sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman


Ghia
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Ghia »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Hans C schreef:
Ghia schreef:Ik heb ooit de easy parkassist gebruikt en al zelf moeten onderbreken. Ook ooit eens op 3cm (zijwaarts) van een lantaarnpaal geparkeerd.
Als er toen iemand achterin zat zou die de deur aan de andere zijde moeten nemen. Ik vertrouw het dus ook niet om 'm dan te laten parkeren om stoeprandeschade te vermijden.
Dan heb jij de verkeerde parkeerplaats gebruikt. Dat kan je moeilijk op conto van de Talisman gebruiken. Hij zoekt een parkeerplaats voor je wagen, niet voor uitstappende achterpassagiers. Dan ben jij een oen om niet:
1) je passagiers eerst te laten uitstappen
2) er niet op te letten dat je passagiers niet kunnen uitstappen, en dan maar kankeren op Renault

Das hetzelfde als die mongool die zich deze middag in het kleine gaatje perste van de begeleidingswagen van een speciaal transport en geraakt werd door de hoek van dat transport, zijn uitleg "ja, had hij maar in zijn spiegel moeten kijken". VW UP total loss.

Snap je hem???????
Wat een frustratie. Je doet me lachen :D
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Ghia »

Hans C schreef:
Ghia schreef:Ik heb ooit de easy parkassist gebruikt en al zelf moeten onderbreken. Ook ooit eens op 3cm (zijwaarts) van een lantaarnpaal geparkeerd.
Als er toen iemand achterin zat zou die de deur aan de andere zijde moeten nemen. Ik vertrouw het dus ook niet om 'm dan te laten parkeren om stoeprandeschade te vermijden.
Dan heb jij de verkeerde parkeerplaats gebruikt. Dat kan je moeilijk op conto van de Talisman gebruiken. Hij zoekt een parkeerplaats voor je wagen, niet voor uitstappende achterpassagiers. Dan ben jij een oen om niet:
1) je passagiers eerst te laten uitstappen
2) er niet op te letten dat je passagiers niet kunnen uitstappen, en dan maar kankeren op Renault

Das hetzelfde als die mongool die zich deze middag in het kleine gaatje perste van de begeleidingswagen van een speciaal transport en geraakt werd door de hoek van dat transport, zijn uitleg "ja, had hij maar in zijn spiegel moeten kijken". VW UP total loss.

Snap je hem???????
Wat een frustratie. Je doet me lachen :D
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Knippie
lid
lid
Posts in topic: 39
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Knippie »

Prima reactie ghia. Commentaar sloeg nergens op.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mils
lid
lid
Posts in topic: 15
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 jan 2017 01:00
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Mils »

Knippie schreef:Prima reactie ghia. Commentaar sloeg nergens op.
Sluit ik mij volledig bij aan!
Talisman sedan Tce 200 Initiale Paris FO Nacré wit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Tall »

Schelden is niet nodig uiteraard, maar dat er een lantaarnpaal of dergelijke langs een parkeerplaats staat is inderdaad niet de schuld van uw wagen. Ik vind het zelfs knap dat hij tot op 3 cm parkeert, ik wil het iemand wel eens zien doen. Zelf heb ik deze techniek niet op mijn Talisman, maar heb wel een demonstratie meegemaakt (zowel van binnen- als van buitenaf) van een Scenic en ik was verbaasd van hoe accuraat die verliep. Stond in 1 keer op zijn plaats, netjes langs de rand van de rijbaan.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Elmac
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 dec 2016 11:31
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Elmac »

en de inparkeerhulp is ook als uitparkeerhulp te gebruiken, heeft iemand dat wel eens geprobeerd.

Erg handig als je ergens op bezoek bent geweest, twee handen vrij om uit te zwaaien! :dance:

De verkoper raadde mij deze optie destijds niet actief aan "dat gebruik je in het begin een paar keer en daarna nooit meer" maar ik gebruik het toch regelmatig. Opletten inderdaad waar je passagiers laat uitstappen als daar toevallig een lantaarnpaal naast staat en parkeren tussen bomen waar zo'n laag stoeprandje omheen staat is het ook oppassen, die stoeprand wordt niet altijd gezien.

Maar voor fileparkeren tussen een rij auto's is het echt ideaal wat mij betreft!
Talisman sedan Initiale Paris 160 EDC - mei 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MarcelP
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 7
Berichten: 104
Lid geworden op: 11 apr 2017 14:26
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door MarcelP »

En het blijft geweldig leuk om de auto automatisch te laten inparkeren, terwijl je voor een uitermate verbaasde buurvrouw doet alsof je deze met je vinger op je iPhone bestuurt! :lol:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Beige Dune - 8.7" Bose - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Frankko »

Ik had een tijd terug een leen Talisman met deze optie. Werkte inderdaad vlekkeloos en vond het wel een vette optie. Helaas bij mij ouderwets doe het zelven.

Als Renault dit goed kan snap ik de rest van de Problemen niet goed. Lijkt me softwarematig een ingewikkelde toepassing.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



daniel.vandermaesen
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 jun 2017 10:15
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door daniel.vandermaesen »

MarcelP schreef:En het blijft geweldig leuk om de auto automatisch te laten inparkeren, terwijl je voor een uitermate verbaasde buurvrouw doet alsof je deze met je vinger op je iPhone bestuurt! :lol:
Haha


Renault Talisman Grandtour Initiale Paris ENERGY TCe 200 EDC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Knippie
lid
lid
Posts in topic: 39
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Knippie »

Frankko schreef:Ik had een tijd terug een leen Talisman met deze optie. Werkte inderdaad vlekkeloos en vond het wel een vette optie. Helaas bij mij ouderwets doe het zelven.

Als Renault dit goed kan snap ik de rest van de Problemen niet goed. Lijkt me softwarematig een ingewikkelde toepassing.
Bij mij werkt deze optie ook goed. Hoewel deze optie ook gebruik maakt van de parkeersensoren denk ik dat die problemen echt ontstaan door een trage CPU oid. Inparkeren gaat langzaam, het systeem bepaalt feitelijk wat je doet. Dat lukt R link wel. "spontane reacties moet ie echt verwerken heb ik het idee..

Enniewee das mijn theorie van de koude grond, inparkeren werkt idd vaak erg goed!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Frankko »

Knippie schreef:
Frankko schreef:Ik had een tijd terug een leen Talisman met deze optie. Werkte inderdaad vlekkeloos en vond het wel een vette optie. Helaas bij mij ouderwets doe het zelven.

Als Renault dit goed kan snap ik de rest van de Problemen niet goed. Lijkt me softwarematig een ingewikkelde toepassing.
Bij mij werkt deze optie ook goed. Hoewel deze optie ook gebruik maakt van de parkeersensoren denk ik dat die problemen echt ontstaan door een trage CPU oid. Inparkeren gaat langzaam, het systeem bepaalt feitelijk wat je doet. Dat lukt R link wel. "spontane reacties moet ie echt verwerken heb ik het idee..

Enniewee das mijn theorie van de koude grond, inparkeren werkt idd vaak erg goed!
Ik denk er precies zo over. Systeem is gewoon traag en reageert daarom niet altijd adequaat. Ik meen mij een post te herinneren van een lid dat in de IT werkt. Deze gaf aan dat R-Link op oude versie Android draait.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



John5413333
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jun 2017 22:21
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door John5413333 »

fz1971 schreef:Beste Ghia,

Ik weet precies wat jij bedoel. Ik heb dit namelijk ook. Ik heb het gevoel of dat de auto hobbelt of zwabbert. Je bent continue aan het corrigeren op de weg. Om moe van te worden, en dat wordt je ook.
Ben terug geweest naar de bandenboer om te laten kijken of er iets niet goed gegaan was met de bandenwissel naar winterbanden. Ze hebben de banden opnieuw gebalanceerd en ook uitgelijnd. Maar helaas ik merk geen verbetering. Ben ook naar een plaatselijke dealer gereden en die vroeg gelijk of er nieuwe winterbanden onder de auto zaten. De winterbanden zijn zachter en hebben grotere en langere profiel noppen onder de band. Daardoor gaan de banden een beetje schuiven over de weg. dat was zijn conclusie. Ik weet zelf niet wat ik ervan moet vinden.
Maar er rijden toch genoeg auto's met 19 Inch velgen en platte banden die geen enkel probleem hebben.
Ook mbt het windgevoeligheid kan ik je volgen. Het lijkt soms wel of je op een boot zit. Ik wist niet dat de auto zo windgevoelig was. Het lijkt ook soms wel of je met kapotte schokbrekers rijd. Zou het toch aan de 19inch velgen liggen?
Hebben nog meer mensen hier last van??

Mijn Talisman is van 11-2017. Sedan 110 DCi schakel.
Heren, ook ik heb exact zoals omschreven dit probleem sinds 4 weken..... word er gek van en ga aan mijzelf twijfelen. Ik heb de eerste 15000 km uitstekend met deze estate gereden, maar nu....... ook ik heb het idee dat ik continu aanhet corrigeren ben. Bij de dealer geweest en een monteur is meegereden en heeft ook zelf gereden. Hij voelt het niet....... ik word gek. Kan aan de winterbanden liggen, zachter rubber..... ik geloof dat niet erg, zeker ook omdat ik nu zie dat er meer gebruikers zijn met hetzelfde probleem.

Mijn auto is geleverd in oktober 2017; 110dci estate,intens.

Zijn er meer mensen op het forum die dit (gehad) hebben? En zo ja welke dealer heeft het opgelost ??

Ik hoop dat jullie even willen reageren, ik word er gek van!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Domi1963 »

Hebben jullie het 4 control systeem?
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



John5413333
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jun 2017 22:21
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door John5413333 »

Ja ik wel, in nederland is dit standaard op de intens.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Ghia »

Ja 4control, het lijkt alsof die continu beweegt (dan gevoel dat hij precies steeds zwalpt).
De dealer vind 'm normaal rijden. Maar echt, ik voel een groot verschil. ik word er bijna moe van.
Zeer jammer want na de waslijst van euvels (kinderziektes waar ik nog begrip voor heb) vrees ik dat ie toch niet in orde raakt.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Domi1963 »

Ik heb ook het 4 control systeem en mag echt zeggen dat ik er geen problemen mee heb. Maar ik rijd wel nog op mijn zomerbanden


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Ghia »

ik rij ook nog op m'n zomerbanden. Vorig jaar geen problemen mee gehad ook vandaar. Benieuwd als andere dealers wel dit voorval in orde krijgen.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mils
lid
lid
Posts in topic: 15
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 jan 2017 01:00
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Mils »

Ik rij 18” winterbanden en (nog) geen probleem met zwalpen.
Talisman sedan Tce 200 Initiale Paris FO Nacré wit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Knippie
lid
lid
Posts in topic: 39
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Knippie »

hier ook geen issues. Rij op 18" winterbanden nu... Maar ehh Ghia, je moet ook niet lam in de auto gaan zitten he.. :lol: :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MarcelP
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 7
Berichten: 104
Lid geworden op: 11 apr 2017 14:26
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door MarcelP »

Ik heb ook de indruk dat veel problemen in de software zitten. Mijn Adaptive Cruise control stopt er af en toe wel eens mee. Wanneer je de auto uit en aan zet (lijkt wel Windows) werkt alles gewoon weer. De oplossing van de Renault garage was het plaatsen van een nieuwe radar, maar ik durf er best een dure fles wijn op te zetten dat het probleem daar niet in zat.
Talisman Estate 110 EDC Intense - Beige Dune - 8.7" Bose - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Frankko »

MarcelP schreef:Ik heb ook de indruk dat veel problemen in de software zitten. Mijn Adaptive Cruise control stopt er af en toe wel eens mee. Wanneer je de auto uit en aan zet (lijkt wel Windows) werkt alles gewoon weer. De oplossing van de Renault garage was het plaatsen van een nieuwe radar, maar ik durf er best een dure fles wijn op te zetten dat het probleem daar niet in zat.

Ze zijn inderdaad gek op het vervangen van onderdelen. Bij mij is de halve voortrein vervangen ivm een rammel. Ik heb destijds al gezegd dat ik mij niet kan voorstellen dat dit na 10k al versleten was. Rammel was er nog steeds en na invetten van een rubber opgelost.

Later een rammel bij veel bass. Letterlijk aangeven dat het in de deurkaart zit want indien ik deze aandrukte het weg was. Dealer vervangt luidspreker en rammelde nog harder dan voorheen. Beetje kit was voldoende om het op te lossen. Voor deze onzin wel de auto 4 dagen kwijt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MarcelP
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 7
Berichten: 104
Lid geworden op: 11 apr 2017 14:26
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door MarcelP »

Erg herkenbaar... Want naast de radar hebben ze ook het glas van beide achteruitkijkspiegels vervangen omdat ze naar mijn indruk weinig tot niets deden om de spiegels te ontdooien wanneer je de achterruitverwarming inschakelde. Ik denk niet dat de Leasemaatschappij er happy is met de Renault Talisman in hun vloot.
Talisman Estate 110 EDC Intense - Beige Dune - 8.7" Bose - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Frankko »

Schijnt allemaal declarabel te zijn bij Renault NL. Wie schrijft die blijft.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



TBiRD
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 131
Lid geworden op: 06 jun 2016 18:38
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door TBiRD »

Als ik het goed voor heb dan doet het "zwalpen" zich alleen voor bij versies met 4 control of ben ik mis? Ik heb een Belgische intense uitvoering dus zonder 4 control (maar wel met de 18" duetto velgen) en merk helemaal niks van zwalpen. Ik vind de mijne vrij comfortabel en zelfs qua bochtengedrag vrij goed.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Domi1963 »

Ik heb een Belgische IP uitvoering met 4 control en heb het probleem ook niet


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door berenburg »

Ik een tjechische ip en na de terugroep actie een perfect onderstel.
Best sturende auto die ik gehad heb in 40 jaar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



daniel.vandermaesen
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 jun 2017 10:15
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door daniel.vandermaesen »

Nieuw probleempje, auto maakt zoemend geluid na uitschakelen. Zelfs als hij gesloten is. ( zat vandaag als passagier zonder sleutel in auto, en mijn vrouw stapte uit om kleine boodschap te doen. Ik bleef ff wachten in gesloten auto)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 1460
Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
Actief als: particulier
Locatie: Midden Nederland

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Thomas84 »

daniel.vandermaesen schreef:Nieuw probleempje, auto maakt zoemend geluid na uitschakelen. Zelfs als hij gesloten is. ( zat vandaag als passagier zonder sleutel in auto, en mijn vrouw stapte uit om kleine boodschap te doen. Ik bleef ff wachten in gesloten auto)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mijn Espace heeft een extra elektrische waterpomp welke nadat de motor afgezet is aangaat en het blok 5min blijft na koelen. Misschien dat de Talisman dit ook heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



daniel.vandermaesen
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 jun 2017 10:15
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door daniel.vandermaesen »

Wel raar dat ik dat nu pas merk, auto is bijna 2 jaar


Renault Talisman Grandtour Initiale Paris ENERGY TCe 200 EDC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 1460
Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
Actief als: particulier
Locatie: Midden Nederland

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Thomas84 »

Ik zeg ook niet dat het zo is, maar dit zou zo kunnrn zijn. Veel auto's met start stop systemen hebben tegenwoordig elektrisch waterpompen/oliepompen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht