Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
ik heb een renault laguna uit 2005 het gefaclifte model.
maar zit met het volgende probleem ik krijg mijn radio niet uitgebouwd.
Ben bij de dealer geweest om het met die speciale sleutels eruit te krijgen maar het lukte niet.
Volgens de...
Sinds enige tijd valt onze Laguna soms spontaan uit. Als de auto stationair loopt en je geeft in z'n vrij wat gas valt hij meestal uit. Tijdens het rijden bij het afremmen valt hij ook steeds vaker. Wanneer ik een constante snelheid rij, begint de...
ik heb laatst een renault laguna 2.2 dci
alleen heb hulp nodigg want weet niet percies wat er aan de hand is
omdat er echt pik zwart rook uit de uitlaat komtt waar zou het aan kunnen liggen ?
zouden jullie me aub kunnen helpen...
Onze linker spiegel klapt niet meer in,hoe kan ik in de spiegel kijken zonder de spiegel te breken.
Ik denk dar er gewoon iets los zit,maar kan niet kijken.
ik weet niet hoe ik de klok kan bijstellen van mijn Laguna. In de gebruiksaanwijzing staat dat er 2 knopjes zijn, maar die zijn er niet. Wie weet raad? Bedankt alvast.
Hallo.
ik heb een Renault Laguna I Grandtour (K56) 2.0S 16_V Kat. N7Q-700.
nu is de voorveer gebroken en die moet ik vervangen maar om een nieuwe tehalen moet ik eerst een produktnummer op de veer opzoeken i.v.m kleur zoals de Renault dealer zegt....
Hallo ik heb een laguna van maart 2001 nieuw model .
Het probleem wat zich voordoet is dat de wissers na het aanzetten door blijven vegen ook als ik de schakelaar uitzet, ik krijg ze dan alleen uit als ik de auto uitzet. Ik heb al een nieuwe...
Sinds mei 2008 rijd ik in een nieuwe Laguna Estate, 2.0 dCi Dynamique, automaat. Vanaf de aankoop wisselt het actuele verbruik volgens de boordcomputer plotseling sterk zonder aanleiding. Dus geen heuveltje op en zonder acceleratie of...
Ok, ik begin nu toch al wel een baal te krijgen. 5e dag dat de auto in mijn bezit is, 3e probleem.
Gisteren deed de auto het probleemloos, starten stoppen, geen rare meldingen, niks.
Vandaag heeft ie overdag stil gestaan en alleen wat regen moeten...
Ik vandaag de rechterachterdeur van mijn laguna op kinderslot gedaan en nu wil hij van buiten en van binnen niet meer open.
Voor de kindervergrendeling erop werd gedaan deden de grendels het nog prima.
Sinds een paar dage een raar kloekend geluid , vanuit stilstand en rechtaf gaande hoor ik een klok klok klok geluid en linksaf heel af en toe .
Het betreft een Laguna grand tour uit 2002 met 121.000 op de teller 17Inch velgen .
Nu ben ik bij de...
Mijn Laguna heeft sinds kort kuren met de ramen van de bestuurder en rechtsachter. De ramen gaan maar kleine stukjes open (lees 5 cm) en dan moet ik de schakelaar weer opnieuw overhalen om verder te kunnen zakken en dat iedere 5 cm.
Ik heb een vraag over mijn Renault Laguna II van bj 2001.
Mijn rechter (elektrische) voorraam wil nog maar 2 cm open, en
loopt dan vast.
weet iemand wat dit betekend, en of dit zelf snel te verhelpen is?
Goedenmiddag,wij hebben een 1.8 16v laguna uit 2002 met 105000km op de teller.
Sinds deze week gaat het waarschuwings lampje electronische storing branden als we willen starten.
Het is niet elke keer als we starten ,maar is nu al 2 keer...
Ik ben sinds kort de trotste bezitter van mijn 3de Laguna.
Toen ik deze kocht wist ik dat er een paar kleine probleempjes mee waren, maar ik heb de gok genomen om deze zelf op te lossen of indien niet anders op te laten losssen.
1...
De achterruitewisser van laguna break '98 zit vast; het motertje draait maar de wisser op de acherruit zit vast. ik kan hem met moeite een klein stukje bewegen. de schroef door de ruit heb ik vervangen maar het lijkt of het asje door de ruit vast...
Ik heb een laguna uit 2004 met Climate control. Toen ik deze auto kocht, zat er nog een steun ik voor een carkit. Deze zat naast de paneel van de Climate Control.
Mijn vraag is: hoe kan ik de paneel voor de climate control verwijderen om...
hallo ik heb een laguna van 2002 zonder navigatie, nu kan ik een complete set kopen uit een laguna van 2004,
nu is mijn vraag is dit zo over te zetten of kom ik veel problemen tegen
Kan iemand mij vertellen hoe ik de middenconsole uit elkaar kan krijgen? Ik ben bezig om een dvd systeem in de bouwen, en ik wil de kabels weg werken en aansluiten in de middenconsole maar ik krijg deze niet open. Zo krijg ik ook de...
Hallo Renaultdrivers, ik MOET de koplampen van mijn Laguna 16.16v RXT vervangen wegens verweerde glazen .
De auto is van 1999, en heb hierover al behoorlijk wat gelezen op internet.
Ik mis echter een soort werkplan, en de bijbehorende aanwijzingen...
Mijn lamp werkte niet meer.
In de garage geconstateerd dat de ballast stuk was. Kreeg net telefoon dat ze de ballast niet meer afzonderlijk kunnen bestellen en dus alles vervangen moet worden.
Resultaat 1040 euro voor het stuk alleen,...
Hallo, ik heb een Renault Laguna 3.0 V6 Autom.(2002) gekocht en het probleem is dat de klok niet op de tijd blijft staan als ik de auto uitzet, en het navigatiesysteem blijft na 200 km rijden nog steeds zoeken naar een verbinding (zandloper in...
hallo
is er iemand bekend met het feit dat de spiegels in kunnen klappen wanneer je de auto op afstand sluit
kortom is het mogelijk dat de spiegels automatisch inklappen wanneer ik de auto op afstand sluit ?
Kan iemand ons vertellen hoe ik het beste de rechter spiegel kan openen zonder deze van de auto af te halen .
Ik heb namelijk een defect temperatuur voeler .
Ik zoek dus die voeler dus wie o wie heeft er 1 te koop of weet waar ik deze kan...
Kan iemand ons vertellen wat het verschil is tussen een Cabasse (goed geschreven hoop ik) en een normale radio uitvoering.
Is deze gewoon te wisselen want wij hebben er nu een originele in met LIST onderop .
Het geluid is trouwens perfect maar als...
Hallo,
Ik heb een probleem met de achterruitwisser.deze gingsteeds zwaarder lopen waardoor die van zijn motor schoot.de wisser eraf gehaald om te smeren, is de moer dol die hem op het raam geklemd houdt. Kan het complete systeem nu niet van de ruit...
Hallo daar ben ik weer.
Na de reparatie van mijn koppelingcilinder doet mijn cruise control het niet ik krijg wel de teller in mijn dashboard maar kan niet instellen vanaf het stuur. Het controle lampje brand wel in het dashboard.
De...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum