Ik stel mij de vraag welke accesoires voor de nieuwe Captur 2 echt zinvol zijn . Zelf heb ik de sportpedalen erop laten zetten en deze zijn echt SUPER qua look.
Ook de PREMIUM- matten zijn een pak mooier en beter dan de gewone Captur-tapijten die erbij geleverd worden (zelfde als de INITIALE tapijten qua uitvoering)
De windgeleiders heb ik laten monteren want ik durf veel met raam open rijden : zeer geslaagd qua kleur (zwart) en ontwerp (diskreet) : ze passen bij het geheel en geven geen Johnny-look - zeker niet.
Alleen twijfel ik een beetje aan SPATLAPPEN ACHTER. Zou niet slecht zijn want ik woon in een 300m lange dolomiet-zandweg waardoor zonder spatlappen er meer vuil aan de achterkant zal komen.
Echter vooraleer ik die laat monteren moet ik zo'n spatlappen eerst op foto bij een nieuwe Captur zien want zoals die nu is zonder vind ik hem super, het kan met de spatlappen misschien mooier worden of niet : daarom foto.
Wie van jullie heeft spatlappen gemonteerd achteraan en kan een foto sturen van het geheel, dan kan ik zien voor de look....