Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hm, op de tomtomt site lees ik dit: https://nl.support.tomtom.com/app/answe ... rsteund%3F
En toch kon ik afgelopen zomer in Engeland probleemloos Traffic via TMS krijgen. Alleen in Nederland, Duitsland, Zwitserland en Italië niet ...
Ik heb ook sinds enkele maanden dit probleem. Qua timing lijkt het te maken te hebben met de gps rollover, sindsdien is het om de week of zelfs vaker resetten om rds Tmc weer te laten werken. Om gek van te worden.
TomTom support wijst door naar Renault, Renault snapt er helemaal niets van. Het lijkt me een softwareprobeem in de TomTom. Zouden ze ooit naar de klachten van hun klanten luisteren?
ericm schreef:Hm, op de tomtomt site lees ik dit: https://nl.support.tomtom.com/app/answe ... rsteund%3F
En toch kon ik afgelopen zomer in Engeland probleemloos Traffic via TMS krijgen. Alleen in Nederland, Duitsland, Zwitserland en Italië niet ...
Als ik inderdaad de 'reset-methode' gebruik heb ik weer (soms voor meerdere dagen) TMC
Net contact gehad met TomTom, ze bevestigen eindelijk dan ze een probleem hebben. Komt inderdaad door de gps rollover, en ze verwachten in “enkele weken” een update.
Hoop dat er een update komt die werkt.. begint aardig irritant te worden, en dat terwijl ik net weer betaald had voor nieuwe updates. Misschien moet ik ook maar eens gaan bellen...
Ik had hetzelfde probleem; verkeersinfo kwam niet meer door. Ik heb eerst contact opgenomen met Tom Tom en die verwezen mij naar de Renault dealer. Helaas konden zij mij ook niet helpen (de dienst wordt niet meer geleverd). Toch weer contact opgenomen met Tom Tom en uiteindelijk adviseerde zij mij om de geheugenkaart te wissen en alles opnieuw te installeren. Dit heeft het probleem opgelost.
Hallo, ook ik heb sinds 2 maanden een Renault Scenic III (2011) met dezelfde TMC storing.
Wat bij mij nu sinds een paar weken lijkt te werken is het volgende: eerst eenmalig TMC weer herstellen zoals eerder voorgesteld, daarna eerst de radio uitzetten voordat je de auto uitzet met de stopknop. Daarna de keycard uit de auto halen en de auto verlaten en afsluiten.
Een volgende keer de radio dus pas weer aanzetten nadat je de auto gestart hebt.
Ik ben benieuwd of dit ook bij anderen gaat werken.
Grtz. John
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb al wat lopen zoeken op dit forum nadat carminat gebruikers melden dat ze ineens geen gps lock hebben en op een vreemde plek staan. Zo sta ik ook ineens 20 kilomter naar het oosten. Bij gps status geen enkele sateliet lock Dus ik dacht GPS...
Ik merkte vandaag dat ik geen GPS-signaal meer heb in de auto voor de navigatie.
Ik heb enkele weken geleden een tweedhands kastje in de auto geplaatst waarin je ook het kaartje van de navigatie plaatst en waar ook de USB-poort in zit omdat...
Ik heb via RLink mijn TomTom Live verlengd, maar heb na nu na een week nog steeds geen actuele verkeersinformatie zichtbaar in RLink. Mijn dealer verwijst me naar TomTom, maar daar kom ik ook niet verder, behalve een oneindige chatbox. Ik ben een...
Ik heb een Renault Captur gekocht uit 2018 met TomTom navigatie versie v990v8348.
Wat moet ik doen om hier de meest recente kaart op te krijgen?
Moet ik hiervoor een abonnement afsluiten bij Tomtom?
Heeft iemand een instructie voor het updaten van...
Hallo,
Betreft Renault Megane Coupe Cabrio 2012.
Twee knopjes (Repeat en Light) op het centrale bedieningspaneel van TomTom (met joystick ) reageren niet.
Als ik ze probeer in te drukken gebeurt er niets, ze lijken muurvast te zitten.
Iemand enig...