Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Een tweekleurig stuur vind ik erg staan. Ik weet dat het standaard is bij Pack Ex.2 In de optielijst kon ik het niet ontdekken maar ergens in de brochure staat wel een normale uitvoering afgbeeld met een tweekleurig stuur. Dus ik dacht laat ik eens informeren bij Renault. Via via kan ik wel de maximale korting halen maar dan komt zo'n stuur nog over de 400 euro. Ik heb nu het idee om mijn stuur deels opnieuw te laten bekleden; ik geef het dan mee aan een Pool die ik goed ken. Ze hebben in Polen zeer vakkundige bekledingsbedrijven. Het stuur heb ik dan weer binnen 10 dagen terug. Even nog nadenken hoe ik kan zorgen dat de juiste kleur gebruikt wordt. Een heel klein verschil in tint is geen ramp omdat er toch een redelijke afstand is tussen het stuur en de rest van de bekleding maar het moet toch wel zo goed mogelijk matchen.
Heeft iemand überhaupt ervaring met het nieuw bekleden van sturen?
Ik zelf niet, maar een vriend van me heeft een stuur van een R5 Baccara laten bekleden. Koste meen ik ook € 400,- maar het resultaat was helemaal top. Kleur goed en wat voller, dikker leer dan standaard.
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
ik heb zelf geen ervaring in het zelf bekleden maar wel het laten bekleden
we hebben dikwijls sturen terug gestuurd omdat de ronding niet mooi plooit
daar moet je dus wel even op letten en zeggen als je het stuur meegeeft
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedendag mede Masterrijders.
Zeer naar tevredenheid mijn derde (camper)jaar met de Master L3H2 2.3dCi
Sinds een aantal maanden heb ik het volgende:
Bij aankomst na een tijd rijden, dus warme motor, snelheid laag, piept het sturen af en toe...
Heeft iemand ook al gehad dat bij koude er een raar geluid in het stuur zit.
Je hoort het als gepiep van wrijvend rubber (beetje gefluit) onder het stuur. Het klinkt alsof het uit de cabine komt en niet van buiten.
Dus niet van de banden
Mocht...
Stel je voor je draait rijdend zeer snel wat heen en weer met je stuur naar links en naar rechts en je hoort een soort plasticachtig getik (voorin) wat zou dit kunnen zijn?
Ik ben in bezit van Espace V Paris Initiale uit 2019, inmiddels al paar dingen via DDT4ALL aangepast (Start&Stop uit, Achterlichten aan bij DRL, en KM/L instelling). Ik wil nog de settings van de Multi-sense aanpassen zodat standaard...