downloaden in de Apple store je kunt een account aanmaken en je auto toevoegen
En ...... dan heb je hetzelfde als op de myrenault website... niets dus. Geen verbinding met je auto.
Je hebt er dus helemaal niets aan..... Volgens de renault manual moet je in de auto de “mijn wegen” app van renault rlink2 store activeren
Maar die app bestaat niet in de Renault store.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Staat niet de renault app store en in de autoadinsx schreef:Heb je al in de auto zelf gekeken en gezocht naar die app? Het staat me bij dat ik hem wel op mijn Rlink heb zien staan...Alderaan schreef:De myrenault app is nu te downloaden in de Apple store je kunt een account aanmaken en je auto toevoegen
En ...... dan heb je hetzelfde als op de myrenault website... niets dus. Geen verbinding met je auto.
Je hebt er dus helemaal niets aan..... Volgens de renault manual moet je in de auto de “mijn wegen” app van renault rlink2 store activeren
Maar die app bestaat niet in de Renault store.
Zal er binnenkort ook eens induiken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Nee, op die laatste vraag is nooit een reactie gekomen. Ik begrijp het ook niet, als je een app hebt heb je geen mobiele website nodig lijkt mij.Gerbstar schreef:Ik ben benieuwd of je hier ooit nog antwoord op hebt gehad.ffopma schreef:Ik heb daar weer op gereageerd met de vraag of de website in de toekomst wel voor mobiel gebruik beschikbaar gemaakt gaat worden, afwachten maar weer.
Groet,
Frank
Ik vind de RLink2 echt dieptriest.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut