TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Update hier ook zonder problemen verlopen.
Versie 1010 v 8935
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Voor de mensen die problemen hebben met service tijdelijk niet beschikbaar:

Als eens geprobeerd de auto helemaal af te melden op de Rlink website en daarna nieuw aanmelden?
Ik heb in het verleden ook zo'n probleem gehad en meen dat dat toen de oplossing was.
Gr. Jo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Ik heb vanavond een nieuw account aangemaakt en moest daarbij mijn auto opnieuw aanmelden waardoor mijn oude account automatisch werd verwijderd.
Allemaal tevergeefs geweest.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MaHeDu
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 78
Lid geworden op: 29 nov 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door MaHeDu »

Net update gedraaid voor de Clio. Nou liep ik wel een versie achter met updaten alleen nu zie ik versie Europe V1005.V8811 staan en niet v1010.xxxx. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Rlinkstore geeft aan dat ik helemaal up-to-date ben.
Vr. Gr.
Marcel

Je kunt je ergeren aan van alles en nog wat, maar je bent het niet verplicht :wink:
-----
Renault Clio V TCE 100 Bifeul Intens met Easy Life Pack, Pack Easy Link, Pack Style Intens Noir (bj 2020), Blanc Glacier
Renault Espace V dCi 130 Intens(!) (bj 2016) Gris Platine R-Link2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

dat geeft de r-link toolbox ook bij mij aan dat ik up to date ben terwijl ik nu 'n kaart achter loop.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Zou het nog iets uitmaken of je de update bij abonnement krijgt of dat je m in de store koopt? :shock:

Geen idee. Ik heb abonnement. En dus zonder problemen in de auto nu.....
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

ik heb ook al jaren dat abonnement. Het lukt nog steeds niet. Nog steeds is de server niet beschikbaar. Lijkt mij toch sterk dat ik naar een andere computer moet om te proberen. Er zijn toch meer mensen met een iMac

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MaHeDu
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 78
Lid geworden op: 29 nov 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door MaHeDu »

MaHeDu schreef:Net update gedraaid voor de Clio. Nou liep ik wel een versie achter met updaten alleen nu zie ik versie Europe V1005.V8811 staan en niet v1010.xxxx. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Rlinkstore geeft aan dat ik helemaal up-to-date ben.

De kaart die in de Rlinkstore staat is groot 4.518 Mo. Er staat geen versienr bij.
Het rijtje met kaarten en versienummers is überhaupt helemaal verdwenen. In het verleden zag ik bijvoorbeeld de kaarten 985, 990 e.d. staan. Nu niet meer.

Nog een keer systeem bijgewerkt nog steeds geen V1010,xxxx :oops:


Mijn abonnement verloopt over 415 dagen
Vr. Gr.
Marcel

Je kunt je ergeren aan van alles en nog wat, maar je bent het niet verplicht :wink:
-----
Renault Clio V TCE 100 Bifeul Intens met Easy Life Pack, Pack Easy Link, Pack Style Intens Noir (bj 2020), Blanc Glacier
Renault Espace V dCi 130 Intens(!) (bj 2016) Gris Platine R-Link2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ns_joep
Lid
Lid
Posts in topic: 30
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 aug 2016 09:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door ns_joep »

Bij mij ook Europe V1005.v8811
En bijgewerkte kaart, althans in mijn rij-omgeving.
Renault Clio E-Tech Full Hybrid 140 - R.S. Line
06-07-2022 : Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Tja en onze grote Renaultbaas Carlos Ghosn viert vakantie in Japan. Behind bars.
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



groen_duiven
lid
lid
Posts in topic: 75
Berichten: 134
Lid geworden op: 13 mei 2016 22:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door groen_duiven »

Bij mij geen problemen.
Update gedaan.
SD in de auto. Daar eerste melding over software update, na herstart nieuwe kaart en dat is V1010
Renault Clio Estate Energy dCi 90 Dynamique eco2 (met R-Link en achteruitrijcamera)
Applicatie: 11.346.3206684-8060 GPS: 2.18.911.318008
Kaart: Europe v11.05

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door RenaultCaptur »

Eh na de update heb ik versie1011.....
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Veldmuis
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2018 13:57
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Veldmuis »

Ik heb de update ook uitgevoerd, en ook kaart 1011, om precies te zijn v1011.v9022
Je moet je weinig aantrekken van de meldingen die je krijgt over welke update enzo, want hier klopt niets van.....

Zorg dat Rlink geinstalleerd is, en doe de sd-kaart in je pc (eventueel opnieuw opstarten)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door RenaultCaptur »

1011 is volgens TomTom in juni 2018 uitgegeven. Net geen half jaar oud .....
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016 11:17
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

Dit is de melding als ik kijk bij mijn producten in de r-link store en dan kies voor Mijn apps beheren.

R-LINK STORE - FOUTMELDING
Exception serveur :

(500 500 TECHNICAL_ERROR)


stackTrace :

(org.apache.tapestry5.ioc.internal.OperationException: 500 500 TECHNICAL_ERROR at org.apache.tapestry5.ioc.internal.OperationTrackerImpl.logAndRethrow(OperationTrackerImpl.java:121) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.OperationTrackerImpl.invoke(OperationTrackerImpl.java:88) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.PerThreadOperationTracker.invoke(PerThreadOperationTracker.java:87) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.RegistryImpl.invoke(RegistryImpl.java:1124) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementResourcesImpl.invoke(ComponentPageElementResourcesImpl.java:146) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.triggerContextEvent(ComponentPageElementImpl.java:1058) at org.apache.tapestry5.internal.structure.InternalComponentResourcesImpl.triggerContextEvent(InternalComponentResourcesImpl.java:302) at org.apache.tapestry5.internal.services.PageActivatorImpl.activatePage(PageActivatorImpl.java:34) at $PageActivator_af84c110df4786.activatePage(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.PageRenderRequestHandlerImpl.handle(PageRenderRequestHandlerImpl.java:57) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$38.handle(TapestryModule.java:2222) at $PageRenderRequestHandler_af84c110df4787.handle(Unknown Source) at $PageRenderRequestHandler_af84c110df4726.handle(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.ComponentRequestHandlerTerminator.handlePageRender(ComponentRequestHandlerTerminator.java:48) at org.apache.tapestry5.services.InitializeActivePageName.handlePageRender(InitializeActivePageName.java:47) at $ComponentRequestHandler_af84c110df4727.handlePageRender(Unknown Source) at net.awl.appshop.lsf.tapestry.security.filter.PageProtectionFilter.handlePageRender(PageProtectionFilter.java:66) at $ComponentRequestFilter_af84c110df4723.handlePageRender(Unknown Source) at $ComponentRequestHandler_af84c110df4727.handlePageRender(Unknown Source) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.filters.Log4jFilterTapestry.handlePageRender(Log4jFilterTapestry.java:44) at $ComponentRequestFilter_af84c110df4724.handlePageRender(Unknown Source) at $ComponentRequestHandler_af84c110df4727.handlePageRender(Unknown Source) at $ComponentRequestHandler_af84c110df46e3.handlePageRender(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.PageRenderDispatcher.dispatch(PageRenderDispatcher.java:45) at $Dispatcher_af84c110df46e8.dispatch(Unknown Source) at $Dispatcher_af84c110df46df.dispatch(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$RequestHandlerTerminator.service(TapestryModule.java:302) at org.apache.tapestry5.internal.services.RequestErrorFilter.service(RequestErrorFilter.java:26) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$3.service(TapestryModule.java:902) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$2.service(TapestryModule.java:892) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.StaticFilesFilter.service(StaticFilesFilter.java:90) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.common.P3PHTTPHeader.service(P3PHTTPHeader.java:24) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.CheckForUpdatesFilter$2.invoke(CheckForUpdatesFilter.java:105) at org.apache.tapestry5.internal.services.CheckForUpdatesFilter$2.invoke(CheckForUpdatesFilter.java:95) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.util.ConcurrentBarrier.withRead(ConcurrentBarrier.java:85) at org.apache.tapestry5.internal.services.CheckForUpdatesFilter.service(CheckForUpdatesFilter.java:119) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at $RequestHandler_af84c110df46d5.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$HttpServletRequestHandlerTerminator.service(TapestryModule.java:253) at org.got5.tapestry5.jquery.services.AjaxUploadServletRequestFilter.service(AjaxUploadServletRequestFilter.java:27) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.upload.internal.services.MultipartServletRequestFilter.service(MultipartServletRequestFilter.java:44) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.gzip.GZipFilter.service(GZipFilter.java:53) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.IgnoredPathsFilter.service(IgnoredPathsFilter.java:62) at $HttpServletRequestFilter_af84c110df46d1.service(Unknown Source) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$1.service(TapestryModule.java:852) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.TapestryFilter.doFilter(TapestryFilter.java:171) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:235) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:206) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.UrlRewriteFilter.doFilter(UrlRewriteFilter.java:25) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:235) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:206) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.SessionFilter.doFilter(SessionFilter.java:48) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:235) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:206) at org.apache.catalina.core.StandardWrapperValve.invoke(StandardWrapperValve.java:233) at org.apache.catalina.core.StandardContextValve.invoke(StandardContextValve.java:191) at org.apache.catalina.core.StandardHostValve.invoke(StandardHostValve.java:127) at org.apache.catalina.valves.ErrorReportValve.invoke(ErrorReportValve.java:102) at org.apache.catalina.valves.AccessLogValve.invoke(AccessLogValve.java:554) at org.apache.catalina.core.StandardEngineValve.invoke(StandardEngineValve.java:109) at org.apache.catalina.connector.CoyoteAdapter.service(CoyoteAdapter.java:298) at org.apache.jk.server.JkCoyoteHandler.invoke(JkCoyoteHandler.java:190) at org.apache.jk.common.HandlerRequest.invoke(HandlerRequest.java:291) at org.apache.jk.common.ChannelSocket.invoke(ChannelSocket.java:779) at org.apache.jk.common.ChannelSocket.processConnection(ChannelSocket.java:708) at org.apache.jk.common.ChannelSocket$SocketConnection.runIt(ChannelSocket.java:901) at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(ThreadPool.java:690) at java.lang.Thread.run(Thread.java:745) Caused by: org.apache.tapestry5.runtime.ComponentEventException: 500 500 TECHNICAL_ERROR at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.processEventTriggering(ComponentPageElementImpl.java:1141) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.access$3100(ComponentPageElementImpl.java:61) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl$5.invoke(ComponentPageElementImpl.java:1062) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl$5.invoke(ComponentPageElementImpl.java:1059) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.OperationTrackerImpl.invoke(OperationTrackerImpl.java:74) ... 77 more Caused by: net.awl.appshop.renault.common.exceptions.LsfWebException: 500 500 TECHNICAL_ERROR at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.pages.product.ManageProducts.onActivate(ManageProducts.java:200) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.base.GenericPage.dispatchComponentEvent(GenericPage.java) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.pages.product.ManageProducts.dispatchComponentEvent(ManageProducts.java) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.dispatchEvent(ComponentPageElementImpl.java:932) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.processEventTriggering(ComponentPageElementImpl.java:1117) ... 81 more )

Wat mij betreft gaat er iets mis denk ik

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

@MrClio
Deze melding kreeg ik ook na 2 weken bezig te zijn voor het eerst vanmiddag. Bleek dat Renault klantrelaties zelf een account aangemaakt te hebben omdat 'n doorgebeld account van mij niet doorgegeven was door 'n collega. Ik kreeg een email met advies hoe te handelen. Opnieuw toolbox installeren (dat had ik inmiddels al 15 keer gedaan) dan eerst zonder kaart producten en sdkaart aanklikken en synchroniseren. dan de sd kaart erin en op producten, mijn app, r-link synchroniseren. Zo gedaan, zonder enkel vertrouwen natuurlijk, en het lukt natuurlijk ook niet. weer de service is niet beschikbaar. Ook in de auto begint hij te downloaden en uiteindelijk wordt aangegeven dat de dienst niet beschikbaar is voor dit ogenblik.
Opnieuw mijn auto verwijderd uit de r-link store en opnieuw ingebracht. Toen ongeveer in omgekeerde volgorde gehandeld, eerst mijn producten mijn app en r-link synchroniseren en hij begon warempel te downloaden en moet nog 14 min. Nu afwachten of het alleen de 'verplichten r-link update' is of ook de nieuwe kaart er al in zit.
Mijn SD kaart zit nog niet in de computer.
Wordt vervolgd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016 11:17
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

@Jur Jo Bedankt voor je reactie en ik volg het met belangstelling Gr

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Bovenstaande lijst met foutmeldingen kreeg ik ook aan het begin van de middag. Zojuist ging het gewoon goed. Alleen blijf ik de zelfde 10.5 kaart zien.
Gr. Jo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016 11:17
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

Met welke bestand grote?
Onderstaande staat bij mijn producten .Dit lijkt of er wel een update zou zijn .
En dat die zijn toegevoegd op 22/11 en 23/11


Map Update Service : Kaart van Europa

Aangeschaft in een pack

Beoordelen

Verloopt over 861 Dagen

Icoon niet beschikbaar



COYOTE Series

Aangeschaft in een pack

Beoordelen

Aangeschaft op 05/04/2018

Icoon niet beschikbaar



Kaart van Europa

Aangeschaft in een pack

Beoordelen

Aangeschaft op 22/11/2018

Icoon niet beschikbaar



Kaart van Europa

Aangeschaft in een pack

Beoordelen

Aangeschaft op 23/11/2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Bij mij staan exact de zelfde nieuwe kaarten van Europa.
De grootte is 4.518 Mo
Gr. Jo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016 11:17
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

Dan hebben we beide exact hetzelfde probleem .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

1010 is van mei, 1011 is van juni. Volgens de Tomtom site vanwege "enkele onvolkomenheden...."

Maar als je 1010 hebt kun je niet door naar 1011...… dus blijven we opgescheept met die onvolkomenheden
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

Marguerite schreef:1010 is van mei, 1011 is van juni. Volgens de Tomtom site vanwege "enkele onvolkomenheden...."

Maar als je 1010 hebt kun je niet door naar 1011...… dus blijven we opgescheept met die onvolkomenheden
Typisch Renault, Ik heb 1010, dus een update naar 1011 is een no go.
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016 11:17
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

Renault heeft 7 maanden de tijd genomen om een update uit te brengen en ik zou zeggen niet zo goed gelukt . Wel weer jammer toch!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Vooral jammer omdat er verschillende kaarten worden uitgeleverd: 10.5, 10.10 en 10.11.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016 11:17
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

De kaart update van 10.5 zou nooit als update verschijnen alleen verkrijgbaar en te koop als los kaartje . Ahum

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Laatst gelanceerde kaart bij Tomtom is v1015, dus het achterlopen valt nu wel even mee.
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016 11:17
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

@Marguerite,
Dat ben ik helemaal met je eens,wel onder voorbehoud natuurlijk dat je de update kunt binnen halen.
Ikzelf heb vanmorgen contact opgenomen met Renault nl en die zetten het nu door . Binnen 5 werkdagen is er een contact moment gepland.
Hier dus eerst maar eens op wachten.
Ik zal het voor mijn mede lotgenoten laten weten hoe het verloopt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

maandagmiddag toen ik eindelijk vol optimisme het downloaden zat te bekijken heb ik na het downloaden de sdkaart in de auto gestopt waar niets gebeurde. Opnieuw de kaart in de computer en de kaarten gedownload en warempel daar begon hij, 30 min. ongeveer. Opnieuw naar de auto waar weer niets gebeurde. Was inmiddels van 13 u tot 18.00 uur bezig.
Weer ingelogd in de computer, producten, mijn apps, synchroniseren en jawel hoor daar stond weer dat de service tijdelijk niet beschikbaar was. Dit is tot vanochtend zo gebleven.
Ben vanochtend, nadat Maandag eerst weer 'n dossier aangemaakt moest worden, door dhr Kees van Tilburg gebeld en hij heeft beloofd een nieuwe SDkaart naar de dealer te sturen. Volgens hem overschrijven de gegevens niet de gegevens in de oude kaart. In de auto gebeurt namelijk niets.
Dit wordt dan een nieuwe kaart nr 2005 waar het ook voor staat maar het gaat er om dat de kaart op zich nieuwer is dan die ik nu heb. Hij moet daarna wel geüpdate worden omdat versie 1010 is er wel al aldus dhr van Tilburg maar versie 1011 is er ook een dezer dagen.
In die tussentijd heb ik ook mijn auto diverse keren verwijderd uit mijn R-link en een nieuw account aangemaakt en opnieuw mijn auto erin gezet. Dit mocht allemaal niet baten. Dus veel tijd kwijt voor niets. Ook de toolbox bij elkaar in ruim 2 weken wel 20x opnieuw geïnstalleerd.
Tot zover...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

@JurJo
Even blijven meedenken. Je hebt niet toevallig iets als de NoScript extensie in je browser geïnstalleerd? Zo ja, is Rlink vertrouwd gezet?
Gr. Jo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Ik heb er niets in gezet en werk, voor R-link, met 3 verschillende browsers om alles uit te proberen. Safari, Firefox en Google Chrome

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Ik gebruik Microsoft Edge. Zonder problemen samengaand met de R-linktoolbox....
Nooit geschoten is altijd mis....
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Ook bij mijn buurvrouw op de computer geprobeerd(géén Apple) zonder succes.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Microsoft Edge gebruikt op mijn mobiele apparaat, 'service is tijdelijk niet beschikbaar, probeer het later nog eens'

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016 11:17
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

@ Jur Jo ik denk dat de fout niet bij jou ligt maar in het complexe systeem van Renault zelf.
Dus maak jezelf niet gek met deze materie gewoon dealer of Renault nl blijven contacten.
Succes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Maandag ligt er een nieuwe kaart bij de dealer volgens dhr van Tilburg. Dan maar hopen dat het goed komt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht