MFB schreef:Vandaag de auto naar de Renault dealer geweest voor de volgende punten:
- Resonantie in de passagierdeur wanneer er een stevige bass aanwezig is
- A-stijl bekleding laat los
- Deuren dien je hard dicht te gooien alvorens die echt dicht zit
- Massage maakt een tik/schraapt ergens
- Zomerbanden er weer onder
- Vocht in de achterlichten
Van de items hebben ze ze allemaal geconstateerd, en er gaat een 2e afspraak komen ivm bestellen van de onderdelen. M.a.w. het word serieus aangepakt en opgelost. To be continued!
Gisteren de auto bij de dealer gestaan:
- Resonantie (aanzienlijk verminderd, maar met een hele diepe bas nog niet geheel weg)
- A-Stijl bekleding *opgelost*
- Deuren dien je hard dicht te gooien alvorens die echt dicht zit (Deuren afgesteld, opgelost)
- Massage maakt een tik/schraapt ergens (opgelost)
- Vocht in achterlichten (opgelost)
Afgelopen weekend met de Talisman naar de Ardennen gegaan, om precies te zijn naar Virton (dicht tegen Frankrijk aan). De auto is heerlijk als cruiser, en moet zeggen dat ook in Belgie je nog wel bekijks hebt met een Talisman. Weinig zien rijden.
Wel heb ik iets wat mij is opgevallen, en wat ik bijv. bij mijn audi niet had.
Als ik op cruisecontrol rij en je gaat een heuvel af dan voelde je de Audi altijd iets afremmen om niet te hard te gaan. En als het dan heuvel op ging dan gaf die flink gas bij. De Renault die remt niet af, dus heuvel af ga je ipv 130km/h al snel richting 150km/h. En dan ga je de heuvel op en dan zakt die helemaal weg waardoor je genoodzaakt ben om cruise control eraf te gooien, een versnelling terug te zetten en gas erop te knallen. Niet echt heel handig dus. Nu is een DCI110 als geen strepentrekker maar had wel verwacht dat cruisecontrol het gas erop zou houden bij heuvel op.