R-Link en type telefoon

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets

sup
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:26
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door sup »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Heb je wel gelijk in maar mijn dealer vindt ook dat Renault gewoon achter loopt want de s7 is nu uit en als die ook niet werken dan slaan ze wel een flater.
Kadjar TCE Intens Automaat benzine ( heerlijk ). Rouge flamme. R-link 2 ( oude versie :naughty: :cry2: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



HendrikJD
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 6
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door HendrikJD »

Ik heb zelf een Mercedes ML van 2006. Daarin zit een bluetooth dongel en die herkent gewoon de GSM, ongeacht het merk en type en laadt het telefoonboek in (alhoewel dat aanmelden ook wel drie honderd keer simpeler had gekund)
En als je een parrot koopt van 200 euro dan doet ie met geen enkele GSM moeilijk. Waarom R-Link nou zo moeilijk is daarin, is me een raadsel.
Afijn, mijn probleempje is verleden tijd. Hopelijk dat Renault ook snel updates voor de nieuwste GSM's implementeert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door DHL »

Is wel zo dat wanneer er een update van de gsm komt, dat je de wagen ook moet laten updaten. En dat kan maar zodra de constructeur over de nieuwe software beschikt.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



michelvd
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 4
Berichten: 100
Lid geworden op: 14 nov 2015 20:54
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door michelvd »

Volgens mij heb je daar juist standaarden voor. Als zowel de softwaremaker van de telefoon, de telefoonfabrikant als de fabrikant van de rlink2 inclusief software zich aan de standaarden houden, zou er niets aan de hand moeten zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door DHL »

Ja maar dt is enkel voor de connectie niet?

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



michelvd
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 4
Berichten: 100
Lid geworden op: 14 nov 2015 20:54
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door michelvd »

Dat is voor de connectie, maar ook voor de protocollen hoe om te gaan met het adresboek en dergelijke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door DHL »

Ah ok, ik dacht dat het enkel de bluetoothnorm was die gebruikt wordt.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Even mijn bevindingen:

- Ik heb een Samsung S7, die standaard op Android 6 draait. Ik kan niet connecteren met RLink2. Zelfde problemen als jullie: continu connecteren, disconnecteren, connecteren, disconnecteren... Werkt niet.

- Mijn oude Samsung S6 Edge heeft net de Android 6 update binnengekregen en werkt nu ook niet meer. Ik zit dus volledig vast... Binnenkort zit iedereen met een S6 of S7 vast.

- Bij Renault zeggen ze "jamaar de S7 is nog maar net uit, dat moet nog getest worden". Sorry, maar als ontwikkelaar krijg je maanden op voorhand toegang tot nieuwe Android versies, zodat je eventuele problemen op voorhand kunt identificeren en oplossen indien nodig. Ik kan ook perfect verbinden met andere auto's, Tomtoms en tal van andere apparaten. Als zij kunnen verbinden met Android 6, waarom kan Renault dat niet?

- Ik kom net uit de garage waar mijn RLink2 systeem up-to-date werd gebracht. Enkele cosmetische veranderingen maar ook weer een paar nieuwe bugs erbij :clap: en helaas biedt die ook geen oplossing voor het Bluetooth probleem. Tegen dat er een nieuwe update is, zijn we weer een half jaar verder. Ik ben er nog niet uit wat ik in tussentijd moet doen met mijn telefoons.

Mijn nieuwe Espace is mijn eerste Renault maar op het vlak van elektronica slaan ze de bal hopeloos mis. Dat hun Tomtom kaartupdates pas anderhalf jaar na het verschijnen als "nieuw" beschikbaar worden gesteld, begrijp ik ook niet. Up-to-date blijven is geen prioriteit bij Renault!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door DHL »

Welke nieuwe bugs kwamen erbij?

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Heb nog maar vijf minuutjes kunnen testen:

Als ik van het ene MultiSense programma naar het andere overschakel, dan zegt hij "de geselecteerde taal is niet beschikbaar". Staat nochtans gewoon op Vlaams ingesteld, zoals vroeger. Waarom hij dat specifiek bij Multisense zegt, is mij niet duidelijk, misschien zijn ze dat stuk vergeten te vertalen voor België?

Is het jullie trouwens opgevallen dat er aircoditioning staat bovenaan het airco menu? Stond er vroeger ook al. Er zijn nog andere taalfouten zoals "Bezig met verbinding maken me Samsung S7". Slordig.

Als ik op mijn oprit rij, dan zegt hij nu "Navigatie met terreinwagen". Heb het nog niet verder kunnen testen maar als dat er elke keer gaat opspringen zodra je één meter van de openbare weg gaat...? Ook niet relevant in een Espace, denk ik, zoiets zou je toch moeten kunnen afstemmen op het model.

Ik vind het ook irritant dat het ganse scherm kleiner is geworden, want rondom de content zit er nu zeker 1 cm zwart. Geen idee waarom ze dat hebben gedaan (om beter te kunnen swipen?) maar je steekt geen groot scherm in een auto om dan een dikke rand leeg te laten.

Verder hebben ze de bovenste balk met icoontjes goed opgekuist imo (met nuttige snelkoppeling naar radio), maar verdwijnt alles nog altijd (incl. klokje of temperatuur) zodra je in een onderliggende menu of in een app zoals Coyote aan het werken bent.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



sup
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:26
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door sup »

Hoi Ruben, Ik had dit wel verwacht ben gister gebeld door R.N. en had daar een klacht neergelegd omtrent de s6, Verteld android 5.1 naar 6.01 enigste zegt ie ja onze lijst gaat tot S5..Ik zeg nieuwe auto en er komt de S7 aan.Ja wachten hadden geen oplossing, ook op duits en engels forum exact hetzelfde probleem.Heeft de dealer de update goed uitgevoerd vraagt ie nog ? ff bij dealer geweest vlakbij en tuurlijk was dit goed gedaan.Kan de s6 terugzetten naar 5.01 met een speciale flash maar ga dit niet doen omdat R-link gewoon op zijn frans stronteigenwijs is..Ohh ja bij mij noemt ie de rotonde bij navigatie een rotoneel.Tjsaaa
Kadjar TCE Intens Automaat benzine ( heerlijk ). Rouge flamme. R-link 2 ( oude versie :naughty: :cry2: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Ik heb al eens tien keer aan de lijn gehangen toen bleek dat mijn nieuwe wagen (september 2015) werd geleverd met een Tomtom kaart van juni 2013 (wist ik veel dat Renault gewoon zo traag is). Ze "onderzoeken" het maar doen er verder niks mee.

Ik ben benieuwd of het een Samsung-specifiek probleem is. In mijn garage zeggen ze dat ze altijd al problemen hebben gehad met Samsung, en dat Renault van Samsung niet alle informatie zou krijgen om het probleemloos te laten werken. Dat kan best, maar in andere auto's (van jaren geleden) werkt mijn telefoon prima! En je kunt het grootste merk op de markt niet zomaar negeren, lijkt me. Als het een algemeen probleem is met Android 6, dan zit binnenkort zowat iedereen vast die de laatste jaren een telefoon heeft gekocht!

Downgraden is helaas geen optie op mijn S7. Ben ook niet van plan om mijn nieuwe telefoon een half jaar in de kast te leggen omdat hij te nieuw is voor Renault.

Ik kreeg gisteren een reclamefolder in de bus. Achteraan maken ze reclame voor de interactieven mogelijkheden van de nieuwe Megane. Daarnaast staan een Samsung S7 afgebeeld, goed gekozen!

Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



sup
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:26
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door sup »

Het is mijn eerste Renault na 30 jaar vw en rijden,zitten etc top maar R-Link 2 wat valt dat tegen.2 maanden geen spraakbesturing kunnen gebruiken en na de update nu goed en dan nu weer telefoon. Jammer dat ze niet begrijpen dat de eerste indruk altijd blijft hangen oftewel je kunt maar een keer de muziek maken.Denk dat ik ff een goedkoop bleu tooth dingetje ga halen voor de s6 en deze vastmaak aan de zonneklep zon goedkoop ding accepteert alle merken. Als ik Renault zou zijn zou ik me schamen als er een nieuw kadjar rondrijdt met software naviagatie die gewoon oud is en dan ook nog een bleutootje aan de zonneklep omdat de s6 niet kan communiceren met r-link 2.
Kadjar TCE Intens Automaat benzine ( heerlijk ). Rouge flamme. R-link 2 ( oude versie :naughty: :cry2: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Update: de melding "de geselecteerde taal is niet beschikbaar" is specifiek voor Vlaanderen. Je kunt "Vlaams" selecteren voor de navigatie stembegeleiding, maar de stembesturing van de auto is niet mogelijk in deze taal. Voor mij prima, ik gebruik het toch niet.

Ik vind het ook logisch dat je deze melding te zien krijgt als je op de knop voor stemcommando's drukt. Maar waarom je diezelfde melding ook te zien krijgt wanneer je totaal andere dingen aan het doen bent, zoals een andere MultiSense stand selecteren via de draaiknop op de middenconsole, lijkt mij toch een bug. Hij duikt nog op andere plaatsen op.

In vorige auto's kon ik trouwens Vlaams kiezen voor de stembegeleiding en tegelijk een andere taal voor de stembesturing. Ik kan bijvoorbeeld heus wel commando's geven in het Engels. Hint, Renault.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door Theo-R-link »

Ik denk dat u Nederlands bedoelt, en bij mij werkt dat perfect. Zowel voor stembesturing als voor Navigatie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Ik bedoel Vlaams, ik woon dan ook in Vlaanderen.
Wellicht woont u in Nederland en kunt u daarom geen Vlaams kiezen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door Theo-R-link »

Neen, ik woon in Vlaanderen en Vlaams vind ik nergens terug. Wel R-Link (1)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Ah hier RLink2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Nik
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2016 20:03
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door Nik »

Ik heb net bericht gehad van Renault dat er een nieuwe bluetooth firmware komt in week 17. Deze zal de fix bevatten om terug met Samsung S6 en S7 met android Marshmallow te werken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Dat zou goed nieuws zijn, maar ik blijf een beetje skeptisch. Ik ben zelf in contact met Renault Connected Services in Engeland hierover (blijkbaar de makers van R-Link2) en die zeiden me gisteren nog dat ze er geen timing kunnen op kleven.

Hebben ze dat per e-mail laten weten ofzo?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



sup
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:26
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door sup »

Hoop dat dit gebeurt en probleem wordt opgelost,las trouwens op Duits en engels forum dat Renault aangeeft dat dit hun probleem niet is.Snap dit niet duizenden toestellen in Europa die niet werken op RLink 2 moet toch een lamp gaan branden lijkt me...
Kadjar TCE Intens Automaat benzine ( heerlijk ). Rouge flamme. R-link 2 ( oude versie :naughty: :cry2: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

rsgt
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 mei 2013 17:03
Actief als: professional
Locatie: Ritthem

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door rsgt »

oplossing vanuit Renault staat gepland voor 30 april

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Maar wat zal er dan gebeuren? Moet de wagen terug naar de garage? Of update via R-Link store?
Ik hoop dat jullie gelijk hebben, ik krijg steeds te horen dat ze het onderzoeken maar dat er nog geen timing is voor een oplossing.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

rsgt
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 mei 2013 17:03
Actief als: professional
Locatie: Ritthem

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door rsgt »

dit zal via een update in de werkplaats gaan gebeuren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Net nog bericht gehad van Renault Connected Services: ze vragen om een afspraak te regelen met mijn dealer, zodat ze hun diagnostic tool erop kunnen loslaten en de Bluetooth problemen kunnen verifiëren (mijn dealer heeft het al een keer bekeken én bevestigd, maar goed...). Met andere woorden: ik denk echt niet dat er 30 april een oplossing geïnstalleerd zal worden als ze het nog moeten beginnen onderzoeken aan de hand van mijn wagen...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



sup
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:26
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door sup »

Raar he, Was vm ff bij de dealer en dat vertelde ze dat software voor bleutooth ( waren veel problemen ) en software voor stotteren moter dat deze update in juni beschikbaar komt..
Kadjar TCE Intens Automaat benzine ( heerlijk ). Rouge flamme. R-link 2 ( oude versie :naughty: :cry2: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door Theo-R-link »

Ik gebruik mijn 'handsfree' zelden en dan meestal nog wordt ik opgebeld. Nu tijdens wat wachten aan een warenhuis, wilde ik nog eens het 'gesproken besturing' testen. Alles werkte, ik vroeg het telefoonboek en kreeg de lijst, maar toen ik het lijstnummer zegde, kwam er dat er geen nummer was voor die persoon. Even in instellingen gezien en ontdekt dat er nog een andere telefoon in mijn R-Link stond! Normaal moet ik daar toch toestemming voor geven?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

CasR
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 41
Lid geworden op: 10 jan 2016 13:26
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door CasR »

Ik heb mijn oude Samsung Galaxy S2 van stal gehaald en voorzien van een prepaid SIM kaart. De Galaxy S6 heb ik doorgeschakeld naar de S2 bij onbereikbaarheid. Zodra ik ga rijden zet ik de S6 in de vliegtuigstand en worden inkomende gesprekken doorgeschakeld naar de S2.

Wat een gedoe allemaal, ik hoop van harte dat dit wordt opgelost, liefst zo snel mogelijk.
Renault Kadjar TCe 130 Bose Edition

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door Theo-R-link »

DHL door uw opmerking over Sim kaart en telefoon heb ik ook eens gechekt. Resultaat: nu staan alle namen dubbel. Maar mijn probleem de Rlink die geen telefoonnummers vindt als ik mondelinge bevelen geef, blijft.
Nochtans staan de nummers er wel degelijk in, want als ik er manueel op druk, kan ik verbinding maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door DHL »

En je taal, staat die op Nederlands of Vlaams. Ik weet niet meer dewelke, maar één van de twee schijnt niet te werken.
Kan je op je telefoon nu het geheugen niet kiezen zodat ze niet meer dubbel in je telefoon zichtbaar zijn?
Heb je al eens een reset geprobeerd door de aan uit toets lang in te duwen?

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door Theo-R-link »

Als je bedoelt dat hij me niet begrijpt, dat is niet zo. Hij zegt dat er voor het adres dat ok heb gekozen geen telefoonnummer is. En resetten betekent opnieuw alle updates.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door DHL »

Nee, als je reset met on knop moet je niets updaten of zo. Lang duwen op de on knop tot hij opnieuw opstart. Je bent ook geen instellingen kwijt. Onlangs liep mijn gps vast en heb dat zo opgelost.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Theo heeft wel een R-Link 1. We zouden 1 en 2 echt beter uit mekaar moeten houden in threads...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door DHL »

Ja, nu je 't zegt... had het kunnen zien aan zijn schermafbeelding maar niet bij stil gestaan.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Nik en wi-au, al meer nieuws over de update van W17 / 30 april?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 1444
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door larsdijkstra 16v »

ik heb net op mijn Megane IV dci GT Line de Rlink laten updaten, omdat mijn Xiaomi Mi4S net Android 7 had gekregen als onderdeel van de miui ROM en de Bluetooth telefoon connectie niet werkte (media wel). na updaten werkt het perfect!
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht