ruitenwissermotor voor

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
bartjuh
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 aug 2012 20:27
Actief als: particulier

ruitenwissermotor voor

Bericht door bartjuh »

Model/uitvoering : Renault Scenic 1.6 16V Techline _
Bouwjaar : 2006_
Brandstof : benzine _
Had een vraagje mbt. de ruitenwissermotor. Deze doet het namelijk vaker niet dan wel, nu wilde ik een andere motor bestellen en monteren. Alleen vraag ik mezelf af of dit het probleem zal verhelpen. Heeft iemand hier een idee, of weleens het zelfde gehad.

Gr. Bart
Renault Scénic 1.6-16V dynamique (2006)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dark
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 sep 2010 19:32
Actief als: particulier

Re: ruitenwissermotor voor

Bericht door Dark »

dag bart,

Heb dit ook voorgehad en dit op de snelweg bij hevige regenval en het voorbijsteken van een vrachtwagen stopten plots de wissers.Een hele nare ervaring als je mij vraagt en onverantwoord daar we hier spreken over de veiligheid van bestuurder en passagiers.We horen regelmatig dat wagens van de baan afwijken technisch falen van de wagen is hier zeker een oorzaak van.Vind het niet kunnen dat veiligheid systemen het begeven en moeten werken zolang de levensduur van de wagen.Renault biedt veel toeters en bellen bij aanschaf van een nieuwe wagen en de prijzen aantrekkelijk doch is alles van minder goede kwaliteit of laat ons zeggen na 5 jaar begint de misserie , het stopt niet altijd wel iets die breekt of niet meer functioneert.Dit is geen alleen staand geval m'n pa rijdt namelijk ook met Scenic 2 bj 2005 en we hebben dezelfde problemen.Enfinkan zowel nog uren doorgaan maar m'n besluit staat vast -voor mij géén renault meer , op het einde van de rit heb je aardig waat geld neergeteld aan breuken enz.Om op uw vraag te antwoorden heb ik 550eu betaald voor het ganse ruiterwissersysteem+loonkost.
mvg
Pattyn G

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Renault47
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 527
Lid geworden op: 28 aug 2011 10:09
Actief als: particulier

Re: ruitenwissermotor voor

Bericht door Renault47 »

beetje eenzijdig verhaal, zelf nooit gote problemen gehad met de inmiddels 9 renaults die ik in de loop van mijn leven heb gehad. De meeste waren bij aanschaf rond de 5 jaar oud en vervolgens reed ik er nog eens vele jaren mee door. Alleen normaal onderhoud. Kennelijk 9 keer geluk gehad.....
Renaults vroeger: Dauphine, R8 (2x), Caravelle, R16, R15, R25 2.2, Safrane 2.0, Vel Satis 2.0T, Vel Satis 3.5V6 initiale, nu Captur limited 0.9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
bartjuh
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 aug 2012 20:27
Actief als: particulier

Re: ruitenwissermotor voor

Bericht door bartjuh »

550euro voor het ruitenwissersysteem?!??!
Heb een "nieuw" motortje gekocht op de sloop en was met 2tientjes klaar :lol: Sindsdien geen problemen meer gehad met mijn wissers.

Verder ben ik goed te spreken over de scenic, alleen de lak is van slechte kwaliteit daar stoor ik me wel aan. Lijkt wel een flinterdun laagje lak op te zitten. Maar daar is dit topic niet voor haha
Renault Scénic 1.6-16V dynamique (2006)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in