Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb een Renault Megane Scenic uit 1991 die de laatste tijd wat langzaam optrekt. En met langzaam, bedoel ik langzaam! Ik doe er ongeveer 10 kilometer over om op de snelweg van 100 naar 120 km/h te komen. Boven de 3000 toeren vliegt de auto als een raket vooruit en rijdt hij rustig naar de 160 toe. Ik ben naar de Renault dealer geweest en die willen mij niet helpen, tenzij ik ze grof betaal. Ze geven me geen hints wat het zou kunnen zijn, zelf geen kleine indicatie. Ze willen eerst 45 EURO vangen voor een half uur 'kijken' en daarna pas zeggen wat het eventueel zou kunnen zijn.
Heeft er iemand tips voor mij in welke richting ik het zou moeten zoeken. Ik heb al geluiden gehoord van : "Een lekkend slangetje ergens" . Ik ben redelijk handig, maar duidelijk taal voor deze leek zou ik zeer op prijs stellen
Zitten al je luchtslangen nog goed geklemd ?
Luchtfilter ook in orde ?
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens' Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
heb je de egr klep al eens eruit gehaald en schoongemaakt, dit scheelt een hele hoop. wij hebben met onze scenic 1.9 dti hetzelfde gehad, na reiniging van deze egr klep ging ie weer als een speer.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Captur Etech plug in hybride uit 2020 recent aangekocht.
Nou lees ik dat alle elektrische auto's bij een snelheid lager dan 20 of 30 km p/u een waarschuwingsgeluid moeten laten horen om voetgangers te waarschuwen.
Dag, vandaag de paravan verwijderd om het luchtfilter te vervangen. Eigenlijk gaat dit veel makkelijker dan bij de scenic2 :)
Maar wat is die paravan voor slappe natte lap! Ik heb gelukkig nog geen klachten van lekkage en weet ondertussen al dat er...
Ik heb twee weken geleden een scenic gekocht, een fijne auto. Ik merkte alleen dat er niet zo veel pit in zat en met versnellen maakt hij te veel toeren, waar hij na het schakelen naar de volgende versnelling kort op blijft hangen en...
Het is toch wraakroepend dat Renault zomaar beslist dat de Navigatie (GPS) Update voor de nieuwe kaart van Europa b.v. nog maar slechts éénmaal per jaar gaat gebeuren ! Dat is zo al vanaf 2023 ! en daarvoor moet men dan € 85 betalen !!!...
Ik wil een android radio in mijn grand scenic uit 2004 plaatsen, in dat proces gelijk ee antieke Nokia aansluiting en mutebox verwijderd.
Ik ben een heel eind, maar kan nergens een ISO commector vinden, alleen deze groene (en kleine...
Ik ben opzoek naar ervaren renault monteur regio noord brabant om onze 2e auto (renault scenic II 2.0 16V) aandrijfassen te vervangen. Ik lever als het mogelijk is de aandrijfassen zelf. Alvast bedankt.
Ik heb een vraag over mijn verlichting, de beide stadslichten doen het niet en mijn linker led achterlicht ook niet, alle zekeringen zijn na gekeken en de lampen zijn getest en die doen het, echter heb ik geen idee wat ik...