Rekeneenheid (van de Airbags) in de Renault Grand Scenic
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Rekeneenheid (van de Airbags) in de Renault Grand Scenic
Kan iemand mij kan vertellen waar de rekeneenheid (van de Airbags) zit in de Renault Grand Scenic 2004. De probleem wat ik heb is dat de technishe gedeelte in de auto niet geresset kan worden omdat de rekeneenheid stuk is. Nieuwe rekeneenheid kopen en installeren kost bij de renault dealer meer dan +/- 800 euro en dat heb ik niet. Ik heb al rekeneenheid gekocht maar ik kan z'n plekkie niet vinden. Ik heb onder bij de pok en onder de dashbord gezocht maar kon niks vinden. Als iemand mij misschien kan helpen en mij een mailtje stuurt? Alvast bedankt en ik hoop dat iemand ZSM contact met mij opneemt. MVG Ben
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
- Actief als: particulier
Hoi bennito
voor wat je der mee kunt.
Bij mij is binnen een jaar de rekeneenheid van mijn scenic uit 2001 vervangen (dus ouder type!), deze zat onder het koelvakje voor blikjes. Met andere woorden onder dashboard op de middenconsole juist voor (ca 20 cm) de versnellingspook. Deze rekeneenheid is moeilijk bereikbaar en de monteur was in eerste instantie bang dat het volledige dashboard gedemonteerd zou moeten worden. Achteraf bleek dat met wat tangetjes werk hij juist te demonteren was na verwijderen van het koelvak.
voor wat je der mee kunt.
Bij mij is binnen een jaar de rekeneenheid van mijn scenic uit 2001 vervangen (dus ouder type!), deze zat onder het koelvakje voor blikjes. Met andere woorden onder dashboard op de middenconsole juist voor (ca 20 cm) de versnellingspook. Deze rekeneenheid is moeilijk bereikbaar en de monteur was in eerste instantie bang dat het volledige dashboard gedemonteerd zou moeten worden. Achteraf bleek dat met wat tangetjes werk hij juist te demonteren was na verwijderen van het koelvak.

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-