De Nieuwe Captur is idd een hele fijne auto, rijgedrag en comfort zijn echt top.
Alleen vind ik het EASY LINK-systeem toch teveel onduidelijkheden hebben, vooral of het systeem goed werkt en aangemeld is bij Renault.
En de My Renault app is ook heel onduidelijk en of je deze met je auto kan verbinden ????
Onze Captur is van half Januari en het EASY LINK-systeem en de My Renault app hebben gewoon achteraf nooit goed gewerkt bij ons.
Er was wel een verbinding met het netwerk en had ook gewoon het idee dat het EASY LINK-systeem werkte, maar dat was dus niet zo.
Had wel vaak een gevoel van werkt het nou goed, update het systeem wel, doe ik iets fout er klopt iets niet
Maar nu is er al zo een twee weken geen verbinding meer met het netwerk, en na contact met Renault Nederland bleek dus dat het Systeem nooit is aangemeld door de dealer
Kreeg een uitleg van Renault NL hoe ik het systeem moest resetten, en deze staat nu op gegevens uitwisselen en moet nu 72 uur wachten en kijken of er dan een netwerkverbinding is. Ook kon ik bij de navigatie niet een voorkeursmap (land) aanklikken en dan is er dus ook geen update van die kaart
het systeem werkt verder goed maar er is gewoon geen verbinding met het netwerk.
Dit is natuurlijk niet goed, maar ik heb er ook niet heel veel last van moet ik zeggen, alles werk verder goed en het rijplezier, rijgedrag en comfort maken een hoop goed. Alleen als je een auto koopt van 32,000 euro mag je toch wel verwachten dat alles netjes werkt en dat de dealer ook zijn werk doet. Maar goed we wachten het nu af of er nu wel een verbinding tot stand wil komen