larsdijkstra 16v laat ik beginnen om te zeggen dat de auto gewoon heerlijk rijdt en ook genoeg bekijks heeft
.
in het kort wat ik tot nu toe met de auto heb gehad:
- 4 weken geleden auto opgehaald en direct bleek al dat het rechter achter portier niet open ging. Wegens andere afspraken moest ik weg en kon ik de week erna terug om dit te laten maken, ze hebben toen uit een andere Talisman het binnen werk van de deur vervangen en nu werkt dit naar behoren.
Punten die ik tegen kwam tijdens het rijden tussen afhalen en afspraak bij de dealer.
- Bestuurders portier sluit aan de bovenkant en bij het voorscherm niet goed aan.
- Veel irritant aanwezig motorgeluid in de auto komt van linkerkant onder het dashboard vandaan.
- Handsfree functie van de achterklep werkt nooit. Dit is voornamelijk irritant.
- De grootste ergernis is de bluetooth verbinding in de auto die om de x tijd verbreekt en dan weer verbind, zeker omdat ik voor mijn werk geregeld op de weg zit en dan veel bel. Gesprekken worden onderbroken en schakelen over naar de telefoon. Het feit dat Renault Nederland hiervan zegt niks te kunnen doen en ook aangeven dat ze bij de volgende software update niet weten of dit verholpen wordt geeft niet veel vertrouwen.
auto 4 weken in bezit waarvan hij 1.5 week bij de dealer heeft gestaan. Wat is er daadwerkelijk verholpen portier gaat weer open. En ze hebben aan de kant van de motor het beschadigde schutboord vervangen waardoor motor geluid weg zou moeten zijn
het is minder maar nog steeds aanwezig en ik heb er nu om de x tijd een tik bij gekregen lijkt wel vanuit zekeringen kastje te komen.
Bumper is er afgehaald achter om te kijken naar de sensor voor de handsfree functie in combinatie met de trekhaak. Dit in combinatie met de bluetooth verbinding waar ze in overleg met Renault Nederland dan 1.5 week over hebben gedaan, en niet kunnen verhelpen. Blijft nog staan dat de deur nog steeds niet goed is en de auto dus weer terug zal moeten.
al met al nog niet kunnen genieten van de auto en vandaar mijn opmerking richting de lease maatschappij. Klacht ligt nu weer bij Renault Nederland dus ik ben erg benieuwd wat de uitkomst zal zijn.