Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Wie kan me raad/informatie geven m.b.t. het volgende:
'k heb 'n Laguna 1 ph. 2 1.9 dti RXT '99.
De voorschijven en blokken beginnen wat matigjes te worden. :oops: Kan natuurlijk wat aan gedaan worden door nieuwe schijven en blokken...
Tijdens onze zo gewaardeerde vakanties, hebben wij het genoegen op reis te gaan met onze heerlijke caravan.
Aangezien wij van de warmte houden en van rondtrekken, verplaatsen wij ettelijke kilometers met deze combinatie.
Mijn lampje van het dimlicht op het daschboard doet het niet meer. Is dit veel werk om dit te vervangen. Mijn auto renault laguna 1.8 RN. Alvast bedankt
Ik ben nieuw op het forum en wil graag vragen aan de kenners of zij iets weten over de carkit die in mijn recent aangeschafte Laguna zit.
Het betreft een 2,2 DCI Grand Tour Initiale (aug. 2002)
Heb enige tijd met winterbanden (op stalen velg) rondgereden.
Na enige tijd begon bij het wegrijden met enigszins gedraaide wielen het wiel rechts voor vervaarlijk de kraken.
Heb dat euvel toebedeeld aan de andere velgen.
Nu zitten echter de...
Ik wil een carbase radio cd kopen , maar nu zie ik aan de achterkant 2grote contacten zitte die zijn voor de speakers en de voeding / massa daar voor zitten nog een klein en een middelmatig contact
Ik kan echter achter mijn dashboard maar 3...
Motor springt niet aan als hij na even gereden te hebben, afgezet wordt. Moet eerst weer helemaal koud zijn. Houdt ook in als hij op temperatuur komt. BDP-sensor reeds vervangen. 4x bij Renault geweest, niet verholpen.
Volgens het instructieboekje van mijn laguna (2002) is het mogelijk dat de verlichting automatisch aan gaat als de motor wordt gestart. Dit heb ik geprobeerd te activeren maar het lukt me niet. Doe ik iets verkeerd of moet dit door een Renaultdealer...
Ik heb sinds kort een laguna 19 dci expression uit 2002 .(ex lease) .
Ik heb na nu 3000 km zelf gereden te hebben de auto een beurt gegeven
maar hoe zit het met kleppen stellen ?
Heeft de19dci zelf stellende kleppen of moeten deze elke 30000 km...
hallo ik ben nieuw hier en had een vraag omtrent de radio
ik bezit nu ongeveer 2 maanden een grandtour 1.9 dci initiale uitvoering met alles erop en eraan dus ook een mooie radio plus navigatie
ik heb overal boejes van behalve de radio het is een...
Kan iemand mij helpen:
Het dimlicht van mijn renault Laguna1 3.0 doet het niet meer, de zekeringen zijn allemaal ok.
Zo nu en dan knipperde het
Vervolgens viel het complete dimlicht uit (maar ook het verklikkerlampje van stads+dimlicht...
Hallo laguna rijders ik had problemen met de verwarming ,ben ik naar een bekende sloper uit de buurt gegaan en die zei mij dat het kachelblok verstopt zit en dat die moeilijk los te ktygen was ,dus ik heb daar een kachelblok van een laguna 1998...
Heb un vraagje mijn laguna lekt koeivloeistof ontzettend veel je ziet het gewoon deruit lopen langs de multie riem!! weet iemand waar dat vandaan komt is het makkelijk op te lossen??
Ik heb een laguna grand tour 1.8 16v G3 eind 2001. Ik heb laatst gemerkt als ik de klimaat regeling tempratuur op alle beide kanten op 16 graden zet dan wordt alleen de meerijders kant koud en bestuurders kant blijft gewoon erg warm??? Wat kan de...
hallo ik heb een probleem met mijn achterruit verwarming ik heb stroom tot aan het relais maar van af daar doet er niets meer op een of andere manier word het vanaf daar niet doorgegeven naar de verwarmde spiegels en het achterraam heeft iemand enig...
Tijdens de terugrit vanuit Frankrijk kwam ik in een giga file terecht rond Brussel. Na ong. 2 uur file-rijden merkte ik dat bij het opschakelen in de 1e en de 2e versnelling de auto zeer schokkerig op gang kwam.
Echter, op dit moment is er bij het...
Ik ga morgen een auto bekijken en er zit een gas systeem op hebben jullie een ervaring met gas systeem van renault laguna ? zal dat een goeie koop zijn. :!:
Hoi sinds 4 maanden heb ik een laguna grand tour van 2001, toen ik hem kocht zat de ruitenwisser vanachteren vast.
Deze heb ik schoongemaakt, want hij zat vast. (geoxideerd)
Nu heeft hij 3 maanden goed gewerkt, maar doet nu niks meer.
Het motortje...
Ik heb een tchnische vraag. Ik heb een renault laguna uit 1996 (dacht ik) het is een 2,2 ltr diesel. Mijn probleem: na het starten hoor ik een lange tijd een piepend geluid. Volgens mij moet de v-snaar bij de dynamo gespannen worden. Ik heb al aan...
Hallo alle renault rijders, dit is mijn eerste berichtje die ik plaats. Mijn vraag is, ik heb last van koelvloeistof achter mijn achterbank achter de bijrijders stoel. Het lijkt op koelvloeistof maar ik vraag mijn af hoe dit hier komt.
Ook gaat...
Hallo, kent iemand van jullie het volgende probleem?
Het bedieningspaneel + de display van de electronische climate control werkt wèl maar de blower doet niets meer.
Ik kan alle functies aan en uitzetten, dit verschijnt ook op het display maar...
Ik wil een JVC radio inbouwen en heb daarvoor ook de speciale adapter KS-RC106 voor mijn Laguna II (2001).
De aansluiting achter het display heb ik kunnen maken, maar aan de kant van de kabels die bij de radio aangesloten moeten worden, zit...
Tweede keer dat dit probleem op is getreden met een lease renault laguna II. 88kw 120 pk prestige. Vanochtend in duitsland met pech langs de weg, moest opgehaald worden met vrachtwagen. Begint met branden electrische problemen, indicatie midden...
Ik ben van plan een gebruikte Laguna van 2001 of 2002 te kopen en wil eigenlijk een Dynamique uitvoering hebben. Alleen heb ik het niet zo op die erg brede 17 wielen van dat type v.w.b. de wegligging. Heeft hier iemand ervaringen mee of moet...
Ik heb een Laguna uit 1997 en heb last van binnenstromend regenwater bij een flinke regenbui. Het water komt binnen via de deuren (beiden achterdeuren en passagiers voorzijde). Zijn er meer mensen met dit probleempje en heeft iemand hier een...
hallo wie kan mj helpen?
het display van mijn radio , navi systeem doet het maar voor de helft.
bv bij radio 3 fm zie je een halve 3 fm. als ik de verwarming aan zet begint het gedeelte dat je niet ziet te flikkeren en wil het terug komen maar dat...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum