Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik was gisteren onderweg naar nijmegen, en toen hoorde me schoonvader een tikkert geluid door de bocht. En kwam aan bestuurderkant weg voor. Nu vermoed ik dat me homokanieet kapot is of zonder vet zit. En onderweg terug naar huis was het...
Sinds kort hoor ik een hoog fluitgeluid als ik op de snelweg rijd.Het geluid word sterker als de motor belast word en loopt op met meer snelheid. Stopt wanneer de koppeling ingetrapt word.
Weet iemand wat...
Hallo ik heb gehoord dat een koppeling vervangen van een renault scenic een lastige klus is heb gehoord dat eigenlijk het hele blok eruit moet nu is mijn vraag kan iemand mij uitleg geven hoe ik dit het beste kan doen het gaat mij vooral om het...
Aloha,
Sinds een paar dagen lekt er stuurbekrachtigingsolie . Ergens bij het rechter voorwiel zie ik 's morgens een vochtige plek op de grond. Iemand nu al een idee wat er aan de hand is?
Ik ga mijn wiellager(s) vervangen. Demontage van de naaf etc gaat voorspoedig, maar de lagers zelf zijn geperst. Daar heb ik een pers voor nodig, maar dat is dan weer zo'n groot onhandig apparaat.
Mijn schakelkabel is los geschoten van de schakelbeugel. :(
Als ik hem weer vast wil zetten heeft de ring van de kabel iets spelling.
Moet ik nu de compleete kabel vervangen of is dit anders op te...
Ik ben in bezit van een Renault scenic 1 Phase 2 1.6 16v met net over de 2 ton.
Laatst is de versnellingsbak en koppelingsplaten vervangen. Nu merk ik bij het starten en het gas loslaten een metaalachtig geluid. De versnellingspook...
Ik heb een Scenic van 1997
Bij de APK werd deze afgekeurd omdat de remdrukverdeler vast zit, volgens de keurmeester moet ik deze inspuiten met wat kruipolie een paar keer en dan is de kans groot dat deze weer los komt.
Hallo ik heb een vraag ik heb een Renault megane/Scenic 2.0 16v RXI van 2001 nu wil ik de remschijven voor en
Achter gaan vernieuwen,nu komt mijn vraag zijn alle remschijven achter met lager alleen maar te installeren
Ik heb een beetje op alle auto...
De skeeniek lekt wat remvloeistof bestuurderszijde achter. Het is geen slangetje of aansluiting die zichtbaar is. Net heb ik de achterzijde opgekrikt en met lampje en spiegeltje gekeken. Het komt van bóven het hitteschildje boven de uitlaat....
Bij de proefrit kraakte de besturing van de Scenic. Ik maakte me geen zorgen want meestal is het een kwestie van bevestiging stuurhuis vastdraaien en kruiskoppeling van de stuurstang.
Afgelopen weekend dat gedaan. Helaas zonder resultaat.
Ik heb op mijn scenic 1 phase 2 lichtmetalen velgen.
Heb nu stalen velgen gekocht. Moet ik nu ook andere wielbouten hebben en zo ja waar kan ik die krijgen. :think:
renault megane scenic 16 16v
1999
benzine
heb een vraagje hoe heet die stang of een soort balkje achter onder de auto die gaat van links naar recht en zit met 2 bouten vast
Hi allemaal - gelukkig Nieuwjaar... maar niet voor mij...
SCENIC; 2.0 16V AUTOM van 6/2000
Na 2 jaar absoluut feilloos schakelen in alle situaties (ik heb nog 2 automaatwagen; Scenic was de top) begon de automaat gisteren in D in de 1e trap iets...
Sinds een week hebben wij onze Scenic 2000 ingeruild voor wederom een Scenic uit 2003. Nog steeds de Scenic 1 ph.2, maar dan een Expression met ecc, lmv en elektrische dakjes.
We zijn er blij mee en hij rijdt goed.
Heb laatst winterbanden Snowtrack3 205-60-16 op velg 16inch (6.5J16H2F) tweedehands aangeschaft.
Nu heb ik staan kijken naar m'n banden op mijn scenic1 maar nu vrees ik dat de 16 inch toch wel een beetje te hoog gegrepen is voor mijn Scenic.
Heeft...
Hallo allemaal. Ik ben John en heb sinds kort een Scenic 1.6 - 16V op G3 uit 2002. Door de gastank ligt het reservewiel in de kofferbak. Deze ga ik nog vervangen door een thuiskomertje. Wat ik echter niet kan vinden is de krik en sleutel. Ik hoop...
Ik kan voor weinig geld aan een goed uitziende Scenic 1.6 automaat uit 1998 komen. Nou is het zo dat hij volgens de verkoper zou moeten rollen in de D met de rem los. Dit doet hij dus niet. Klopt dit? En duidt dit op grotere onderliggende...
Onze Scenic 1.6 16v uit 2002, maakt soms bij het wegrijden. Meestal bij koude motor een slippend geluid. het is maar een paar seconden. Kan dit de multiriem zijn of is deze zelf stelend ?
Hopelijk herkend iemand dit, en weet het antwoord....
mijn scenic van 2003 gaat / pakt plots niet meer in een versnelling, pook schakelt / voelt normaal.
is dit iemand bekend en wat zou het probleem kunnen zijn.
groet, sammie
De rembekrachtiger van mijn Scenic 2.0 16 v automaat uit 2002 blaast lucht.
Ik heb een andere bekrachtiger, maar het lukt mij niet ze te verwisselen.
Een contactdoos die tegen de automaat geplaatst is, zit in de weg!
Wie weet hoe ik dit het beste...
Renault scenic 2.0 Automaat :
1998 :
Benzine:
148.000km
Hoi,
Als ik ga rijden slipt de automaat en schakelt deze als een variomaat.(niet duidelijk merkbaar.)
Deze schakeld dan ook de eerste 500 tot 600 meter niet naar de 4.
Misschien een domme vraag maar als ik mijn versnellingsbakolie wil vervangen waar die ik dat dan en hoe kan ik het nivo peilen? Ik heb wel boekjes bij mijn auto,...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum