TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Twee opmerkingen:
1. Ik las afgelopen week iets over Ford auto's die geleverd werden met een 4 jaar oude kaart. Renault lijkt niet uniek.
2. Op de Rlink website staat opeens een nieuwe kaart terwijl de met V1000 vermelde kaart verdwenen is. De nieuwe kaart is 4.518 Mo groot. Helaas geen versie nummer vermeld. Weet iemand nog de grootte van de V1000 kaart?
Gr. Jo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

@seegersj, 4323,5 Mo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

seegersj schreef:Twee opmerkingen:
1. Ik las afgelopen week iets over Ford auto's die geleverd werden met een 4 jaar oude kaart. Renault lijkt niet uniek.
2. Op de Rlink website staat opeens een nieuwe kaart terwijl de met V1000 vermelde kaart verdwenen is. De nieuwe kaart is 4.518 Mo groot. Helaas geen versie nummer vermeld. Weet iemand nog de grootte van de V1000 kaart?
Gr. Jo
1. Renault is zeker niet uniek met geen, late en dure updates, het is ook schandalig dat automerken daar mee weg komen je betaald vaak fors voor de navigatie optie.

2. Inderdaad het versie nummer is weer weg, in een mail van een aantal maanden geleden liepen ze zichzelf op de borst te kloppen dat het een verbetering was door dat de kaartversie er achter vermeld stond maar dat is nu dus al weer weg. Het blijven toch een stel idioten daar in Frankrijk.
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

eijsdenm
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2018 07:08
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door eijsdenm »

Ik heb nu kaart Europe v1010.v8935!
Dat werd wel tijd!!!
4736A08D-6D19-4E5B-917C-6A765745CA4F.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Captur TCe 120 automaat 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HenkRenting
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 44
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:06
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door HenkRenting »

Da's R-Link 1 toch, neem ik aan?
Als ik inlog krijg ik een melding van updates en als ik doorklik zie ik een update naar v1000 klaar staan. Dat gaan we niet doen, want ik heb nu een kaart met v1005 (van dealer gekregen).
Op de SD kaart zie ik nu alleen kaart v1000 (met versienummer) aangevinkt staan.
Geen andere kaarten (al dan niet aangevinkt).
Gaat weer lekker dus.

Mss moet ik eerst "updaten" via de R-Link Store naar v1000 (downgraden dus in feite) voordat ik v1010 aangeboden krijg?

Kregen jullie een updatemelding toen je inlogde in de R-Link Store of heb je het zelf moeten ontdekken?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Ik krijg al een hele tijd een update aangeboden voor een landenkaart. Die is nu verdwenen. Ik ontving nog wel de melding van een update.
Zo meteen ga ik mijn SD-kaart weer backuppen en de nieuwe kaart installeren.
PS Er staat nog altijd geen versie nummer bij de aangeboden nieuwe kaart.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Oeps, RLink begon spontaan te downloaden. Ik heb niets gedaan en kon nog geen verse backup maken.
Ben benieuwd wat er dadelijk anders is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016 11:17
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

Nou net de update gehad en een herstart van de R link 1 in de auto.
En de versie is PUH
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Mijn download ging bij 99% fout. Daarna een sync uitgevoerd met de nieuwe kaart. Download opnieuw gestart. Dit ging goed.
Na een backup gemaakt te hebben SD-kaart in auto gestoken. Er werd eerst een update uitgevoerd en daarna bleek de kaart Europa op 10.5 te staan. Toch wel een deceptie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Hoe kan het dat er twee verschillende kaartversies worden geïnstalleerd? Tijd voor een telefoontje richting Renault.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

#eijsdenm
Welke versie Rlink heb je? Volgens Renault is 10.5 de hoogst mogelijke versie voor Rlink-1.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

eijsdenm
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2018 07:08
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door eijsdenm »

Rlink 1! Begon vanochtend automatisch te downloaden in de app op mijn pc. Na downloaden de sd-card in de pc gestopt, waarna de kaart werd bijgewerkt. Duurde beide plm 12 minuten.
Captur TCe 120 automaat 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Helaas zie ik alleen maar deze mededeling al 1 1/2 week in mijn scherm als ik de 'verplichte' systeem update wil doen.

De service is tijdelijk niet beschikbaar, probeer het later opnieuw.

Ook bij het synchroniseren van mijn nieuwe kaart die idd bij mijn producten staat krijg ik dit te lezen. Klantrelaties gebeld, die altijd reageren als of dit een nieuw verschijnsel is terwijl ik het de afgelopen 4 jaar al meerdere keren heb gehad, en die gaan het bekijken. Binnen 5 werkdagen kan ik een antwoord verwachten.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Luc Weide
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 334
Lid geworden op: 06 aug 2014 14:47
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Luc Weide »

De service is tijdelijk niet beschikbaar, probeer het later opnieuw
.

Heb ik ook een aantal keren gehad in da afgelopen 4,5 jaar.

Dat doe ik dan METEEN nog een keer helemaal opnieuw.

Dus SD kaartje uit de iMac, SD kaartje er weer in
En dan ging het altijd in 1 x helemaal automatische goed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

@LucWeide, zoals ik al schreef, dit doe ik al 1 1/2 week en meerdere keren per dag.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

edan2124
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 47
Lid geworden op: 07 aug 2017 21:56
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door edan2124 »

ik heb net een update gedaan en ik heb 10.10v 8935
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Captur 2 INITIALE PARIS Two-tone Bleu Iron / Noir Etoilé Bekleding rundleder 'Initiale Paris Noir, voorruitverwarming ,10,25 TFT scherm, Highway and Traffic jam companion ,Dakrails, Draadloze oplader voor smartphone,Semi- elektrisch wegklapbare trekhaak 13-p,Sportpedaalset

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

gefeliciteerd. Ik heb het vanmiddag al 15 keer geprobeerd met 3 verschillende browsers maar de service is nog steeds niet beschikbaar.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Captur90
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 5
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 apr 2018 19:13
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Captur90 »

De "nieuwe" kaartversie v1010 v8935 is er eindelijk ... zonder problemen gedownload en teruggeplaatst in de wagen, zoals hier al opgemerkt staat die in "mijn produkten" maar zonder versieaanduiding.
Wanneer het sd kaartje wordt aangesloten op de PC via RlinkToolbox begint het downloaden automatisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Ik heb geen PC maar een iMac.
Denk ook zolang de ‘verplichte update’ niet geïnstalleerd kan worden dat de kaartupdate ook niet lukt. Service blijft ‘niet beschikbaar probeer het later opnieuw’. Stop nu even na een hele middag gefrustreerd bezig te zijn geweest.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



lexs
Lid
Lid
Posts in topic: 45
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 apr 2017 23:33
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door lexs »

JurJo schreef:Helaas zie ik alleen maar deze mededeling al 1 1/2 week in mijn scherm als ik de 'verplichte' systeem update wil doen.

De service is tijdelijk niet beschikbaar, probeer het later opnieuw.

Ook bij het synchroniseren van mijn nieuwe kaart die idd bij mijn producten staat krijg ik dit te lezen. Klantrelaties gebeld, die altijd reageren als of dit een nieuw verschijnsel is terwijl ik het de afgelopen 4 jaar al meerdere keren heb gehad, en die gaan het bekijken. Binnen 5 werkdagen kan ik een antwoord verwachten.....
Dit heb ik ook bij elke update. En nu dus al een aantal weken. Ik heb het een beetje opgegeven met de R-link.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Update hier ook zonder problemen verlopen.
Versie 1010 v 8935
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Voor de mensen die problemen hebben met service tijdelijk niet beschikbaar:

Als eens geprobeerd de auto helemaal af te melden op de Rlink website en daarna nieuw aanmelden?
Ik heb in het verleden ook zo'n probleem gehad en meen dat dat toen de oplossing was.
Gr. Jo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Ik heb vanavond een nieuw account aangemaakt en moest daarbij mijn auto opnieuw aanmelden waardoor mijn oude account automatisch werd verwijderd.
Allemaal tevergeefs geweest.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MaHeDu
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 78
Lid geworden op: 29 nov 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door MaHeDu »

Net update gedraaid voor de Clio. Nou liep ik wel een versie achter met updaten alleen nu zie ik versie Europe V1005.V8811 staan en niet v1010.xxxx. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Rlinkstore geeft aan dat ik helemaal up-to-date ben.
Vr. Gr.
Marcel

Je kunt je ergeren aan van alles en nog wat, maar je bent het niet verplicht :wink:
-----
Renault Clio V TCE 100 Bifeul Intens met Easy Life Pack, Pack Easy Link, Pack Style Intens Noir (bj 2020), Blanc Glacier
Renault Espace V dCi 130 Intens(!) (bj 2016) Gris Platine R-Link2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

dat geeft de r-link toolbox ook bij mij aan dat ik up to date ben terwijl ik nu 'n kaart achter loop.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Zou het nog iets uitmaken of je de update bij abonnement krijgt of dat je m in de store koopt? :shock:

Geen idee. Ik heb abonnement. En dus zonder problemen in de auto nu.....
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

ik heb ook al jaren dat abonnement. Het lukt nog steeds niet. Nog steeds is de server niet beschikbaar. Lijkt mij toch sterk dat ik naar een andere computer moet om te proberen. Er zijn toch meer mensen met een iMac

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MaHeDu
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 78
Lid geworden op: 29 nov 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door MaHeDu »

MaHeDu schreef:Net update gedraaid voor de Clio. Nou liep ik wel een versie achter met updaten alleen nu zie ik versie Europe V1005.V8811 staan en niet v1010.xxxx. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Rlinkstore geeft aan dat ik helemaal up-to-date ben.

De kaart die in de Rlinkstore staat is groot 4.518 Mo. Er staat geen versienr bij.
Het rijtje met kaarten en versienummers is überhaupt helemaal verdwenen. In het verleden zag ik bijvoorbeeld de kaarten 985, 990 e.d. staan. Nu niet meer.

Nog een keer systeem bijgewerkt nog steeds geen V1010,xxxx :oops:


Mijn abonnement verloopt over 415 dagen
Vr. Gr.
Marcel

Je kunt je ergeren aan van alles en nog wat, maar je bent het niet verplicht :wink:
-----
Renault Clio V TCE 100 Bifeul Intens met Easy Life Pack, Pack Easy Link, Pack Style Intens Noir (bj 2020), Blanc Glacier
Renault Espace V dCi 130 Intens(!) (bj 2016) Gris Platine R-Link2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ns_joep
Lid
Lid
Posts in topic: 30
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 aug 2016 09:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door ns_joep »

Bij mij ook Europe V1005.v8811
En bijgewerkte kaart, althans in mijn rij-omgeving.
Renault Clio E-Tech Full Hybrid 140 - R.S. Line
06-07-2022 : Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Tja en onze grote Renaultbaas Carlos Ghosn viert vakantie in Japan. Behind bars.
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



groen_duiven
lid
lid
Posts in topic: 75
Berichten: 134
Lid geworden op: 13 mei 2016 22:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door groen_duiven »

Bij mij geen problemen.
Update gedaan.
SD in de auto. Daar eerste melding over software update, na herstart nieuwe kaart en dat is V1010
Renault Clio Estate Energy dCi 90 Dynamique eco2 (met R-Link en achteruitrijcamera)
Applicatie: 11.346.3206684-8060 GPS: 2.18.911.318008
Kaart: Europe v11.05

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door RenaultCaptur »

Eh na de update heb ik versie1011.....
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Veldmuis
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2018 13:57
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Veldmuis »

Ik heb de update ook uitgevoerd, en ook kaart 1011, om precies te zijn v1011.v9022
Je moet je weinig aantrekken van de meldingen die je krijgt over welke update enzo, want hier klopt niets van.....

Zorg dat Rlink geinstalleerd is, en doe de sd-kaart in je pc (eventueel opnieuw opstarten)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door RenaultCaptur »

1011 is volgens TomTom in juni 2018 uitgegeven. Net geen half jaar oud .....
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016 11:17
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

Dit is de melding als ik kijk bij mijn producten in de r-link store en dan kies voor Mijn apps beheren.

R-LINK STORE - FOUTMELDING
Exception serveur :

(500 500 TECHNICAL_ERROR)


stackTrace :

(org.apache.tapestry5.ioc.internal.OperationException: 500 500 TECHNICAL_ERROR at org.apache.tapestry5.ioc.internal.OperationTrackerImpl.logAndRethrow(OperationTrackerImpl.java:121) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.OperationTrackerImpl.invoke(OperationTrackerImpl.java:88) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.PerThreadOperationTracker.invoke(PerThreadOperationTracker.java:87) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.RegistryImpl.invoke(RegistryImpl.java:1124) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementResourcesImpl.invoke(ComponentPageElementResourcesImpl.java:146) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.triggerContextEvent(ComponentPageElementImpl.java:1058) at org.apache.tapestry5.internal.structure.InternalComponentResourcesImpl.triggerContextEvent(InternalComponentResourcesImpl.java:302) at org.apache.tapestry5.internal.services.PageActivatorImpl.activatePage(PageActivatorImpl.java:34) at $PageActivator_af84c110df4786.activatePage(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.PageRenderRequestHandlerImpl.handle(PageRenderRequestHandlerImpl.java:57) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$38.handle(TapestryModule.java:2222) at $PageRenderRequestHandler_af84c110df4787.handle(Unknown Source) at $PageRenderRequestHandler_af84c110df4726.handle(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.ComponentRequestHandlerTerminator.handlePageRender(ComponentRequestHandlerTerminator.java:48) at org.apache.tapestry5.services.InitializeActivePageName.handlePageRender(InitializeActivePageName.java:47) at $ComponentRequestHandler_af84c110df4727.handlePageRender(Unknown Source) at net.awl.appshop.lsf.tapestry.security.filter.PageProtectionFilter.handlePageRender(PageProtectionFilter.java:66) at $ComponentRequestFilter_af84c110df4723.handlePageRender(Unknown Source) at $ComponentRequestHandler_af84c110df4727.handlePageRender(Unknown Source) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.filters.Log4jFilterTapestry.handlePageRender(Log4jFilterTapestry.java:44) at $ComponentRequestFilter_af84c110df4724.handlePageRender(Unknown Source) at $ComponentRequestHandler_af84c110df4727.handlePageRender(Unknown Source) at $ComponentRequestHandler_af84c110df46e3.handlePageRender(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.PageRenderDispatcher.dispatch(PageRenderDispatcher.java:45) at $Dispatcher_af84c110df46e8.dispatch(Unknown Source) at $Dispatcher_af84c110df46df.dispatch(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$RequestHandlerTerminator.service(TapestryModule.java:302) at org.apache.tapestry5.internal.services.RequestErrorFilter.service(RequestErrorFilter.java:26) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$3.service(TapestryModule.java:902) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$2.service(TapestryModule.java:892) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.StaticFilesFilter.service(StaticFilesFilter.java:90) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.common.P3PHTTPHeader.service(P3PHTTPHeader.java:24) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.CheckForUpdatesFilter$2.invoke(CheckForUpdatesFilter.java:105) at org.apache.tapestry5.internal.services.CheckForUpdatesFilter$2.invoke(CheckForUpdatesFilter.java:95) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.util.ConcurrentBarrier.withRead(ConcurrentBarrier.java:85) at org.apache.tapestry5.internal.services.CheckForUpdatesFilter.service(CheckForUpdatesFilter.java:119) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at $RequestHandler_af84c110df46d5.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$HttpServletRequestHandlerTerminator.service(TapestryModule.java:253) at org.got5.tapestry5.jquery.services.AjaxUploadServletRequestFilter.service(AjaxUploadServletRequestFilter.java:27) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.upload.internal.services.MultipartServletRequestFilter.service(MultipartServletRequestFilter.java:44) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.gzip.GZipFilter.service(GZipFilter.java:53) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.IgnoredPathsFilter.service(IgnoredPathsFilter.java:62) at $HttpServletRequestFilter_af84c110df46d1.service(Unknown Source) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$1.service(TapestryModule.java:852) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.TapestryFilter.doFilter(TapestryFilter.java:171) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:235) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:206) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.UrlRewriteFilter.doFilter(UrlRewriteFilter.java:25) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:235) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:206) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.SessionFilter.doFilter(SessionFilter.java:48) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:235) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:206) at org.apache.catalina.core.StandardWrapperValve.invoke(StandardWrapperValve.java:233) at org.apache.catalina.core.StandardContextValve.invoke(StandardContextValve.java:191) at org.apache.catalina.core.StandardHostValve.invoke(StandardHostValve.java:127) at org.apache.catalina.valves.ErrorReportValve.invoke(ErrorReportValve.java:102) at org.apache.catalina.valves.AccessLogValve.invoke(AccessLogValve.java:554) at org.apache.catalina.core.StandardEngineValve.invoke(StandardEngineValve.java:109) at org.apache.catalina.connector.CoyoteAdapter.service(CoyoteAdapter.java:298) at org.apache.jk.server.JkCoyoteHandler.invoke(JkCoyoteHandler.java:190) at org.apache.jk.common.HandlerRequest.invoke(HandlerRequest.java:291) at org.apache.jk.common.ChannelSocket.invoke(ChannelSocket.java:779) at org.apache.jk.common.ChannelSocket.processConnection(ChannelSocket.java:708) at org.apache.jk.common.ChannelSocket$SocketConnection.runIt(ChannelSocket.java:901) at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(ThreadPool.java:690) at java.lang.Thread.run(Thread.java:745) Caused by: org.apache.tapestry5.runtime.ComponentEventException: 500 500 TECHNICAL_ERROR at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.processEventTriggering(ComponentPageElementImpl.java:1141) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.access$3100(ComponentPageElementImpl.java:61) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl$5.invoke(ComponentPageElementImpl.java:1062) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl$5.invoke(ComponentPageElementImpl.java:1059) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.OperationTrackerImpl.invoke(OperationTrackerImpl.java:74) ... 77 more Caused by: net.awl.appshop.renault.common.exceptions.LsfWebException: 500 500 TECHNICAL_ERROR at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.pages.product.ManageProducts.onActivate(ManageProducts.java:200) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.base.GenericPage.dispatchComponentEvent(GenericPage.java) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.pages.product.ManageProducts.dispatchComponentEvent(ManageProducts.java) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.dispatchEvent(ComponentPageElementImpl.java:932) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.processEventTriggering(ComponentPageElementImpl.java:1117) ... 81 more )

Wat mij betreft gaat er iets mis denk ik

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

@MrClio
Deze melding kreeg ik ook na 2 weken bezig te zijn voor het eerst vanmiddag. Bleek dat Renault klantrelaties zelf een account aangemaakt te hebben omdat 'n doorgebeld account van mij niet doorgegeven was door 'n collega. Ik kreeg een email met advies hoe te handelen. Opnieuw toolbox installeren (dat had ik inmiddels al 15 keer gedaan) dan eerst zonder kaart producten en sdkaart aanklikken en synchroniseren. dan de sd kaart erin en op producten, mijn app, r-link synchroniseren. Zo gedaan, zonder enkel vertrouwen natuurlijk, en het lukt natuurlijk ook niet. weer de service is niet beschikbaar. Ook in de auto begint hij te downloaden en uiteindelijk wordt aangegeven dat de dienst niet beschikbaar is voor dit ogenblik.
Opnieuw mijn auto verwijderd uit de r-link store en opnieuw ingebracht. Toen ongeveer in omgekeerde volgorde gehandeld, eerst mijn producten mijn app en r-link synchroniseren en hij begon warempel te downloaden en moet nog 14 min. Nu afwachten of het alleen de 'verplichten r-link update' is of ook de nieuwe kaart er al in zit.
Mijn SD kaart zit nog niet in de computer.
Wordt vervolgd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht