Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
In 1998 heb ik een renault scenic gekocht in spanje (ben daar ook woonachtig). Het is nog steeds een goeie auto om mee te rijden ookal heeft ie ruim 3 ton op de teller staan maar ik de laatste 2-3 jaren heb ik problemen met mijn ruitenwissers als het regent (gek genoeg niet als ik de auto was). Als ik rij tijdens dat het regent raken de ruitenwissers compleet van slag. Als ik ze op interval heb staan (of andere standen, maakt niet uit) gaan ze niet om de 2-3 seconde, maar heel onregelmatig. Soms staan ze gewoon halverwegen stil waardoor het zicht wordt beperkt door de ruitenwisser voor je neus, en als ze lang genoeg stil blijven staan zie je even later ook geen flikker meer door de hoeveelheid water op je ruiten.
Ik heb de auto al vaker met dit probleem bij de garage achtergelaten, maar ze komen er telkens niet uit (het welbekende tandarts-syndroom, zodra hij bij de garage aankomt is er niks aan de hand).
Heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen, want het zorgt vrij vaak voor levensgevaarlijke situaties.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Heb probleem waar van de week tegen aan liep.
Heb een Renauld Trafic van 1983.
Na aantal auto-onderdelen had bezoek dat
er geen ruitenwissers te krijgen zijn
in gewone handel. Weet iemand waar dat wel kan kopen?