safrane phase 1

Plaats reactie
Gebruikersavatar

wlaguna
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 9
Berichten: 1228
Lid geworden op: 27 nov 2004 19:24
Actief als: particulier
Locatie: Edam

Bericht door wlaguna »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

idd hans een grote auto rijd beter dan een suzuki sardienenblik daarom heb ik na mijn 21 gts alize een laguna genomen.
laguna grand tour 2.0 16V techline phase1 2005

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
hans
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 358
Lid geworden op: 04 okt 2004 23:40
Actief als: particulier
Locatie: ter aar

Bericht door hans »

hee verstandig waylon :Yes:
renault 25 gtx 522000 kilometers, bouwjaar 1988 kleur 608 [img]http://homepages.ipact.nl/~dberkhout/smilies/death.gif[/img]
renault 25 tx 231000 kilometers, bouwjaar 1991
kleur 777

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Jan
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 309
Lid geworden op: 31 aug 2004 13:04
Actief als: particulier
Locatie: KAN

Bericht door Jan »

hans schreef:daar heb je gelijk in waylon.. Ik heb natuurlijk nog een beetje tijd voordat de good old 25 de geest geeft maar een super deluxe safrane met full options had toch wel erg gaaf geweest.
hans
Overloper! :twisted:
Zo'n 3L V6 rijdt trouwens wel lekker, en ik hoorde de motor echt vrijwel niet lopen na het starten toen ik ernaast stond. Alleen zuipen als een ketter natuurlijk. IK kan me herinneren dat ene Jan-Geert ook een keer een safrane had gekocht, maar die weer snel inruilde voor een 25. Misschien daar eens mee babbelen, over 1e model safrane en wat er allemaal brak aan is......
Heb je hier ook al gekeken? http://www.renaultsafrane.nl/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
hans
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 358
Lid geworden op: 04 okt 2004 23:40
Actief als: particulier
Locatie: ter aar

Bericht door hans »

da's wel een goed idee jan.. deze reed op gas en dat is voor mij de enige optie om zo'n auto een beetje rendabel te rijden.,. Maar evengoed een 25 op gas zoals jos die zoekt is bij mij over een tijdje nog steeds welkom. Ik vindt het heerlijke auto's.. en ik wil dat interieur nog steeds van je :wink: 8) :twisted:
hans
renault 25 gtx 522000 kilometers, bouwjaar 1988 kleur 608 [img]http://homepages.ipact.nl/~dberkhout/smilies/death.gif[/img]
renault 25 tx 231000 kilometers, bouwjaar 1991
kleur 777

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

KOPPES
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 149
Lid geworden op: 21 jan 2005 11:44
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout (Gld)

Bericht door KOPPES »

Hallo Safrane-liefhebbers. Even voorstellen. Ik heet Geert-Jan Koppes en beweeg me hoofdzakelijk op dit forum bij de afdeling Renault Fuego, daar ik Fuego-gek ben. Nu werk ik bij een autobedrijf en onlangs hoorde ik dat men bij een collega-filiaal een Renault Safrane ingeruild heeft. Vraag me nog even niet welke uitvoering. In ieder geval wel een 2.2i (of 2.2Vi). Bouwjaar 1993. Dus een van de eerste waarschijnlijk. Kilometerstand is rond de 200.000km. Kleur is donkergroen metallic, maar het schijnt dat de auto er van buiten niet heel erg netjes uitziet om het nog maar even zacht uit te drukken. Zijn er gegeadigden voor zo'n auto en is het nog iets waard? Zal volgende week een foto op dit forum plaatsen zodra de auto binnen is. Hij hoeft ook niet zoveel te kosten. Hoor het wel. Grtjs.
GTX 2-Litres

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
hans
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 358
Lid geworden op: 04 okt 2004 23:40
Actief als: particulier
Locatie: ter aar

Bericht door hans »

nog ff een update over de safrane waarvoor ik oorspronkelijk dit topic heb opgestart;
het goede nieuws is dat de eigenaar inmiddels de bak heeft laten reviseren en de wagen weer perfect rijdt. 8)
het slechte nieuws is dat ie de gas installatie er uit heeft laten halen! :cry: tja, als we nou allemaal zo met onze gasauto's omgaan is voor mij de grap eraf!
Btw; die zal spijt hebben dat ie de installatie eruit gehaald heeft met de huidige benzineprijzen.. :lol: God straft onmiddelijk..
renault 25 gtx 522000 kilometers, bouwjaar 1988 kleur 608 [img]http://homepages.ipact.nl/~dberkhout/smilies/death.gif[/img]
renault 25 tx 231000 kilometers, bouwjaar 1991
kleur 777

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wlaguna
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 9
Berichten: 1228
Lid geworden op: 27 nov 2004 19:24
Actief als: particulier
Locatie: Edam

Bericht door wlaguna »

idd hans
laguna grand tour 2.0 16V techline phase1 2005

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht