Talisman Kinderziektes

Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 167
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Domi1963 »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Rcupra schreef:Nou, ik heb er toch wat minder vertrouwen in. Net weer het bekende piep/whoop geluid in de bak gehoord. Heb reeds 2x een nieuwe koppeling gekregen vanwege dit euvel. Nu 10K verder weer hetzelfde.... koppeling lijkt maar 10K mee te kunnen zonder bijgeluiden. Om te huilen...
Bij het piep/whoop geluid is bij mij de koppeling EN de bak vervangen. Hier geen problemen meer. Zelfs het schokje bij het in D plaatsen is verdwenen...
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Ik heb dan wel de diesel maar dat schokje heb ik ook. Er werd ooit eens een update gedaan en had merkbaar verschil maar toch merk ik dat dit terug zo is (vreemd?) Maar ik rij natuurlijk bijna 6op7 in een andere wagen.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EagleForce
lid
lid
Posts in topic: 58
Berichten: 268
Lid geworden op: 11 jun 2010 21:46

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door EagleForce »

Domi1963 schreef:
Rcupra schreef:Nou, ik heb er toch wat minder vertrouwen in. Net weer het bekende piep/whoop geluid in de bak gehoord. Heb reeds 2x een nieuwe koppeling gekregen vanwege dit euvel. Nu 10K verder weer hetzelfde.... koppeling lijkt maar 10K mee te kunnen zonder bijgeluiden. Om te huilen...
Bij het piep/whoop geluid is bij mij de koppeling EN de bak vervangen. Hier geen problemen meer. Zelfs het schokje bij het in D plaatsen is verdwenen...
Bij mij recent voor 2e keer ook de volledige bak vervangen (automaat). Na 1e keer was het weg, na 12.000-15.000 kwam het terug, denk zelfde type bak eronder gegaan.
Nu dus in juni wederom vervangen, als het goed is door een inmiddels door Renault gemodificeerde bak, dus zou nu weg moeten blijven..........we zien het na 15.000 km weer of het zo is ;-)
Renault Kadjar 1.2 130PK Automaat Benzine Juni 2018
Hiervoor: Renault Talisman Intense 1.6 150PK Automaat Benzine APRIL 2016

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



FatalZero
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 23
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 aug 2016 20:22
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door FatalZero »

FatalZero schreef:Nou volgende episode. Dit jaar mijn auto al een KWARTAAL kwijt. Nu het volgende probleem.

“controleer lucht vervuiling” melding. De auto nu al een week kwijt. Blijkbaar is de katalysator na 60.000km kapot gegaan, de lambdasonde moet ook nog vervangen worden. Happy days, heb dit nog nooit meegemaakt met zo’n jonge auto.
Auto na 1,5 week terug. De katalysator is vervangen, het binnenwerk lag blijkbaar helemaal los. Nog nooit eerder meegemaakt. Natuurlijk wel heel bizar voor een auto van 1,5 jaar oud en 60.000km op de teller.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MFB
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 28
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:20
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door MFB »

Na ruim 23.000km plopt er nu een probleem op.

Bij het stoppen van de auto en de motor uit komt die met veel gepiep, en de melding "controleer hill start systeem". Dit doet die niet altijd, maar soms dus wel. Hij trekt dan ook niet automatisch de handrem aan. Auto even starten en stoppen lost het probleem direct op. Herkenbaar voor iemand?
Wagenpark:
Huidig: Renault Talisman Estate Intense ('17 - ..)
Huidig: Mini Cooper Clubman ('20 - ..)
Vorig: Volkswagen Golf VII Connected
Vorig: Audi A3 SB Proline S
Vorig: Audi A1 SB Admired
Vorig: Audi A3 Ambition Proline
Vorig: Opel Astra GTC Sport

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Knippie »

Die melding specifiek heb ik niet gehad. Verleden week wel een melding: controleer inspuiting oid. De dealer gebeld en ik moest direct langskomen. Bleek ook niks aan de hand. Ze hebben de boel gereset, klaro.

Hele aparte auto...;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Deze ochtend diverse malen "reinig dodehoeksensor", echter niets te zien? :)
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

brownie
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 130
Lid geworden op: 13 aug 2017 16:56
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door brownie »

MFB schreef:Na ruim 23.000km plopt er nu een probleem op.

Bij het stoppen van de auto en de motor uit komt die met veel gepiep, en de melding "controleer hill start systeem". Dit doet die niet altijd, maar soms dus wel. Hij trekt dan ook niet automatisch de handrem aan. Auto even starten en stoppen lost het probleem direct op. Herkenbaar voor iemand?
Had ik ook, zelfde melding bij mijn Talisman Estate IP 200 EDC
Gecheckt bij de garage, het aantal storingen in het systeem was niet genoeg om 1 en ander te vervangen. Gewoon handmatig de handrem uit schakelen was het advies. Het kan dus zijn dat op een helling ik het zelf moet doen... Hierna trouwens geen meldingen meer gehad.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC Initiale Paris Full Options White met 19" Intens wielen :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Weer een vage melding dus.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Wat een flut garage, gewoon vervangen
Straks staat jouw auto niet op de handrem

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



John5413333
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jun 2017 22:21
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door John5413333 »

berenburg schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd naar de ervaringen van recent aangeschafte autos, de samenwerking met mercedes zou nu toch zijn vruchten moeten afwerpen.
Wat ik merk dat de onderdelen die vervangen zijn het nu goed doen.
Ook het onderstel functioneert nu naar verwachting, dus er is wel progressie.
Het zwabberen is weg, spoorstangen uitlijning bouten en 4 control unit vervangen.
Het schakelen van de automaat is nu goed, update injectie en vervanging cq upgrade turbo onderdeel.
R-link reageert nu soepel ook de stembediening werkt nu goed na de update.
Kortom ik krijg er vertrouwen in dat het een goed produkt aan het worden is.
Hopenlijk komt er een hybride uitvoering dan ben ik helemaal tevreden
Bij welek dealer heb jij eea kunnnen oplossen. Het zwabberen is een probleem dat ik ook heb, maar mijn dealer geeft niet thuis.

Hellup ,!,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Stokman Heerhugowaard

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

majo-03
Lid
Lid
Posts in topic: 14
Berichten: 91
Lid geworden op: 15 sep 2016 14:27
Actief als: particulier

Talisman Kinderziektes

Bericht door majo-03 »

MFB schreef:Na ruim 23.000km plopt er nu een probleem op.

Bij het stoppen van de auto en de motor uit komt die met veel gepiep, en de melding "controleer hill start systeem". Dit doet die niet altijd, maar soms dus wel. Hij trekt dan ook niet automatisch de handrem aan. Auto even starten en stoppen lost het probleem direct op. Herkenbaar voor iemand?
Deze melding vorig jaar ook gehad, heb er toen een apart topic van gemaakt met foto’s van de melding. Probleem is opgelost door het vervangen van de unit.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

brownie
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 130
Lid geworden op: 13 aug 2017 16:56
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door brownie »

majo-03 schreef:
MFB schreef:Na ruim 23.000km plopt er nu een probleem op.

Bij het stoppen van de auto en de motor uit komt die met veel gepiep, en de melding "controleer hill start systeem". Dit doet die niet altijd, maar soms dus wel. Hij trekt dan ook niet automatisch de handrem aan. Auto even starten en stoppen lost het probleem direct op. Herkenbaar voor iemand?
Deze melding vorig jaar ook gehad, heb er toen een apart topic van gemaakt met foto’s van de melding. Probleem is opgelost door het vervangen van de unit.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Welke unit is toen vervangen?
Heeft u een URL naar die post van u mbt dit probleem?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC Initiale Paris Full Options White met 19" Intens wielen :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mils
lid
lid
Posts in topic: 52
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 jan 2017 01:00
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Mils »

Ik krijg deze melding ook regelmatig.
Na opnieuw starten is weer alles ok.
Talisman sedan Tce 200 Initiale Paris FO Nacré wit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

majo-03
Lid
Lid
Posts in topic: 14
Berichten: 91
Lid geworden op: 15 sep 2016 14:27
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door majo-03 »

brownie schreef:
majo-03 schreef:
MFB schreef:Na ruim 23.000km plopt er nu een probleem op.

Bij het stoppen van de auto en de motor uit komt die met veel gepiep, en de melding "controleer hill start systeem". Dit doet die niet altijd, maar soms dus wel. Hij trekt dan ook niet automatisch de handrem aan. Auto even starten en stoppen lost het probleem direct op. Herkenbaar voor iemand?
Deze melding vorig jaar ook gehad, heb er toen een apart topic van gemaakt met foto’s van de melding. Probleem is opgelost door het vervangen van de unit.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Welke unit is toen vervangen?
Heeft u een URL naar die post van u mbt dit probleem?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Foutmelding Hill start / parkeerrem
https://r.tapatalk.com/shareLink?share_ ... are_type=t



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DeVisdude
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 1
Berichten: 105
Lid geworden op: 15 apr 2018 23:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door DeVisdude »

Ik heb afgelopen vrijdag mijn nieuwe Talisman opgehaald en kan tot nu toe gelukkig weinig issues melden.
De enige bug is dat de stoelmassage aan blijft staan nadat die in comfort mode is gezet. Switchen naar een andere mode, of uitzetten via de mode configuratie werkt niet. De enige manier om die uit te zetten is via de knop op de stoel (of het systeem menu).
Er zit een R-Link 2 in met versie 7.0.24.126


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 150 EDC Intens | Gris Cassiopee | 19" Alizarine met Eibach spoorverbreders | Donkerbruin leder | Intens Business Pack | Pack Winter Intens

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 133
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Talisman Kinderziektes

Bericht door Frankko »

Nou je eerste bug binnen een week.....Wil je enthousiasme niet temperen hoor maar hoop voor je dat het hierbij blijft.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Frankko :D
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EagleForce
lid
lid
Posts in topic: 58
Berichten: 268
Lid geworden op: 11 jun 2010 21:46

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door EagleForce »

EagleForce schreef:
Domi1963 schreef:
Rcupra schreef:Nou, ik heb er toch wat minder vertrouwen in. Net weer het bekende piep/whoop geluid in de bak gehoord. Heb reeds 2x een nieuwe koppeling gekregen vanwege dit euvel. Nu 10K verder weer hetzelfde.... koppeling lijkt maar 10K mee te kunnen zonder bijgeluiden. Om te huilen...
Bij het piep/whoop geluid is bij mij de koppeling EN de bak vervangen. Hier geen problemen meer. Zelfs het schokje bij het in D plaatsen is verdwenen...
Bij mij recent voor 2e keer ook de volledige bak vervangen (automaat). Na 1e keer was het weg, na 12.000-15.000 kwam het terug, denk zelfde type bak eronder gegaan.
Nu dus in juni wederom vervangen, als het goed is door een inmiddels door Renault gemodificeerde bak, dus zou nu weg moeten blijven..........we zien het na 15.000 km weer of het zo is ;-)
Update 7-9-2018
Sinds mijn 2e vervanging van de volledige versn.bak is mijn vermogen enorm verminderd. Auto is een ouwe-lullen bak geworden vind ik zelf, normaal raas ik iedereen voorbij als ik het gas even indruk, en met de kick-down vloog die helemaal...........nu dus niet meer.
Ik begreep dat men buiten de nieuwe (gemodificeerde??) bak ook nieuwe SW heeft moeten indraaien.

Mijn vermoeden is dat men bij Renault geen oplossing heeft om de "slijtage" na 15.000 km te voorkomen in de "hardware" en daarom met software de boel knijpen om de bak te sparen. Enfin, heb de klachten geuit, men heeft Renault NL technische dienst benaderd en komende week moet mijn auto een dag naar de dealer en gaat met, samen met RN mijn probleem "oplossen".....nou, ben echt benieuwd wat de oplossing is. Heb zelf aangegeven dat ik de oude software terug wil als de nieuwe dus zorgt voor een soort van begrenzing. En dat ik de auto laat staan als het probleem niet weg is, mijn rijplezier en comfort is hiermee naar nulpunt gedaald. Terwijl ik, ondanks de paar issues en vervangingen, ruim heel erg tevreden was over de Talisman juist vanwege het rijcomfort.

To be continued..............
Renault Kadjar 1.2 130PK Automaat Benzine Juni 2018
Hiervoor: Renault Talisman Intense 1.6 150PK Automaat Benzine APRIL 2016

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Knippie »

Toch even een opmerking over dat meekijken van Renault. Dat is mijn aller aller grootste ergernis. De situatie is nl. vaak dat je naar de dealert gaat voor een oplossing, de dealer weet het niet, je belt Renault en de auto moet weer naar terug en dan gaat er zo’n zgn. expert meekijken. Die constateert vaak precies hetzelfde en inmiddels ben je al 2x de auto kwijt. Heel irritant.

Overigens is er zo ook bij mij software geüpdate en het probleem werd erger. Nee, de update kon niet ongedaan gemaakt worden. Dit ging over rlink issues Bluetooth..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Het lijkt hier ook van kwaad naar erger te gaan. In het begin dachten verschillenden dat ik hier de "boeman" was maar er zijn toch énorm veel issues met die Talisman. Zonde van zo'n mooie wagen. Ik heb vorige week zelfs m'n carosserie beginnen afstellen (begonnen met de scheve koffer van de sedan), geen perfect resultaat maar wel een mooi compromis :)
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jimmy-ilse
Lid
Lid
Posts in topic: 51
Berichten: 89
Lid geworden op: 13 nov 2017 21:32
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door jimmy-ilse »

Dat beloofd. De mijne moet ook binnen volgende week voor een nieuwe versnellingsbak en koppeling
Voorheen Renault Talisman Grandtour intense 1.6 tce
Nu Toyota Rav4 2020 hybrid Premium plus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EagleForce
lid
lid
Posts in topic: 58
Berichten: 268
Lid geworden op: 11 jun 2010 21:46

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door EagleForce »

Knippie schreef:Toch even een opmerking over dat meekijken van Renault. Dat is mijn aller aller grootste ergernis. De situatie is nl. vaak dat je naar de dealert gaat voor een oplossing, de dealer weet het niet, je belt Renault en de auto moet weer naar terug en dan gaat er zo’n zgn. expert meekijken. Die constateert vaak precies hetzelfde en inmiddels ben je al 2x de auto kwijt. Heel irritant.

Overigens is er zo ook bij mij software geüpdate en het probleem werd erger. Nee, de update kon niet ongedaan gemaakt worden. Dit ging over rlink issues Bluetooth..
Gaat om motormanagement software........niet de Rlink..........maar evengoed.........blijft een dingetje. Hoop dat de boel wordt terug gedraaid, want weet bijna zeker dat die nu geknepen is.
Renault Kadjar 1.2 130PK Automaat Benzine Juni 2018
Hiervoor: Renault Talisman Intense 1.6 150PK Automaat Benzine APRIL 2016

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EagleForce
lid
lid
Posts in topic: 58
Berichten: 268
Lid geworden op: 11 jun 2010 21:46

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door EagleForce »

Knippie schreef:Toch even een opmerking over dat meekijken van Renault. Dat is mijn aller aller grootste ergernis. De situatie is nl. vaak dat je naar de dealert gaat voor een oplossing, de dealer weet het niet, je belt Renault en de auto moet weer naar terug en dan gaat er zo’n zgn. expert meekijken. Die constateert vaak precies hetzelfde en inmiddels ben je al 2x de auto kwijt. Heel irritant.

Overigens is er zo ook bij mij software geüpdate en het probleem werd erger. Nee, de update kon niet ongedaan gemaakt worden. Dit ging over rlink issues Bluetooth..
Gaat om motormanagement software........niet de Rlink..........maar evengoed.........blijft een dingetje. Hoop dat de boel wordt terug gedraaid, want weet bijna zeker dat die nu geknepen is.
Renault Kadjar 1.2 130PK Automaat Benzine Juni 2018
Hiervoor: Renault Talisman Intense 1.6 150PK Automaat Benzine APRIL 2016

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 133
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Frankko »

Mijn auto geeft sinds 2 dagen aan dat ik de batterij van de afstandsbediening moet vervangen dus moet ff langs de dealer. Word ik gebeld door Mn vriendin dat de auto niet meer opengaat. Dit is toch ongehoord slecht! Je zal ergens in het buitenland zitten!

Nog 2 jaar ergenis en dan lekker weer naar de vertrouwde BMW. Jezus wat is dat een verschil in kwaliteit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Knippie »

Die melding heb ik ook gehad. Batterij gekocht bij de pomp en niks aan het handje...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Desnoods kan je met de noodsleutel in de kaart de wagen openen en toch starten (als er geen andere extra storingen zijn ;) )
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Batterijtje wordt jaarlijks vervangen bij de onderhoudsbeurt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Heeft je vriendin geen eigen sleutel?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 133
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Frankko »

berenburg schreef:Heeft je vriendin geen eigen sleutel?
Snap doel v d vraag niet goed want gaat om lege sleutelkaart. Ze heeft een eigen auto maar had de ruimte nodig.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Rcupra
lid
lid
Posts in topic: 70
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 mar 2017 16:19
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Rcupra »

Off topic, dit topic is ruim 2 jaar oud en de Talisman rijdt reeds een tijdje rond. Toch bevat dit topic ondertussen 77 pagina's and counting. Misschien topic titel gaan veranderen naar 'Talisman issues' aangezien we de issues niet meer allemaal op kinderziektes kunnen gooien....
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Okay je hebt maar 1 sleutelkaart gekregen.
Als ik mn auto uitleen geef ik de reserve kaart mee
Vandaar de verwarring

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 133
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Frankko »

berenburg schreef:Okay je hebt maar 1 sleutelkaart gekregen.
Als ik mn auto uitleen geef ik de reserve kaart mee
Vandaar de verwarring
Sleutel ligt gewoon op de plank als ik hem niet gebruik.

Moet voor een beurt dus zal de batterijen laten vervangen. Heb ook een rammel/klik in het zitvlak wat ze moeten verhelpen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Je hebt wel veel pech met je auto

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 133
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Frankko »

berenburg schreef:Je hebt wel veel pech met je auto
Laatste 10000km nauwelijks meer en hij moet toch voor een beurt. Als hij bij aanvang zo was als nu was ik er tevreden over geweest. Helaas ging er een A4 aan problemen aan vooraf.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht