Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Even een update*Op 4 maart vind ik de wagen in de ochtend op de oprit, met de spiegels in de welkom-stand en de deuren van het slot. Ik kon dus zo instappen starten kon niet, de accu was totaal leeg. De wagen ging naar de dealer, deze kon niets vinden, heeft software nagekeken en geen gekke dingen gevonden. Accu is direct vervangen en ik kon weer rijden. Reed trouwens top na de accu wissel !!
* 10 maart is onze Espace helaas gestolen...
* 3 april krijgen we een mail dat de auto is gevonden in België en dat er een sporenonderzoek is gedaan.
* 8 april krijgen we een mail dat de Espace in deze week naar onze dealer wordt getransporteerd
In dezelfde mail staat dat er ook een schade-expert langskomt bij de dealer... dan wordt alles snel gefixt.
* 23 april blijken de autosleutels en kenteken-papieren nog steeds kwijt te zijn, onze dealer kan al vanaf 10 april niet eens in de auto.
Het onderzoeksbureau kan de sleutels en papieren niet vinden.
* 23 april mijn rechtsbijstandsverzekering stelt Renault-verzekeringen verantwoordelijk voor de kosten die voor vloeien uit de vertraging en ik krijg voor zolang het duurt een leenauto.
* 25 april, papieren en sleutels zijn gevonden en afgeleverd bij de dealer...
* Op 26 april krijg ik een zeer nette excuus mail waarin Renault-verzekeringen de schade op zicht neemt, ... maar vraagt wel om een klasse 3 alarm installatie om de verzekering intact te houden.... "Wij bieden u voor het daardoor ontstane ongemak onze welgemeende excuses aan."
Ik heb mijn dealer opdracht gegeven zodra de auto helemaal hersteld is de wagen van het vereiste alarmsysteem te voorzien.
* 29 april Volgens Renault-verzekeringen komt de schade-expert dan echt kijken op 29 april, en... is echt ook langs geweest bij de dealer.
* Op 10 mei krijg ik een email waarin staat dat Renault autoverzekering nog steeds geen expertiserapport van de expert heeft ontvangen.
"Wij hebben nog geen expertiserapport van de expert ontvangen. Wij hebben de expert om de status gevraagd. Na ontvangst van het expertiserapport zullen wij u verder informeren."
De auto is al meer dan 2 maanden niet in ons bezit, het wordt onderhand wel een heel lang verhaal.
Sinds 10 April is niets maar dan ook niets aan de Espace gedaan....
Normaal heeft de schade-expert het rapport dezelfde dag al verstuurd begrijp ik.., echt de wet van Murphy ... alles gaat fout blijkbaar.
Ben er ook wel verdrietig van, maar dan weten jullie hoe het zit.