Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ik heb het toch maar weer eens geprobeerd en kreeg nu onderstaande reactie.Geachte heer Fopma,
Wij danken u hartelijk voor uw bericht dat wij op 8 april jl. ontvingen, waarin u de vraag stelde of er een My Renault App uit zal komen in de nabije toekomst. Wij kunnen u het volgende aangeven.
De Nederlandse MyRenault website is nog niet ontworpen voor mobiel gebruik. Mogelijk wordt er in de toekomst een lichte app voor ontwikkeld, maar nadere gegevens hierover zijn nog niet bekend.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en danken u voor uw interesse in Renault.
Mocht u nog meer vragen hebben, dan kunt u ons ook telefonisch bereiken op 0800-0303 (gratis) op werkdagen van 08.30 – 17.00 uur. Tevens kunt u terecht op onze website www.renault.nl.
Met vriendelijke groet,
Kasharel LINKERS
Customer Care Department
Renault Nederland N.V.
Tel. : 0800 – 0303
www.renault.nl
Ik heb daar weer op gereageerd met de vraag of de website in de toekomst wel voor mobiel gebruik beschikbaar gemaakt gaat worden, afwachten maar weer.
Groet,
Frank