Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
O bij mij leest hij de borden wel, zelfs van de paralelwegMoet je ipv 120 70 haha
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
O bij mij leest hij de borden wel, zelfs van de paralelwegLink: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalkrvdgaag schreef:Er schijnt een oplossing te zijn voor het gekraak, hiervoor moet de auto 2 dagen naar de dealer, er wordt een soort purschuim bij de as gezet die een hele dag moet uitharden.
Renault werkt met het piepsysteem, als je niet piept gebeurt er niets !
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Is daar een Technical Bulletin van?rvdgaag schreef:Er schijnt een oplossing te zijn voor het gekraak, hiervoor moet de auto 2 dagen naar de dealer, er wordt een soort purschuim bij de as gezet die een hele dag moet uitharden.
Renault werkt met het piepsysteem, als je niet piept gebeurt er niets !
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Da's ook het probleem.............hij kraakt......en piept nietrvdgaag schreef:
Renault werkt met het piepsysteem, als je niet piept gebeurt er niets !
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Zelfde oplossing wordt gebruikt in de Peugeot 308.rvdgaag schreef:Er schijnt een oplossing te zijn voor het gekraak, hiervoor moet de auto 2 dagen naar de dealer, er wordt een soort purschuim bij de as gezet die een hele dag moet uitharden.
Renault werkt met het piepsysteem, als je niet piept gebeurt er niets !
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
brownie schreef:Heb bij mijn Talisman Estate Initiale Paris 200 EDC na 1 jaar en 15dkm op de teller water lekkage via de achterklep als ik de wasstraat door ga, er ligt dan allemaal water op de kofferbak rolhoes.
Auto bij de dealer geweest, krijg nieuwe afdicht rubbers en de klep wordt strakker afgesteld.
Anderen hetzelfde euvel?
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Probleem met stuurbekrachtiging lijkt bekend: accu wordt vervangen.Bassieh schreef:Vandaag onze Talisman opgehaald met de wegsleepdienst. Stuurbekrachtiging had een storing. STOP-lampje en de BACO gingen branden...
Sinds de nieuwe versnellingsbak rijdt de auto ook echt heel erg beroerd. Schiet letterlijk weg met slippende banden bij een beetje gas. Echt niet te doen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met TapatalkGoldvinkie schreef:brownie schreef:Heb bij mijn Talisman Estate Initiale Paris 200 EDC na 1 jaar en 15dkm op de teller water lekkage via de achterklep als ik de wasstraat door ga, er ligt dan allemaal water op de kofferbak rolhoes.
Auto bij de dealer geweest, krijg nieuwe afdicht rubbers en de klep wordt strakker afgesteld.
Anderen hetzelfde euvel?
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Ik had precies hetzelfde issue. Dit had te maken met het rubber wat tussen de achterklep zit én de auto. (net boven de kofferbak "ingang").
Dit rubber zat deels dubbel geklapt waardoor de afdichting niet goed was. Na het een harde ruk aan het rubber zat deze weer netjes op zijn plek.
Ben benieuwd of dit bij jou ook het issue is/was.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Helemaal mee eens. Je bent continu met de instellingen aan het spelen en dat irriteert. Soms gaat ie heel laat en soms veel te snel. Techniek bestaat al heel lang dus geen idee waarom dit bij Renault zo beroerd werkt.MarcelP schreef:Ik heb meer last van water op mijn voorruit. Bij mijn vorige auto heb ik ooit de automatische ruitenwissers aangezet en daar de hele leaseperiode niet meer aangezeten. Bij de Talisman blijf ik constant aan het instellingen knopje draaien, bij motregen heb je een andere instelling nodig dan bij wat grotere druppels. Geen grote ergernis, maar ik vind het stom dat dit niet fatsoenlijk werkt. Waarom belt Renault niet even met Volvo over hoe het moet?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut