Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ff zoeken dan, tkxReview: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
-
- lid
- Posts in topic: 19
- Berichten: 525
- Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
- Actief als: particulier
- Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Goedendag,
Er zitten twee regenafvoerkanalen onder de parafen.
Wat te doen:
Demonteer de beide ruitenwisser armen. Tip, draai de moeren los maar laat ze een paar windingen zitten.
De armen zitten op een conische as dus door een beetje met de armen op en neer te bewegen komen ze wel los.
Dan de moeren eraf halen en de ruitenwisser-armen.
Zowel links als rechts zit er een plastic deeltje vast geklikt. Voorzichtig met een klein schroevendraaiertje los maken.
Rubber onderaan parafen losnemen.
Je kunt nu de paravaan wegnemen.
De afvoer aan de passagierszijde zie je nu zo zitten. Het uiteinde komt onder de autobuit.
Aan de bestuurderskant zit onder de ruitenwissermotor. De eindigd in de wielbak achter het binnenscherm.
Ik gebruik een trekveer om deze door de afvoer kanalen te duwen. Voorzichtig aan, dan gaat goed.
Ben je er doorheen, dan zet ik de sproeier met de tuinslang erop. Flink doorspuiten.
Om die aan de bestuurderskant te kun je het beste even de ruitenwisser motor losmaken.
Daarna alles weer terug bouwen.
Groet Martin.
Er zitten twee regenafvoerkanalen onder de parafen.
Wat te doen:
Demonteer de beide ruitenwisser armen. Tip, draai de moeren los maar laat ze een paar windingen zitten.
De armen zitten op een conische as dus door een beetje met de armen op en neer te bewegen komen ze wel los.
Dan de moeren eraf halen en de ruitenwisser-armen.
Zowel links als rechts zit er een plastic deeltje vast geklikt. Voorzichtig met een klein schroevendraaiertje los maken.
Rubber onderaan parafen losnemen.
Je kunt nu de paravaan wegnemen.
De afvoer aan de passagierszijde zie je nu zo zitten. Het uiteinde komt onder de autobuit.
Aan de bestuurderskant zit onder de ruitenwissermotor. De eindigd in de wielbak achter het binnenscherm.
Ik gebruik een trekveer om deze door de afvoer kanalen te duwen. Voorzichtig aan, dan gaat goed.
Ben je er doorheen, dan zet ik de sproeier met de tuinslang erop. Flink doorspuiten.
Om die aan de bestuurderskant te kun je het beste even de ruitenwisser motor losmaken.
Daarna alles weer terug bouwen.
Groet Martin.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - en hoppa, logo 2
- Posts in topic: 15
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 21 aug 2016 11:28
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Dat is helder.
Eens kijken of ik daaraan durf beginnen. Bedankt alleszins!
Eens kijken of ik daaraan durf beginnen. Bedankt alleszins!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 19
- Berichten: 525
- Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
- Actief als: particulier
- Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Meer als duidelijk, binnenkort krijgt de CC hier toch eens een vertroetel moment, olie, filter, enz, neem ik dat eens gelijk mee.
Gtn van ant zeetje, Hans
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Als de CC onder een boom geparkeerd staat zal je dit wel een paar keer per jaar moeten doen.
Groet Martin
Groet Martin
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - en hoppa, logo 2
- Posts in topic: 15
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 21 aug 2016 11:28
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Zo. Jullie info klopte inderdaad. Ze hebben de doorvoer in de garage (in september) vrij gemaakt en sindsdien is de auto niet meer nat geweest.
Vorige week de auto nog eens een (dure) grote beurt gegeven. Nieuwe olie, luchtfilter, dieselfilter (motor hield soms een beetje in, lijkt nu opgelost met de nieuwe filters) en nieuwe remblokken achter. Weer €500 armer..
2 weken geleden ging in met m'n vrouw naar München. Normaal doen we alle grote afstanden met de 5008, maar omdat de kinderen er nu niet bij waren, konden we de Cc nemen. Ik rij er elke dag mee, maar op zo een afstand wordt toch weer duidelijk wat voor een leuke auto dit is. De 1.9dci van 11 jaar oud staat nog steeds z'n mannetje. In Duitsland de cc op 150 waar geen werken waren en soms wat sneller. Gemiddeld verbruik: 5,8l/100km, meer dan een halve liter minder dan op z'n dagdagelijkse trajecten.
Ondanks de leeftijd heb ik niet de neiging naar iets nieuws (kleine zuinige Twingo of zo) te kijken. Deze auto wordt minder en minder waard en mag binnen x jaar geen stad meer in. Ik blijf ervan genieten. Nooit zal ik nog een 1.9 diesel bezitten, zoals de tendens nu is. Ik ga deze blijven rijden tot de automarkt zich helemaal aangepast heeft aan de nieuwe normen (en bv een elektrische wagen betaalbaar is). Nu is geen goed moment om om te schakelen denk ik.
Ook m'n andere auto die nu bijna 5 is (alle vorige auto's max 3 jaar gehad, ik breek nu dus records) ga ik trachten op te rijden om diezelfde reden. Tweedehands zakken de diesels keihard in waarde, best oprijden dus...
En van deze Cc, blijven genieten...
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Vorige week de auto nog eens een (dure) grote beurt gegeven. Nieuwe olie, luchtfilter, dieselfilter (motor hield soms een beetje in, lijkt nu opgelost met de nieuwe filters) en nieuwe remblokken achter. Weer €500 armer..
2 weken geleden ging in met m'n vrouw naar München. Normaal doen we alle grote afstanden met de 5008, maar omdat de kinderen er nu niet bij waren, konden we de Cc nemen. Ik rij er elke dag mee, maar op zo een afstand wordt toch weer duidelijk wat voor een leuke auto dit is. De 1.9dci van 11 jaar oud staat nog steeds z'n mannetje. In Duitsland de cc op 150 waar geen werken waren en soms wat sneller. Gemiddeld verbruik: 5,8l/100km, meer dan een halve liter minder dan op z'n dagdagelijkse trajecten.
Ondanks de leeftijd heb ik niet de neiging naar iets nieuws (kleine zuinige Twingo of zo) te kijken. Deze auto wordt minder en minder waard en mag binnen x jaar geen stad meer in. Ik blijf ervan genieten. Nooit zal ik nog een 1.9 diesel bezitten, zoals de tendens nu is. Ik ga deze blijven rijden tot de automarkt zich helemaal aangepast heeft aan de nieuwe normen (en bv een elektrische wagen betaalbaar is). Nu is geen goed moment om om te schakelen denk ik.
Ook m'n andere auto die nu bijna 5 is (alle vorige auto's max 3 jaar gehad, ik breek nu dus records) ga ik trachten op te rijden om diezelfde reden. Tweedehands zakken de diesels keihard in waarde, best oprijden dus...
En van deze Cc, blijven genieten...
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - en hoppa, logo 2
- Posts in topic: 15
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 21 aug 2016 11:28
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Te vroeg opgeschept. Nog geen week na m'n blije woorden krijg ik de storing "injectie controleren". Ware horrorverhalen lees ik op internet....
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 19
- Berichten: 525
- Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
- Actief als: particulier
- Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
En?????
Gtn van ant zeetje, Hans
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - en hoppa, logo 2
- Posts in topic: 15
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 21 aug 2016 11:28
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
't Waren de gloeibogies en de MAP-sensor.
Intussen weer een poosje hersteld en weer op weg...
Gelukkig geen injectoren, waar ik voor vreesde.
Intussen weer een poosje hersteld en weer op weg...
Gelukkig geen injectoren, waar ik voor vreesde.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 19
- Berichten: 525
- Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
- Actief als: particulier
- Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Valt dan idd mee.
Gtn van ant zeetje, Hans
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - en hoppa, logo 2
- Posts in topic: 15
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 21 aug 2016 11:28
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Half jaar verder en nog eens kosten. Nieuwe schokdempers 'voor' vorige week voor de keuring (APK, maar dan in België). Bij het vervangen zagen ze dat de lager in het rechtervoorwiel ook nieuw moest. Die komt er vandaag in. 2 weken terug ook al een nieuw derde stoplicht. Weer dik €600 euro ertegenaan. Jammer. Hopelijk gaat'ie weer een poos mee want vrouwtjelief wil ervanaf als hij geld begint te kosten. (Ze wil een nieuwe Clio).
Afschrijving, inschrijftax en all risk heeft dit oudje echter niet (meer), dus is hij , ondanks de stukken die veelal door slijtage komen (volgende stap zal nieuwe remschijven zijn) is hij niet persé duurder dan een nieuwe Clio. En dan nog .. Geld uitgeven voor een auto mét dak? Ik hou m'n vrouw zo lang mogelijk tegen, zo lang hier niks fundamenteels/heel duurs (turbo, injector. ..) aan stuk gaat en het enkel slijtage is, rij ik veel liever genietend door.
Intussen 156000km
Hoe ist met de andere cc's hier? Still going strong?
Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 met Tapatalk
Afschrijving, inschrijftax en all risk heeft dit oudje echter niet (meer), dus is hij , ondanks de stukken die veelal door slijtage komen (volgende stap zal nieuwe remschijven zijn) is hij niet persé duurder dan een nieuwe Clio. En dan nog .. Geld uitgeven voor een auto mét dak? Ik hou m'n vrouw zo lang mogelijk tegen, zo lang hier niks fundamenteels/heel duurs (turbo, injector. ..) aan stuk gaat en het enkel slijtage is, rij ik veel liever genietend door.
Intussen 156000km
Hoe ist met de andere cc's hier? Still going strong?
Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 met Tapatalk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 19
- Berichten: 525
- Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
- Actief als: particulier
- Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Die veerpoten heb ik verleden maand ook gehad, Buiten een nieuwe zender in de linkerdeur verder geen problems gehad. En inruilen voor een vast dak, neen danke. Normaal komt er een Meg 3 cabrio volgend jaar.
Gtn van ant zeetje, Hans
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 2010
- Lid geworden op: 13 nov 2010 14:53
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Ja die van mijn vrouw hobbelt vrolijk verder. Ze rijdt niet zo veel. Er slijt ook niet veel. Rijden vooralsnog van APK naar APK :->
Golf 1.2 TSI highline DSG7 '12
Chrysler Town & country limited 4.0 V6 '08
Scenic Tech line 1.6 16v automatic '07
Matra Espace The race 2.0 16v '02
Chrysler Town & country limited 4.0 V6 '08
Scenic Tech line 1.6 16v automatic '07
Matra Espace The race 2.0 16v '02
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - en hoppa, logo 2
- Posts in topic: 15
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 21 aug 2016 11:28
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Intussen weer een onderhoudsbeurt verder.
Vrijdag heeft de vrouw ermee in een gat gezeten . Voorste band kapot + de velg. De banden vanvoor waren toch ongeveer aan vernieuwing toe en de garagist heeft gelukkig een tweedehands velg gevonden. Valt dus mee. Ziet er naar uit dat hij nog lang blijft.
Onze hoofdauto (2013 Peugeot 5008) gaat ingeruild worden voor een splinternieuwe grand scenic. Eventjes gedacht de 5008 te houden en de Cc in te ruilen (omdat de 5008 veel jonger is), maar dan hebben we 2 'busjes'. 1 familieauto en 1 plezante auto, da's toch een leuker evenwicht.
Nu wachten tot de GS geleverd wordt...
Vrijdag heeft de vrouw ermee in een gat gezeten . Voorste band kapot + de velg. De banden vanvoor waren toch ongeveer aan vernieuwing toe en de garagist heeft gelukkig een tweedehands velg gevonden. Valt dus mee. Ziet er naar uit dat hij nog lang blijft.
Onze hoofdauto (2013 Peugeot 5008) gaat ingeruild worden voor een splinternieuwe grand scenic. Eventjes gedacht de 5008 te houden en de Cc in te ruilen (omdat de 5008 veel jonger is), maar dan hebben we 2 'busjes'. 1 familieauto en 1 plezante auto, da's toch een leuker evenwicht.
Nu wachten tot de GS geleverd wordt...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 23
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 17 jun 2016 14:36
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Nou, ik maar weer eens een update. De teller staat nu op 324.000 km en tot die kilometerstand geen enkel probleem TOT GISTEREN!!!
Bij het openen van het dak is de paraplu ertussen geschoten en heeft zeer waarschijnlijk het dak ontzet....het dak is dus open en het kofferdeksel wil nu niet meer dicht omdat het dak iets te hoog in de koffer ligt....dak wil dus niet meer dicht, omdat eerst de koffer dicht moet zijn. Gezien de leeftijd vd wagen en de kliometerstand (voor een diesel niet extreem hoog, en de motor is nog steeds als nieuw) denk ik toch dat dit het einde is....
Bij het openen van het dak is de paraplu ertussen geschoten en heeft zeer waarschijnlijk het dak ontzet....het dak is dus open en het kofferdeksel wil nu niet meer dicht omdat het dak iets te hoog in de koffer ligt....dak wil dus niet meer dicht, omdat eerst de koffer dicht moet zijn. Gezien de leeftijd vd wagen en de kliometerstand (voor een diesel niet extreem hoog, en de motor is nog steeds als nieuw) denk ik toch dat dit het einde is....
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - en hoppa, logo 2
- Posts in topic: 15
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 21 aug 2016 11:28
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Oeioei, dat zou een stom einde zijn. Die paraplu moet woest vermoord worden... Zonde...
Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1443
- Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Zonde om dan je auto af te schrijven! Vast wel iemand/garage die het kan oplossen
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003
Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991
Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 2010
- Lid geworden op: 13 nov 2010 14:53
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Zoiets is uiteraard te repareren. Om deze reden de auto zo proberen te verkopen lijkt me niet bijster efficient.
Golf 1.2 TSI highline DSG7 '12
Chrysler Town & country limited 4.0 V6 '08
Scenic Tech line 1.6 16v automatic '07
Matra Espace The race 2.0 16v '02
Chrysler Town & country limited 4.0 V6 '08
Scenic Tech line 1.6 16v automatic '07
Matra Espace The race 2.0 16v '02
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 19
- Berichten: 525
- Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
- Actief als: particulier
- Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Hoe kon die paraplu ertussen komen??
Gtn van ant zeetje, Hans
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 23
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 17 jun 2016 14:36
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Ik had mijn sporttas in de koffer gezet en de paraplu daarbij naar achteren gedrukt. Daardoor drukte de paraplu onder het rolgordijnHans C schreef:Hoe kon die paraplu ertussen komen??
door en klemde het dak af.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 19
- Berichten: 525
- Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
- Actief als: particulier
- Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
niet sporten dus!
Gtn van ant zeetje, Hans
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 23
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 17 jun 2016 14:36
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Haha...nou, gelukkig heb ik een vrouw die alles heel rustig bekijkt, en zij zag dat het dak niet in de uitsparingen was gezakt, maar eróp lag....door het klem zitten, waren waarschijnlijk de beide nokjes links en rechts niet open gegaan en ruste het dak daarop en zakte dus niet ver genoeg waardoor het kofferdeksel niet meer dicht wilde.Hans C schreef:niet sporten dus!
Het dak werkt nu dus weer 100%!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 23
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 17 jun 2016 14:36
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
UPDATE: het dak werkt weer zoals het hoort!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - en hoppa, logo 2
- Posts in topic: 15
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 21 aug 2016 11:28
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Oef!!! Gelukkig! Nog wat verder genieten van de Cc dan. Er zijn kersgeen fatsoenlijke / betaalbare alternatieven. Jammer dat hij niet meer nieuw te verkrijgen is.
De mijne,een diesel , staat vooral stil.. Ik ga met de elektrische fiets werken en rij niet veel. De vrouw neemt altijd de nieuwe gs. Op dit tempo kan hij hopelijk of lang mee. In mei naar de keuring, hopelijk brengt dat geen kosten mee
Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk
De mijne,een diesel , staat vooral stil.. Ik ga met de elektrische fiets werken en rij niet veel. De vrouw neemt altijd de nieuwe gs. Op dit tempo kan hij hopelijk of lang mee. In mei naar de keuring, hopelijk brengt dat geen kosten mee
Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 19
- Berichten: 525
- Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
- Actief als: particulier
- Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Ben blij dit te lezen. Ben maandag naar de keuring geweest, foutloos, de enige opmerking is dat de wagen niet in een LEZ mag. Foert, als ik verder dan Gent moet leen ik een JLR product
Gtn van ant zeetje, Hans
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - en hoppa, logo 2
- Posts in topic: 15
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 21 aug 2016 11:28
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Ik ook. Zonder eerst naar de garage te gaan goedgekeurd. Enkel opmerking over de remschijven. Keiblij.
Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 01 feb 2019 14:06
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Off topic...mijn cc is een benzine versie 2.0
Er content mee. Is van jan 2006
...oftewel 2005 versie. Met slechts 86.000 km nap
Er content mee. Is van jan 2006
...oftewel 2005 versie. Met slechts 86.000 km nap
Megane II Cabrio 2.0 bouwjaar 2005 op kenteken 2006 nl. Angel Eyes koplampen. Dab+ radion DIN2.
Laguna III Estate/Grandtour uit okt 2010 met nieuwe motor met nu 1600 Km
Laguna III Estate/Grandtour uit okt 2010 met nieuwe motor met nu 1600 Km
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nieuw lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 20 okt 2020 21:00
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Ik was de Megane Cabriolet 2008 tegengekomen bij een maatje. De auto ziet er prachtig uit en rijdt ook uitstekend. Nu denk ik zelf eraan om ook een te kopen. Jullie gesprekken hebben mij zelfs overtuigd dat het de juiste keuze zal zijn. Alleen nog even nadenken als ik voor een oudere model zal gaan of een nieuwere model
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 2010
- Lid geworden op: 13 nov 2010 14:53
- Actief als: particulier
Re: Review: Megane Cabrio 1.9 Dci 2004
Doe in ieder geval een Ph2. Mijn vrouw rijdt een 2008 wat over het algemeen een betrouwbare auto is.
Golf 1.2 TSI highline DSG7 '12
Chrysler Town & country limited 4.0 V6 '08
Scenic Tech line 1.6 16v automatic '07
Matra Espace The race 2.0 16v '02
Chrysler Town & country limited 4.0 V6 '08
Scenic Tech line 1.6 16v automatic '07
Matra Espace The race 2.0 16v '02
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 508 Weergaves
-
Laatste bericht door Gijsbertus
-
- 6 Reacties
- 360 Weergaves
-
Laatste bericht door mission
-
- 4 Reacties
- 325 Weergaves
-
Laatste bericht door larsdijkstra 16v
-
- 1 Reacties
- 510 Weergaves
-
Laatste bericht door Hans C
-
- 0 Reacties
- 212 Weergaves
-
Laatste bericht door guidohenckens
-
- 5 Reacties
- 458 Weergaves
-
Laatste bericht door mechanic