TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets

JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Hij staat bij mij nu ook bij de producten, ben hem nu aan het downloaden. Ben heel benieuwd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Veldmuis
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2018 13:57
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Veldmuis »

Bij mij staat hij sinds vandaag ook bij "produkten" maar ik kan hem niet downloaden.
Ik heb niets staan bij "Update"
Dus ik wacht nog maar ff af.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

@veldmuis, hij komt niet bij updates. Je moet de kaart aanvinken en dan op synchroniseren klikken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Veldmuis
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2018 13:57
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Veldmuis »

@Jurjo, bedankt, ik zag hem eerst niet want hij staat helemaal onderaan de lijst
hij is nu bezig

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Er staat een Europa kaart V1000 voor 34.90. Weet er iemand of dat een echte kaart is?? AUB

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Ongelofelijk, maar V 1000 staat er in, in het navigatiesysteem. Bij 'mijn producten' is het vinkje wel weer weg maar dat maakt mij niet uit. Hij zit in de auto!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

Theo-R-link schreef:Er staat een Europa kaart V1000 voor 34.90. Weet er iemand of dat een echte kaart is?? AUB
Dat is de kaart van uitsluitend West-Europa (25 landen). De grote kaart van Europa (45 landen ) kost € 69,90. Als je die kaart op de SD kaart hebt staan kan je de andere er niet bij zetten. Dan krijg je de volgende melding: Onvoldoende vrije ruimte op de SD-kaarten.
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erike1
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 apr 2015 15:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Erike1 »

Ik wil net versie 10.0 erop zetten, maar lukt niet echt. Heb het volgende probleem. Bij product beheer en dan de sd kaart staan heel veel dingen. Waaronder een niet aangevinkte oude kaart en een niet aangevinkte versie 10. Versie 9.95 is echter geïnstalleerd en staat erop. Ik kan dus versie 9.95 nergens uitvinken. Als ik nu versie 10 aanvink en synchroniseer dan zegt de toolbox dat mijn kaart up to date is. In de auto staat da nog steeds versie 9.95 erop. Iemand enig idee hoe ik versie 10 erop krijg??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



cacofant
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 30
Berichten: 117
Lid geworden op: 27 nov 2017 06:27
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door cacofant »

Hier alweer het zelfde probleem. Na drie maanden bezig te zijn geweest om v995 erop te krijgen, krijg ik nu v1000 er niet op..

Zie foto's.. bij insteken zogenaamd bijgewerkte kaart, is er een update gefaald melding. In de store staat gewoon de v1000 kaart (volgende foto), mijn kaarten zijn echter nog steeds v995 (foto daarna). RLINK heeft de laatste versie
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Renault Zoe Q210 - 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erike1
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 apr 2015 15:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Erike1 »

Weet iemand het volgende?

Als ik mijn auto uit de rlink store haal en daarna op nieuw toevoeg ben ik dan alles kwijt of ik dan nog gewoon alles erin staan! Ik dacht als ik dat nu eens doe dan staan de oude kaarten wel tussen mijn producten! Maar ben bang dat als ik de auto weg haal dat ik alles kwijt ben

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



cacofant
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 30
Berichten: 117
Lid geworden op: 27 nov 2017 06:27
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door cacofant »

Volgens mij heeft dat geen gevolgen.. heb ik al een paar keer gedaan... niet dat het dan wel werkt overigens..
Renault Zoe Q210 - 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Vandaag ook maar eens V10.00 geïnstalleerd. Ging een beetje vreemd. Bij beheren stand alleen V10.00 in de lijst. Geen 9.95 meer. V10.0 was niet aangevinkt. Sync gedraaid. Daarna stonden 9.95 en 10.00 ongevinkt in de lijst. Update uitgevoerd om 9.95 fysiek van de SD-kaart te verwijderen.
Daarna 10.00 aangevinkt en weer updates gestart. Ik ontving 2 downloads. Een kaart en een update. Volgens producten beheren zou 9.95 (en niet 10.00) op de SD-kaart staan. In de auto blijkt het toch 10.00 te zijn. Ben benieuwd bij de volgende kaart update.
Groeten, Jo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Bij ons ook de TT versie 1000 in de auto, maar ik heb verdrongen hoe ik het voor elkaar gekregen heb..... :shock:
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



cacofant
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 30
Berichten: 117
Lid geworden op: 27 nov 2017 06:27
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door cacofant »

Zou graag weten hoe je het voor elkaar gekregen hebt
Renault Zoe Q210 - 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Vorige week schreef ik: 'Er staat een Europa kaart V1000 voor 34.90. Weet er iemand of dat een echte kaart is?? AUB'
Noudje antwoordé: 'Dat is de kaart van uitsluitend West-Europa (25 landen). De grote kaart van Europa (45 landen ) kost € 69,90. Als je die kaart op de SD kaart hebt staan kan je de andere er niet bij zetten. Dan krijg je de volgende melding: Onvoldoende vrije ruimte op de SD-kaarten.'
Daar deze kaart voor mij interessanter is (prijs en maar voor één jaar, wat gezien mijn ouderdom (81) beter is, ) stelde ik de vraag ook aan Renault. Vanmorgen belde een heel vriendelijke mijnheer van de klantendienst en zegde dat dit zonder problemen zou lukken. Dus aangekocht en dadelijk begon hij te downloaden. 43 minuten. Alles liep goed, dus... op het eind kwam er 'geheugen te kort op SD kaart. Terug naar klantendienst gebeld, zelfde mijnheer belde terug. Hij bleek er iets van te kennen, want ging zelfs in mijn Rlink store, en hielp mee de vorige kaart te verwijderen, zodat er meer plaats was. Toolbox verwijderd en terug geinstalleerd, en hij begon opnieuw de kaart te laden tot en met 100%. Maar voor ik de kaart kon verwijderen kwam er: er is iets mis met uw geheugenkaart, verwittig klantendienst. En plots begon hij terug 'iets te doen' dus 'hou geheugenkaard aangesloten. Weer een kwartier laden, bericht ALLES OK! HOERA, naar de auto: vraag: er is een update, installeren? Ik JA, effe een gele lijn, update mislukt. Terug personeelsdienst verwittigd, dus afwachten maar.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Theo-R-link, er staat bij mij meestal dat de update is mislukt, nadat het een tijd heeft geduurd en de gele lijn 'klaar' is maar het staat er dan allemaal wel goed in en daar gaat het mij om. Je moet daar maar eens naar kijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Er komen geen kaarten tevoorschijn. Dus als het al gelukt is, kan ik er niets mee doen. Hij is nu weer aan het downloaden. Misschien derde keer, goede keer?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Ik heb altijd van mijn Sd kaarten een back-up gemaakt met Rlink explorer, maar weet niet volledig meer hoe dat gebeurde. Ik weet nog dat je de tomtom files moest kopiëren naar een map op je computer dan op Build New Sd card. Maar dan weet ik niet meer wat je moet doen? Hij begint van zichzelf te formateren, maar vraagt niet naar de kaarten? Is er iemand die het nog wel weet?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erike1
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 apr 2015 15:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Erike1 »

Vandaag 2 contact gehad met Renault! Eerste keer als tip gekregen om Chrome te gebruiken! Helaas werkte dat niet! Nu weer gebeld en ze gaan het nu doorspelen naar ern andere afdeling! Ze gaan nu in mijn rlink store kijken waar het probleem ligt! Hopelijk volgende week meer nieuws en versie 10 van de kaarten op mijn rlink

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Bij mij hetzelfde ik moet volgende week naar de dealer! Nochtans was de man die mij hielp goed bij de zaak. Waar zit het probleem? Wie weet dat.
Het zou simpeler zijn als men zijn oude kaart bij de dealer kon inleveren, en dan betalen voor de nieuw kaart.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Begrijpen doe ik het niet. Ik heb vroeger een losse GPS gehad. Mijn dochter heeft de vorige GPS die er bij Renault in zat. Ik ken mensen met andere toestellen, geen van allen begrijpen hoe het kan dat het bij Rlink nog zoveel problemen geeft. De kinderziekten moeten er toch allang uit zijn?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

ik heb hem nu ruim 3 jaar, waarvan in de 1e jaren het doffe ellende was. Het is behandeld via Frankrijk tot in Portugal waar het 'hoofdbureau' van R-link schijnt te zitten. Uiteindelijk een nieuw R-link systeem erin gezet wat niet heeft mogen baten. Een nieuw account aangemaakt en uiteindelijk gaat het nu met de laatste versies redelijk goed. Ze komen er in maar net als @Marguerite zegt 'ik heb verdrongen hoe ik het voor elkaar heb gekregen'. Het is niet uit te leggen na al die handelingen. Het gaat dus niet zonder slag of stoot maar ben er niet meer een week mee bezig, nu ongeveer een paar uren en ben dan toch blij als de nieuwe versie er in zit.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Als je iets anders (computerprogramma's bv) tik je op download en dan kan je dat eerst opslaan en daarna installeren. Mijn vroegere GPS die downloade de nieuw kaarten op de computer, maakte dan de GPS leeg, en installeerde dan de nieuw kaarten. Dat was een toestelletje van 200 FRANK, en had levenslange garantie voor nieuwe kaarten. Er is wel, tenminste wat Belgie betreft, één zeer grote vooruitganng, toen ik 4 jaar geleden contact had met de klantendienst, was het duidelijk dat de man het in Keulen hoorde donderde. Nu weet die man zéér goed wat hij doet, neemt zelfs de computer over. Maar ook dat mocht niet baten, dus volgende week naar de dealer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



lexs
Lid
Lid
Posts in topic: 45
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 apr 2017 23:33
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door lexs »

Ik heb die 1000 kaart al een week in mijn lijst producten staan, maar wat ik ook probeer "de service is niet beschikbaar. Probeer het later nog een keer".
Ik denk dat ze met "later" eigenlijk bedoelen "over een maand of zo". Franse slag, heet dat geloof ik.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Leo1959
Lid
Lid
Posts in topic: 22
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 mar 2018 10:02
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Leo1959 »

#lexs
Ik heb die melding bijna een jaar gehad. Is uiteindelijk opgelost door de dealer. Auto heeft er drie weken gestaan, het bleek uiteindelijk een fout in een server van de r-link store te zijn. Bij mij werkt alles nu perfect
Renault twingo 3 expression 70pk, wit met striping
Renault Captur intens Tce140 EDC GPF, pack camera en pack navigatie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



lexs
Lid
Lid
Posts in topic: 45
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 apr 2017 23:33
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door lexs »

Nou, ik heb net een jaar contact met Renault Nederland achter de rug, want het heeft bij mij nog nooit goed gewerkt. Uiteindelijk 2 maanden geleden een nieuwe SD kaart gekregen - dat zou het (eindelijk) moeten oplossen. Blijkbaar niet dus.

Ik geef het nog een week, dan ga ik maar weer eens bellen.

Wat een ongelofelijk gepruts is dit.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Leo1959
Lid
Lid
Posts in topic: 22
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 mar 2018 10:02
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Leo1959 »

Bij mij had het echt te maken met een foute parameter ergens op een Franse server
Renault twingo 3 expression 70pk, wit met striping
Renault Captur intens Tce140 EDC GPF, pack camera en pack navigatie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erike1
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 apr 2015 15:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Erike1 »

Het is eindelijk gelukt om versie 10 er op te krijgen.
Werd gebeld vandaag door Renault en die hadden een paar tips.
Als je kaart 9.95 er niet tussen staat om uit te vinken download dan eerst iets gratis uit de store, bv de klok. Doorloop de stappen en de synchroniseer dan. Wanneer je nu naar app beheer gaat staan de kaarten er en kan je versie 10 aanvinken en synchroniseren. Duurt even maar dan heb je ook wat.
Gebruik wel chrome en in incognito modus.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Corner
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 46
Berichten: 118
Lid geworden op: 04 jul 2017 20:16
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Corner »

Bij mij wilde hij ook de kaartversie V1000 maar niet op het systeem zetten.... Na een app (BV KLOK) in het kopje beheer uit en aangezet te hebben, lukte het ineens wel...
Eigenlijk wist ik dit nog van de vorige keer, maar met bericht hieronder had ik de juiste trigger. Thanks... ik kan met een gerust gevoel en een nieuwe kaart en R-link update richting Italië.
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Allemaal adviezen die ik vroeger ook kreeg en allemaal niet hielpen zowel de downloads als Chrome incognito. Dagen, weken mee bezig geweest, tevergeefs. Nu ook niet meer nodig want het gaat nu redelijk zoals het moet(voor dit moment...).
Maar wel lekker @Erike1 dat het voor jou wel gelukt is op deze manier.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Intens
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 apr 2018 15:27
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Intens »

Op de PC moet je thuis de R-Link-TOOLBOX installeren!
Zorg dat je het SD kaartje aansluit op de PC. Deze herkent het nummer en met een muisklik kun je de vereiste code plakken in de Toolbox software op de PC. Deze Toolbox houdt precies bij of en voor jou een update is van de geïnstalleerde kaart of van een aangekochte app.
Als je de R-link-toolbox niet installeert, krijg je helaaas nooit een update.
Maak eerst een account aan in My Renault

PRESENTATIE R-LINK
Afhankelijk van de versie van uw R-LINK heeft u één van onderstaande twee tools nodig om een persoonlijke account aan te maken en uw producten te beheren.
Zodra uw persoonlijke account is aangemaakt, krijgt u door welke tool u dient te gebruiken.

R-Link Toolbox

Dit systeem heeft u nodig om uw persoonlijke account voor de R-LINK Store te creëren, om de in de R-LINK Store gekochte producten te downloaden op een SD-kaart of een USB-stick, om gratis updates van uw producten te downloaden en om de producten die u al heeft te beheren.

Met dit systeem kunt u ook alle producten downloaden die u eventueel bij uw dealer koopt.

Download de software voor Windows Of MAC.

Download de software voor R-LINK 2 om Windows Of MAC.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



lexs
Lid
Lid
Posts in topic: 45
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 apr 2017 23:33
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door lexs »

Intens schreef:Op de PC moet je thuis de R-Link-TOOLBOX installeren!
Zorg dat je het SD kaartje aansluit op de PC. Deze herkent het nummer en met een muisklik kun je de vereiste code plakken in de Toolbox software op de PC. Deze Toolbox houdt precies bij of en voor jou een update is van de geïnstalleerde kaart of van een aangekochte app.
Als je de R-link-toolbox niet installeert, krijg je helaaas nooit een update.
Maak eerst een account aan in My Renault

PRESENTATIE R-LINK
Afhankelijk van de versie van uw R-LINK heeft u één van onderstaande twee tools nodig om een persoonlijke account aan te maken en uw producten te beheren.
Zodra uw persoonlijke account is aangemaakt, krijgt u door welke tool u dient te gebruiken.

R-Link Toolbox

Dit systeem heeft u nodig om uw persoonlijke account voor de R-LINK Store te creëren, om de in de R-LINK Store gekochte producten te downloaden op een SD-kaart of een USB-stick, om gratis updates van uw producten te downloaden en om de producten die u al heeft te beheren.

Met dit systeem kunt u ook alle producten downloaden die u eventueel bij uw dealer koopt.

Download de software voor Windows Of MAC.

Download de software voor R-LINK 2 om Windows Of MAC.
Heel attent van je dat je beschrijft hoe het zou moeten werken. Ik denk dat dat oud nieuws is, omdat de meeste van ons dat wel weten.

Het vervelende is dat het voor geen meter werkt. Noch in de toolbox, noch in je R-link store-account is een correcte weergave van wat er op je SD kaart staat. Je kunt aan- en uitvinken wat je wilt, het systeem doet wat het goed vindt en dat is vaak iets heel anders dan wat je, mede op grond van wat jij hierboven beschrijft, zou verwachten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Intens
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 apr 2018 15:27
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Intens »

Bij mij werkt het echter helemaal perfect.
Maar ik heb wel even wat moeten zoeken en proberen. De menu's en de beschrijvingen zijn niet altijd voor iedereen duidelijk.
In het menu van R-Link staat "mijn producten". Daar kun je aan en uitvinken, mits de sd-kaart in de pc zit.
suc6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Als het zo simpel was zou Renault je niet naar de dealer moeten sturen, zoals bij mij en vele anderen al gebeurd is. En wat de verwittiging van updates langs de toolbox betreft. Ik, en veel anderen hier, krijgen vaak dat je systeem update is, maar als je naar de Rlink store gaat, blijken er toch updates te zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



lexs
Lid
Lid
Posts in topic: 45
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 apr 2017 23:33
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door lexs »

@Intens: Je bent echt de eerste waarvan ik hoor dat het werkt. Ik denk dat je enorm boft. Ik wou dat ik wist hoe ik jouw situatie kon kopieren.

Of eigenlijk dat Renault wist hoe ze dat konden kopieren. Ik ben namelijk al een jaar met ze in de weer, iedere keer hebben ze weer iets nieuws wat ik kan proberen, daar ben ik dan weer een avondje zoet mee. Tot nu toe zonder resultaat.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht